Strona główna | RynekDekoral z tytułem Złotej Budowlanej Marki Roku

Dekoral z tytułem Złotej Budowlanej Marki Roku

Marka Dekoral po raz kolejny została doceniona przez fachowców. W tegorocznej edycji prestiżowego rankingu Budowlana Marka Roku w kategorii "Farby dekoracyjne" otrzymała tytuł Złotej Budowlanej Marki Roku. Wyróżnienia przyznano na podstawie badania opinii 2000 firm wykonawczych, zrealizowanego przez ASM Centrum Badań i Analiz Rynku.

Ranking Marek Budowlanych
to najbardziej prestiżowe i cenione w branży budowlanej zestawienie, organizowane przez firmę ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku. Jest ono tworzone na podstawie badania opinii ponad 2000 firm wykonawczych (wśród analizowanych aspektów znalazły się m.in. jakość produktu w odniesieniu do oferty konkurencji, stosunek jakości do ceny, a także deklarowana częstość stosowania produktów danej marki). W tegorocznej edycji oceniono łącznie 21 kategorii produktowych.

W kategorii "Farby dekoracyjne" kolejny rok z rzędu niekwestionowanym liderem okazała się marka Dekoral. Decyzja ma ta tym większe znaczenie, że stoją za nią przede wszystkim głosy fachowców, a więc osób, które z produktami budowlanymi stykają się każdego dnia i jak mało kto potrafią ocenić ich jakość oraz przydatność: "Ponowne zdobycie tytułu Budowlanej Marki Roku to oczywiście ogromny sukces marki Dekoral oraz wszystkich osób zaangażowanych w prace z nią związane. Najważniejszy jest jednak fakt, że o tej decyzji zadecydowały głosy wykonawców czyli osób, które stosują nasze farby w swej codziennej pracy. Dlatego bardzo dziękujemy im za tak dobrą opinię. Z pewnością w tym roku będziemy mocno starać się, aby nasza oferta była jeszcze lepiej dopasa do potrzeb naszych klientów" - mówi Anna Łatoszyńska, manager marki Dekoral.

Potwierdzeniem tych słów jest wyraźna polityka rozwoju produktów Dekoral, oparta na nieustannym rozbudowywaniu i ulepszaniu oferty. Jej przykładem jest m.in. tegoroczne poszerzenie oferty Dekoral o linię tynków elewacyjnych, wprowadzenie do sprzedaży nowej emulsji lateksowej Fashion Collection, a także wdrożenie innowacyjnych rozwiązań takich, jak np. iKonsultant, aplikacji pełniącej rolę wirtualnego doradcy klienta oraz Dekoral iColor czyli wirtualnego wizualizera kolorów dedykowanego dla smartfonów.

Źródło i grafila: Dekoral

CZYTAJ WIĘCEJ

Nowe Centra Dekoral Professional - jeszcze bliżej Ciebie
Nowy tynk marki Dekoral Professional
Wnętrza w stylu fluo z marką Dekoral Fashion
Wnętrze w stylu retro z marką Dekoral Fashion
Kreacje Dekoral Fashion: Modny salon w kolorze jedwabnego popielu
Farby z palety Łazienka & Kuchnia marki Dekoral
Industrialna aranżacja jadalni z marką Dekoral
Wnętrza w stylu glamour z marką Dekoral
Dekoral jednym z najsilniejszych brandów w Polsce
Kreacje Dekoral Fashion: Blask luksusu w salonie
Wnętrza w stylu skandynawskim z marką Dekoral
iColor - aplikacja marki Dekoral
Nowa farba Fashion Collection marki Dekoral Fashion
Akrylowy lakier transparentny w ofercie Dekoral Fashion
Dekoral Fashion - Colour & Style prezentuje najnowsze barwy
20 nowych barw emulsji lateksowej Dekoral Akrylit W
Rozmowa ze zwycięzcą konkursu Malarz Roku Dekoral 2012
Tynki zewnętrzne w ofercie Dekoral Color System



DODAJ KOMENTARZ
Wymagane: Zaloguj się aby dodać komentarz > Zaloguj się
PREZENTACJA FIRM
Festool
TEMAT MIESIĄCA
Mamy 30 lat na modernizację wszystkich budynków. Czy Polska na tym skorzysta?

Zgodnie z założeniami nowej dyrektywy, państwa członkowskie UE muszą opracować długoterminową strategię renowacji budynków, zarówno publicznych jak i prywatnych. Plan jest taki, by do 2050 roku wszystkie budynki w Polsce były budynkami o niemal zerowym zużyciu energii (tzw. standard nZEB). Założone plany powinny zawierać także cele pośrednie, które zrealizujemy w latach 2030 i 2040. Czytaj więcej