ROCKWOOL liderem w systemach dociepleń
Celem programu, prowadzonego przez Redakcję Strefy Gospodarki, dodatku dziennika Gazety Prawnej, jest wyłonienie najlepszych marek i firm na polskim rynku. W ramach prowadzonych w sierpniu i wrześniu badań kwestionariuszowych, badań tete-a-tete z wybranymi konsumentami, ankiet elektronicznych i ankiet pilotowanych, respondenci odpowiadali na pytania dotyczące jakości usług i produktów dostępnych na polskim rynku. Respondenci wymieniali w odpowiedziach argumenty przemawiające za produktami ROCKWOOL, m.in. właściwości akustyczne i izolacyjne, dostępność produktu czy zachowanie odpowiednich parametrów.
"Cieszy nas niezmiernie otrzymanie tytułu Konsumenckiego Lidera Jakości, szczególnie w kategorii Systemy dociepleń. Potwierdza to że nasze produkty, w tym ostatnio wprowadzone systemy ECOROCK FF i ECOROCK FG, cieszą się uznaniem klientów" - komentuje Łukasz Glapa, dyrektor marketingu ROCKWOOL Polska.
Badanie ukazało również obraz skojarzeń zarówno z marką ROCKWOOL jak i jej produktami. Respondenci jednoznacznie kojarzą ocieplenie ze skalnej wełny mineralnej jako to, które zapewnia ciepło i ciszę, będąc jednocześnie produktem o wysokiej jakości.
Źródło i zdjęcie: ROCKWOOL
CZYTAJ WIĘCEJ
Rockwool organizuje konkurs dla architektów i projektantów
Termomodernizacja budynku, czyli niższe koszty ogrzewania
Mobilne Centrum Szkoleniowe ROCKWOOL RoadShow 2013
Akcja Kooperacja ROCKWOOL
ROCKWOOL ECOROCK FF - systemowo o ciepłych fasadach
Trwa kampania "Szóste paliwo"
20 lat produkcji ROCKWOOL w Polsce
Statuetka Budowlanej Marki Roku 2013 dla ROCKWOOL
Wymagane: Zaloguj się aby dodać komentarz | > Zaloguj się |