Marka Dekoral już po raz trzeci w gronie Superbrands
Dekoral po raz trzeci z rzędu znalazł się w elitarnym gronie najmocniejszych marek w Polsce i zdobył tytuł Superbrand 2013/2014. Ta międzynarodowa nagroda przyznawana jest każdego roku markom, które mogą się poszczycić największą siłą i najmocniejszym wizerunkiem.
Tegoroczna edycja - czyli Superbrands 2013/2014 - to już 10. wydanie tego konkursu w Polsce. W ciągu dekady inicjatywa stała się synonimem prestiżu oraz uznania w świecie nowoczesnego marketingu - tytuł jest przyznawany nie na podstawie wyceny wartości marki czy wielkości sprzedaży, lecz przede wszystkim w oparciu o ocenę prawdziwej siły brandu. W efekcie do grona Superbrands należą przede wszystkim marki wyróżniające się odwagą i inicjatywą zarówno na polu przełamywania schematów, jak i wytyczania nowych trendów czy angażowania konsumentów. Co istotne, za decyzją o przyznaniu nagrody stoją na równi eksperci z Rady Marek oraz konsumenci, biorący udział w największym w Polsce badaniu opinii klientów (w tegorocznym badaniu swoją opinie wyraziło 15 tys. uczestników, którzy ocenili aż 2000 marek).Marce Dekoral udało się po raz trzeci z rzędu zdobyć tytuł Superbrand w kategorii "Wykończenie wnętrz". Tak wielki sukces to przede wszystkim efekt konsekwentnego realizowania przemyślanego planu rozwoju marki oraz odwaga we wprowadzaniu innowacyjnych rozwiązań. Obok doskonałej oferty Dekoral może pochwalić się bowiem także wyjątkowymi projektami takimi, jak m.in. konkurs dla młodych projektantów Dekoral Fashion Awards, nowoczesna aplikacja mobilna Dekoral iColor czy oryginalna kampania reklamowa "Kreacje dla Twojego Wnętrza".
"Praca nad tak mocną i jednocześnie bardzo znaną marką, jaką jest właśnie Dekoral, stanowi dla naszego zespołu ogromne wyzwanie. Cały czas jednak staramy się być o krok przed konkurencją i stale zaskakujemy rynek nowymi pomysłami. Dlatego niezmiernie cieszy nas fakt, że zarówno eksperci z Rady Marek, jak i sami konsumenci po raz trzeci z rzędu docenili nasze starania. Z pewnością nagroda będzie dla nas ogromnym zastrzykiem energii i motywacją do dalszej pracy" - podsumowuje Anna Łatoszyńska, manager marki Dekoral.
Źródło: Dekoral
CZYTAJ WIĘCEJ
Superbrands dla Śnieżki
Marka Atlas po raz ósmy wyróżniona tytułem Superbrand
Dekoral ponownie najmocniejszą marką farb w Polsce
Jakie marki budowlane doceniają Polacy? Poznaj wyniki plebiscytu Superbrands!
Marka Cieszynka wyróżniona tytułem Superbrands 2014
DODAJ KOMENTARZ
Wymagane: Zaloguj się aby dodać komentarz | > Zaloguj się |
ZOBACZ TAKŻE
Paszporty w Europie
Oferta dla tynkarzy
Ceny robót tynkarskich
Energooszczędność publicznie użyteczna
Ceny tynków akrylowych w ostatnim kwartale 2008 r.
PREZENTACJA FIRM
Festool
TEMAT MIESIĄCA
Mamy 30 lat na modernizację wszystkich budynków. Czy Polska na tym skorzysta?Zgodnie z założeniami nowej dyrektywy, państwa członkowskie UE muszą opracować długoterminową strategię renowacji budynków, zarówno publicznych jak i prywatnych. Plan jest taki, by do 2050 roku wszystkie budynki w Polsce były budynkami o niemal zerowym zużyciu energii (tzw. standard nZEB). Założone plany powinny zawierać także cele pośrednie, które zrealizujemy w latach 2030 i 2040. Czytaj więcej
RAPORTY I ZESTAWIENIA
Raport o budowie domów w Polsce. Jakie budują Polacy?
Wyniki najnowszego "Raportu o budowie domów w Polsce" przygotow...
Wykonywanie tynków specjalnych
Poradnik stanowi obudowę dydaktyczną programu jednostki moduł...
Raport specjalny: Ocieplenie domu
Zimowe miesiące to okres, w którym szczególnie docenimy dobrz...
Jakie są styropiany do ociepleń? Teoria, a praktyka
Wnikliwi inwestorzy często zadają pytanie, jaki styropian wybr...
Raport specjalny: Farby ścienne
Przemalowanie ścian na zupełnie nowy kolor to jeden z najprost...
Aktualna sytuacja i perspektywy branży budowlanej w Republice Kazachstanu
Opracowanie rynkowe sporządzone na zamówienie Wydziału Promoc...
Krucho z wiedzą wykonawców ociepleń o wymogach prawa budowlanego
Wyniki III fali badania TNS Pentor Poznań nt. rynku ociepleń w...
Więcej kleju w kleju? Negatywne wyniki. Nie tylko
7 próbek na 25 przebadanych klejów do styropianu nie spełnia ...
Jak brudzi się elewacja?
Materiałami najczęściej stosowanymi do wykonania wierzchniej ...
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Błędy w wykonawstwie prac ociepleniowych
Wskazówki dla wykonawców tynków maszynowych
Błędy wykonawcze tynków gipsowych
Tynki gipsowe - nowa jakość ścian i sufitów
Uwaga - czarny styropian!
Tynki maszynowe w okresie zimowym
Urządzenia do nakladania tynków
Szlachetna alternatywa
Nowoczesne tynkowanie
Wykonywanie tynków cienkowarstwowych
Ocieplanie wełną mineralną
Ocieplanie ścian budynku z cegły
Tynki cementowo-wapienne. Wykonanie i pielęgnacja
Przyczyny powstawania czarnych smug i przebarwień na powierzchni tynków gipsowych
Usuwanie wykwitów solnych z elewacji
Wysychanie tynków gipsowych
Inwazja kolorów
Błędy w ocieplaniu balkonów
Osuszanie z wilgoci technologicznej
Pielęgnacja i suszenie tynków gipsowych
JEGER - farby i efekty dekoracyjne do ścian
Eksploatacja maszyn tynkarskich
Polepszenie właściwości zapraw - recepty
Korozja biologiczna elewacji budynków
Tynki gliniane - trwałe i naturalne
Szkolenia dla branży tynkarskiej
Tynk dla wymagających inwestorów. Knauf MP 75L Diamant
Tapety z włókna szklanego
System urządzeń wspomagających pracę z płytami g-k
Idealnie gładka powierzchnia