Strona główna | RynekTytuł supermarki przyznany ATLASOWI

Tytuł supermarki przyznany ATLASOWI

Ogłoszono zdobywców tytułu Superbrand Polska 2013, przyznawanego najsilniejszym markom konsumenckim w Polsce. ATLAS już po raz 7 znalazł się w grupie najwyżej ocenionych brandów.

W tym roku o tytuł rywalizowały 1863 marki podzielone na 30 kategorii. Najsilniejsze brandy wyłanianio na drodze dwuetapowego procesu certyfikacji. Składał się z badania konsumenckiego zleconego firmie GfK Polonia oraz oceny eksperckiej wydawanej przez Radę Marek. Prawo do posługiwania się tytułem przyznano jedynie 17% ocenianych brandów. W kategorii remont i dekoracja wnętrz tytuł Superbrand Polska 2013 przyznano marce ATLAS. "Nasza marka ma charakter i jest numerem jeden w sektorze chemii budowlanej. Niewiele firm może pochwalić się tak dobrą opinią w oczach Polaków" - komentuje Oskar Solecki, dyrektor marketingu GRUPY ATLAS. Zgodnie z założeniami organizatorów, zwycięskie marki musi cechować m.in. silna obecność na polskim rynku oraz produkty i usługi wysokiej jakości.

W stosunku do poprzednich edycji, zaostrzeniu uległy kryteria selekcji: ostateczna decyzja w większym stopniu zależała od samych konsumentów. "VII edycja ma dla nas wyjątkowy charakter - pełna jest zmian i nowych rozwiązań. Dumni jesteśmy z faktu, że proces certyfikacji marek konsumenckich obejmował badanie konsumenckie na niespotykanej dotychczas w Polsce próbie - liczącej aż 15 000 respondentów" - komentuje Monika Kowalewska, dyrektor projektu Superbrands w Polsce.

Tak jak przy poprzednich edycjach, kolejnym etapem będzie wydanie specjalnego albumu, zwanego biblią brandingu, w którym zwycięzcy przedstawią swoją historię i drogę do sukcesu. W kwietniu przyszłego roku odbędzie się uroczysta gala, podczas której laureatom konkursu zostaną wręczone okolicznościowe statuetki. Pomysł programu należy do światowej organizacji Superbrands Ltd. z siedzibą w Londynie. Jej wyłącznym partnerem w Polsce jest agencja New Communications.

Źródło i zdjęcie: ATLAS

CZYTAJ WIĘCEJ

ATLAS Filarem Polskiej Gospodarki
ATLAS głównym udziałowcem firmy FOX
Kosmiczna reklama firmy ATLAS
Nagroda Architektoniczna POLITYKI przyznana
ATLAS Złotą Budowlaną Marką 2013
Złote Godło dla Grupy Atlas



DODAJ KOMENTARZ
Wymagane: Zaloguj się aby dodać komentarz > Zaloguj się
PREZENTACJA FIRM
Festool
TEMAT MIESIĄCA
Mamy 30 lat na modernizację wszystkich budynków. Czy Polska na tym skorzysta?

Zgodnie z założeniami nowej dyrektywy, państwa członkowskie UE muszą opracować długoterminową strategię renowacji budynków, zarówno publicznych jak i prywatnych. Plan jest taki, by do 2050 roku wszystkie budynki w Polsce były budynkami o niemal zerowym zużyciu energii (tzw. standard nZEB). Założone plany powinny zawierać także cele pośrednie, które zrealizujemy w latach 2030 i 2040. Czytaj więcej