Strona główna | RynekLaur Konsumenta - Lider Dekady dla marki Tikkurila

Laur Konsumenta - Lider Dekady dla marki Tikkurila

Marka Tikkurila została uhonorowana prestiżowym godłem Laur Konsumenta - Lider Dekady 2004-2014. Wyróżnienie to jest ukoronowaniem sukcesów marki Tikkurila odnoszonych w tym ogólnopolskim plebiscycie.

Laur Konsumenta to projekt konsumencki, w którym wyłaniane są najpopularniejsze produkty i marki. Jest to czołowy projekt promocyjny w naszym kraju - w każdej z kategorii Lauru Konsumenta zbieranych jest minimum 1000 głosów. Opinie zbierane są trójtorowo: drogą telefoniczną, poprzez głosowanie na stronie programu oraz plebiscyt na partnerskich stronach internetowych. Wyniki plebiscytu dają odpowiedź na pytanie, jakie produkty, marki i usługi polski konsument uważa za najlepsze i chętnie poleca innym osobom.

W tym roku program Laur Konsumenta obchodzi swój jubileusz - najpopularniejsze marki są wyłaniane już od dziesięciu lat. Z tej okazji przyznawane jest specjalne godło - Lider Dekady.
Marka Tikkurila kilkukrotnie zdobywała godło Laur Konsumenta (w tym wyróżnienie Laur Konsumenta - Grand Prix). Teraz otrzymała również tytuł Laur Konsumenta - Lider Dekady. "To szczególne wyróżnienie przyjmujemy z wielką satysfakcją" - mówi Karina Zawadzka, Brand Manager marki Tikkurila. "Jest ono ukoronowaniem nieustających starań o to, by nasze produkty w pełni odpowiadały potrzebom klientów; by spełniały najwyższe normy jakości oraz bezpieczeństwa, zarówno dla zdrowia jak i dla środowiska. To kolejne wyróżnienie dowodzi też utrwalonej i istotnej pozycji rynkowej marki Tikkurila".

Źródło: Tikkurila

CZYTAJ WIĘCEJ

Certyfikat Ecolabel dla farb Tikkurila Optiva
Tikkurila zdobywcą Brązowej Budowlanej Marki Roku 2013
Tikkurila Marką Wysokiej Reputacji
Łódź Design Festival - podsumowanie wg marki Tikkurila
Laur Konsumenta dla firmy Tikkurila



DODAJ KOMENTARZ
Wymagane: Zaloguj się aby dodać komentarz > Zaloguj się
PREZENTACJA FIRM
Festool
TEMAT MIESIĄCA
Mamy 30 lat na modernizację wszystkich budynków. Czy Polska na tym skorzysta?

Zgodnie z założeniami nowej dyrektywy, państwa członkowskie UE muszą opracować długoterminową strategię renowacji budynków, zarówno publicznych jak i prywatnych. Plan jest taki, by do 2050 roku wszystkie budynki w Polsce były budynkami o niemal zerowym zużyciu energii (tzw. standard nZEB). Założone plany powinny zawierać także cele pośrednie, które zrealizujemy w latach 2030 i 2040. Czytaj więcej