Strona główna | RynekWiarygodność, prestiż, siła Twojej marki na polskim rynku?

Wiarygodność, prestiż, siła Twojej marki na polskim rynku?

Projekt został stworzony dla firm, które poprzez najwyższe standardy swoich produktów i usług dotrzeć chcą dotrzeć do najbardziej wymagającego klienta. To ściśle określona grupa charakteryzująca się najwyższą jakością i niezawodnością potwierdzoną przez niezależny podmiot gospodarczy.

Priorytetem Home Zone jest ukierunkowanie polskiego społeczeństwa na sprawdzone i rzetelne oferty w branży, które od dawna wymagały stworzenia wiarygodnego kompendium wiedzy.

Odznaczenie Home Zone wiąże się również z ogólnopolską kampanią promocyjną organizowaną na rzecz laureatów wieloma kanałami za pośrednictwem również patronów medialnych oraz wielkim wydarzeniem, które odbędzie się 29 listopada 2016 r., w sali Marmurowej Pałacu Kultury i Nauki, gdzie laureaci otrzymają na scenie oficjalnie wręczony Certyfikat.


Realizacja DOMIKON dom energooszczędny wybudowany w Danii

Gala Finałowa jak również cały Projekt mają charakter medialny, dlatego też na wydarzeniu pojawią się m.in. znamienite osobistości ze świata telewizji, show-biznesu, artyści, którzy rekomendujący produkty oznaczone Znakiem Jakości Home Zone, dziennikarze, patroni medialni, cenieni projektanci i architekci oraz przedstawicieli Kapituły oceniającej, w skład której wchodzą następujące osobistości:
  • Anna Popek – prezenterka prowadząca „Pytanie na śniadanie” w TVP2, prywatnie interesująca się architekturą,
  • Natalia Nguyen- architekt i projektantka wnętrz, która prowadziła program „Pan i Pani House” oraz była jurorką „Bitwy o dom”,
  • Damian Urbańczyk – prowadzący program „Luksus na sprzedaż” oraz „Wyzwanie – nowe mieszkanie”,
  • Maja Popielarska – architekt krajobrazu związana w ostatnich latach z TVN, TVN24, TVN Meteo Active, gdzie prowadzi m.in.: programy dotyczące projektowania ogrodów.
Doborowe towarzystwo jurorów i ich uznanie, to nie jedyna promocja laureatów podczas finałowej Gali. Firmy będą prezentowały swoje produkty korzystając z różnorodnych form reklamy, chcąc jak najmocniej zaistnieć na tle konkurencji w obecności takich mediów jak telewizja, prasa, radio, Internet. Na widowni zasiądzie ok. 300 osób, a całe wydarzenie będzie relacjonowane na żywo.

Projekt Home Zone jest szeroko obecny w mediach. Patronują mu najlepsze branżowe gazety i czasopisma (Tynki, Weranda, Czas na Wnętrze, Przegląd Budowlany, Gazeta Mieszkaniowa), portale internetowe (WP.pl, obud.pl, budownictwo.org, budowa.org, budnet.pl), a także pierwszy w Polsce kanał telewizyjny poświęcony projektowaniu wnętrz i ogrodów – Domo+.


Źródło: Tynki, nr 3–4 (37) 2016
DODAJ KOMENTARZ
Wymagane: Zaloguj się aby dodać komentarz > Zaloguj się
PREZENTACJA FIRM
Festool
TEMAT MIESIĄCA
Mamy 30 lat na modernizację wszystkich budynków. Czy Polska na tym skorzysta?

Zgodnie z założeniami nowej dyrektywy, państwa członkowskie UE muszą opracować długoterminową strategię renowacji budynków, zarówno publicznych jak i prywatnych. Plan jest taki, by do 2050 roku wszystkie budynki w Polsce były budynkami o niemal zerowym zużyciu energii (tzw. standard nZEB). Założone plany powinny zawierać także cele pośrednie, które zrealizujemy w latach 2030 i 2040. Czytaj więcej