Strona główna | ProduktyNowe opakowania farb z palety Śnieżka Barwy Natury

Nowe opakowania farb z palety Śnieżka Barwy Natury

Nowe opakowanie farby Śnieżka Barwy Natury to odpowiedź FFiL Śnieżka SA na oczekiwania Klientów dotyczące wyboru farby na sklepowej półce. Etykieta jest wyraźnie inspirowana barwami natury. Zmiany mają na celu ułatwienie konsumentom decyzji zakupowej w punkcie sprzedaży detalicznej.
W oparciu o analizę zachowań konsumentów w miejscu sprzedaży, najczęściej pojawiających się dylematów podczas dokonywania wyboru pożądanego produktu i jego koloru oraz skojarzenia związane z marką powstał nowy format i projekt opakowania Śnieżki Barwy Natury. Z poprzednim opakowaniem łączy je motyw roślinny nawiązujący do idei kolorów inspirowanych naturą - teraz przybrał on formę słonecznego sadu, w którym słońce delikatnie prześwieca przez liście.

Po zmianach opakowanie otrzymało nowoczesny, owalny kształt, dzięki czemu prezentuje się lekko i świeżo. Duży sticker pozwala z kolei na łatwiejsze odnalezienie wybranego koloru, a klarowna komunikacja benefitów kolekcji przyspiesza dodatkowo decyzję zakupową.


Aby ułatwić klientowi podjęcie decyzji o zakupie, w miejscu sprzedaży istnieje możliwość zapoznania się z efektem wymalowania dzięki dostępnym przy półce specjalnym kartom koloru. Konsumenci mogą skorzystać także z katalogu z inspiracjami na 2016 rok, prezentującego najnowsze trendy w aranżacji wnętrz oraz przewodników kolorystycznych, pozwalających na sprawdzenie, jakie kolory do siebie pasują, co daje możliwość stworzenia własnej kompozycji barw.

Modernizacji opakowania towarzyszy także poszerzenie palety kolorystycznej. Do oferty dołączonych zostało aż 9 nowych barw nawiązujących do kolorów występujących w naturze.

Źródło i zdjęcie: Śnieżka

CZYTAJ WIĘCEJ

Kolory jesiennej aury w kolekcji farb Śnieżka "Barwy natury"
Zimowe inspiracje z paletą farb Śnieżka Barwy Natury
Marki Śnieżka i Magnat po raz kolejny zdobyły tytuł Superbrands
Śnieżka w rankingu Najcenniejszych Polskich Marek "Rzeczpospolitej" 2015



DODAJ KOMENTARZ
Wymagane: Zaloguj się aby dodać komentarz > Zaloguj się
PREZENTACJA FIRM
Festool
TEMAT MIESIĄCA
Mamy 30 lat na modernizację wszystkich budynków. Czy Polska na tym skorzysta?

Zgodnie z założeniami nowej dyrektywy, państwa członkowskie UE muszą opracować długoterminową strategię renowacji budynków, zarówno publicznych jak i prywatnych. Plan jest taki, by do 2050 roku wszystkie budynki w Polsce były budynkami o niemal zerowym zużyciu energii (tzw. standard nZEB). Założone plany powinny zawierać także cele pośrednie, które zrealizujemy w latach 2030 i 2040. Czytaj więcej