Strona główna | RynekŚnieżka i Magnat z tytułem Superbrands

Śnieżka i Magnat z tytułem Superbrands

Uznane na polskim rynku marki Śnieżka i Magnat, oferujące wysokiej jakości rozwiązania z zakresu chemii budowlanej - farby, systemy dekoracyjne i produkty służące do wykańczania wnętrz, otrzymały prestiżowy tytuł Created in Poland Superbrands 2013/2014. Wyróżnienie jest przyznawane dla stworzonych w Polsce brandów, które wypracowały najlepszy wizerunek w oczach konsumentów.
Potwierdzony certyfikatem tytuł Superbrands dla Śnieżki i MAGNATA świadczy o ich przynależności do elitarnego grona najsilniejszych, najchętniej polecanych przez konsumentów polskich marek. Zestawienie brandów tworzone jest na podstawie wyników niezależnych badań rynku, przy użyciu baz i statystyk zawierających dane o sprzedaży oraz wielkości budżetów reklamowych. Najlepsze marki wyłaniane są w badaniu konsumenckim, w którym sprawdzane są ich znajomość i wizerunek w oczach konsumentów.

"Tytuł Superbrands świadczy o zaufaniu i dobrej reputacji, jakimi cieszą się marki Śnieżka i MAGNAT wśród konsumentów. To także potwierdzenie wysokiej jakości oferowanych przez nas rozwiązań, które doskonale odpowiadają na potrzeby odbiorców i są przez nich doceniane" - mówi Łukasz Dobrowolski, Dyrektor ds. Marketingu Fabryki Farb  i Lakierów Śnieżka SA, do której należą marki Śnieżka i MAGNAT.

Superbrands to, obecna w 87 krajach na całym świecie, organizacja promująca ideę brandingu poprzez identyfikację, nagradzanie i opisywanie drogi do sukcesu najsilniejszych marek. W Polsce Superbrands działa od 2004 r. - do tej pory odbyło się 7 edycji projektu.  Przyznawane wyróżnienia cieszą się dużym uznaniem i stanowią ważną informację dla konsumentów.

Źródło: FFiL Śnieżka

CZYTAJ WIĘCEJ

Śnieżka podaje wyniki finansowe za trzy kwartały 2013 r.
Lista 2000 - firma FFiL Śnieżka SA ponownie wśród najlepszych
Śnieżka po raz kolejny "Perłą Polskiej Gospodarki 2012"
Farby ceramiczne Magnat Ceramic w programie "Urządzeni"
Malowanie pomieszczeń - kilka podstawowych zasad
Jakie marki budowlane doceniają Polacy? Poznaj wyniki plebiscytu Superbrands!
FFiL Śnieżka SA opublikowała wyniki finansowe za 2013 r.
Nowy wizerunek koloru - Trendy Śnieżka 2014
Wyniki Śnieżki za 2013 rok lepsze od prognozowanych
Profesjonalne klejenie z Acryl-Putz(R)
Uwolnij swoje ściany od plam
Marka Cieszynka wyróżniona tytułem Superbrands 2014
Inspirujące kolory i gwarantowana plamoodporność w nowej kampanii reklamowej Magnat
Podróż do świata magii szlachetnych barw z trendami Magnat 2015



DODAJ KOMENTARZ
Wymagane: Zaloguj się aby dodać komentarz > Zaloguj się
PREZENTACJA FIRM
Festool
TEMAT MIESIĄCA
Mamy 30 lat na modernizację wszystkich budynków. Czy Polska na tym skorzysta?

Zgodnie z założeniami nowej dyrektywy, państwa członkowskie UE muszą opracować długoterminową strategię renowacji budynków, zarówno publicznych jak i prywatnych. Plan jest taki, by do 2050 roku wszystkie budynki w Polsce były budynkami o niemal zerowym zużyciu energii (tzw. standard nZEB). Założone plany powinny zawierać także cele pośrednie, które zrealizujemy w latach 2030 i 2040. Czytaj więcej