Strona główna | RynekDekoral jednym z najsilniejszych brandów w Polsce

Dekoral jednym z najsilniejszych brandów w Polsce

W najnowszej edycji Rankingu Najcenniejszych Polskich Marek Dekoral potwierdził swą mocną pozycję. W kategorii produktów niespożywczych flagowa marka PPG Deco Polska zajęła 18. miejsce i zdecydowanie wyprzedziła pozostałych producentów farb - podał właściciel marki.
Dziennik "Rzeczpospolita" jak każdego roku przygotował nową edycję Rankingu Najcenniejszych Polskich Marek. W tym elitarnym gronie oczywiście nie zabrakło flagowego brandu PPG Deco Polska - w kategorii produktów niespożywczych marka Dekoral zajęła 18. miejsce, a tym samym ponownie pokonała innych producentów farb.

Jak wynika z zestawienia, Dekoral pozostaje jednym z najsilniejszych brandów w Polsce. W ogólnym rankingu pokazującym siłę 330 marek ze wszystkich kategorii (od produktów spożywczych i alkoholi, poprzez finanse aż po handel i usługi) zajął doskonałą 51. lokatę. Dekoral uzyskał także imponujące wyniki w badaniu "priorytetu w świadomości", zdobywając w tym zestawieniu 12. pozycję. W praktyce oznacza to, że klienci planujący remont mieszkania nawet nie biorą pod uwagę wyboru innych farb niż Dekoral.

Produkty marki oceniane są też jako prestiżowe i wysokiej jakości (odpowiednio 23. i 47. lokaty). Nic więc dziwnego, że klienci bez wahania polecają farby Dekoral swoim znajomym, o czym świadczy 15. pozycja w klasyfikacji, opartej o wskaźnik referencji: "18. miejsce w rankingu polskich marek niespożywczych to dla nas doskonały wynik, świadczący o mocnej pozycji marki Dekoral na polskim rynku. Nie mniej ważne pozostają dla nas szczegółowe wyniki badań, pokazujące, że dla klientów Dekoral pozostaje pierwszą marką farb, którą bez wahania polecają znajomym" - mówi Anna Łatoszyńska, manager marki Dekoral.

Ranking Najcenniejszych Polskich Marek 2011 został opracowany przez redakcję dziennika "Rzeczpospolita" we współpracy z firmami Acropolis Advisory oraz Nielsen Poland.

Źródło i grafika: Dekoral

CZYTAJ WIĘCEJ

Akrylowy lakier transparentny w ofercie Dekoral Fashion
Finał konkursu Malarz Roku Dekoral 2012
Dekoral Fashion - Colour & Style prezentuje najnowsze barwy
Wielki finał Dekoral Fashion Awards
Tynki zewnętrzne w ofercie Dekoral Color System
Dekoral z tytułem Złotej Budowlanej Marki Roku



DODAJ KOMENTARZ
Wymagane: Zaloguj się aby dodać komentarz > Zaloguj się
PREZENTACJA FIRM
Festool
TEMAT MIESIĄCA
Mamy 30 lat na modernizację wszystkich budynków. Czy Polska na tym skorzysta?

Zgodnie z założeniami nowej dyrektywy, państwa członkowskie UE muszą opracować długoterminową strategię renowacji budynków, zarówno publicznych jak i prywatnych. Plan jest taki, by do 2050 roku wszystkie budynki w Polsce były budynkami o niemal zerowym zużyciu energii (tzw. standard nZEB). Założone plany powinny zawierać także cele pośrednie, które zrealizujemy w latach 2030 i 2040. Czytaj więcej