Strona główna | RynekMarka Ceresit uhonorowana tytułem Superbrands 2013/2014

Marka Ceresit uhonorowana tytułem Superbrands 2013/2014

Ceresit, marka firmy Henkel, producenta chemii budowlanej została uhonorowana prestiżowym tytułem Superbrands 2013/2014 w kategorii artykuły budowlane i wykończeniowe. Wyróżnienie przyznano już po raz drugi, co oznacza, iż Ceresit na stałe dołączył do grona znanych i polecanych marek budowlanych.

Celem Procesu Certyfikacji Superbrands jest wyłonienie najsilniejszych wizerunkowo marek konsumenckich na polskim rynku. Wybór laureatów rozłożono na dwa etapy. W pierwszym etapie weryfikacji przeprowadzono badanie opinii konsumentów na reprezentatywnej grupie 15 000 respondentów. Badani mieli za zadanie wskazanie marek, które znają, a następnie określić na ile byliby skłonni polecić daną markę. W ten sposób powstała skrócona lista marek, która trafiła do ekspertów z Rady Marek Superbrands. Gremium ponad 40 specjalistów przyznało dodatkowe punkty oceniające siłę marki na rynku polskim.

"Przyznanie Certyfikatu Superbrands jest dla nas niezwykłym wyróżnieniem. To referencje przyznane przez konsumentów i ekspertów oraz dowód najwyższej jakości, zaufania i szacunku. To nagroda za szereg lat ciężkiej pracy na rzecz budowy profesjonalnego i rzetelnego wizerunku marki Ceresit w Polsce" - przyznaje Monika Rudzik, Senior Brand Manager Henkel Polska.

Marka Superbrands to niezależna organizacja międzynarodowa promująca ideę brandingu wśród marek, które osiągnęły rynkowy sukces. Powstała w Wielkiej Brytanii w 1964 roku. Obecnie działa w 87 krajach, w tym w Polsce - od 2005 r.

Ceresit to obecnie jedna z najbardziej znanych i najwyżej ocenianych marek chemii budowlanej na świecie, lider rynkowy w obszarze produkcji i sprzedaży systemów ociepleń. W swojej ofercie posiada szeroki asortyment produktów wykorzystywanych m.in. do układania i spoinowania płytek, wykonywania i napraw posadzek, izolowania i renowacji budowli oraz tynkowania, malowania i ocieplania budynków. W celu zapewnienia kompleksowej obsługi dla wybranych inwestycji budowlanych posiada dedykowane systemy wykorzystywane przez fachowców w ponad 60 krajach świata.

Źródło i zdjęcie: Ceresit

CZYTAJ WIĘCEJ

CT19 - nowy grunt w ofercie Ceresit
System ociepleń Ceresit Impactum - wytrzymała elewacja na lata
Formuła BioProtect marki Ceresit - chroń ściany przed skażeniem biologicznym
Ceresit Visage - moda na naturalny motyw elewacji
Jakie marki budowlane doceniają Polacy? Poznaj wyniki plebiscytu Superbrands!
CT 100 Impactum - ekstremalnie odporna masa klejowo-szpachlowa do styropianu



DODAJ KOMENTARZ
Wymagane: Zaloguj się aby dodać komentarz > Zaloguj się
PREZENTACJA FIRM
Festool
TEMAT MIESIĄCA
Mamy 30 lat na modernizację wszystkich budynków. Czy Polska na tym skorzysta?

Zgodnie z założeniami nowej dyrektywy, państwa członkowskie UE muszą opracować długoterminową strategię renowacji budynków, zarówno publicznych jak i prywatnych. Plan jest taki, by do 2050 roku wszystkie budynki w Polsce były budynkami o niemal zerowym zużyciu energii (tzw. standard nZEB). Założone plany powinny zawierać także cele pośrednie, które zrealizujemy w latach 2030 i 2040. Czytaj więcej