1 miliard zł obrotów w sieci marketów budowlanych PSB-Mrówka
W połowie grudnia 2014 r. łączne przychody sieci marketów dom i ogród, pod nazwą PSB-Mrówka, przekroczyły 1 mld zł i były wyższe o ponad 22% od przychodów analogicznego okresu w roku 2013. Od stycznia br. sieć Mrówek powiększyła się o 31 sklepów - aktualnie funkcjonują 182 obiekty. Na przyszły rok planujemy podobne tempo wzrostu - zapowiada Mirosław Lubarski, Członek Zarządu, Dyrektor Marketingu Grupy PSB.
PSB-Mrówka, Busko-Zdrój
Markety Mrówka należą w większości do właścicieli składów budowlanych, działających pod logiem Grupy PSB i są zlokalizowane w miastkach powiatowych. Mniejsze sklepy, pod nazwą Mini-Mrówka powstają w ośrodkach gminnych.
PSB-Mrówka, Piekoszów
PSB-Mrówka to najliczniejsza sieć sklepów branży "dom i ogród" w Polsce. Markety posiadają w ofercie od kilku do kilkunastu tysięcy pozycji asortymentowych. Wypełniają one dotychczasową lukę usługową w małych miejscowościach, oferując w jednym obiekcie, wszelkie produkty, niezbędne do utrzymania mieszkania, domu i ogrodu.
PSB-Mrówka, Lubliniec
6 miliardów zł obrotów w całej Grupie PSB
Łączne przychody 352 przedsiębiorców tworzących Grupę PSB przekroczyły 6 miliardów zł, w tym przychody ze sprzedaży materiałów budowlanych 5 mld zł. Firmy te, będące akcjonariuszami Grupy PSB SA, są podmiotami, które działają przede wszystkim w sektorze dystrybucji materiałów budowlanych, ale część z nich to jednostki wielobranżowe. Zajmują się także produkcją wyrobów dla budownictwa, sprzedażą nawozów i węgla, prowadzą wykonawstwo budowlane oraz działalność deweloperską, a także świadczą usługi transportowe i hotelarskie.
Mirosław Lubarski
Członek Zarządu, Dyrektor Marketingu
Grupa PSB S.A.
Członek Zarządu, Dyrektor Marketingu
Grupa PSB S.A.
Grupa PSB
Grupa Polskie Składy Budowlane S.A. z siedzibą w Wełeczu k/Buska-Zdroju, działa na rynku od 16 lat, jest największą i najszybciej rozwijającą się siecią hurtowni materiałów budowlanych oraz marketów dom i ogród w Polsce. Obecnie Grupa zrzesza 331 małych i średnich, rodzinnych firmy z terenu całej Polski, które prowadzą handel w 428 składach budowlanych, w 182 marketach PSB-Mrówka oraz w 38 centrach handlowych PSB-Profi. W placówkach tych pracuje ponad 11 tysięcy osób.
Szanowane łączne przychody ze sprzedaży materiałów budowlanych składów, będących akcjonariuszami Grupy PSB S.A., na koniec 2014 r., osiągną pułap ponad 5 mld zł (kilkuprocentowy wzrost). Przychody Grupa PSB S.A. (centrali) w 2014 r. przekroczą poziom 2 mld zł (wzrost o ponad 12%). Udział w krajowym rynku dystrybucji materiałów budowlanych szacowny jest na niemal 14%, a w rynku hurtowym ponad 27%. W 2014 roku znajomość marki Grupy PSB deklarowało ok. 41% Polaków, sieć sklepów PSB-Mrówka 40%, a placówek PSB-Profi 16%.
Źródło i zdjęcia: Grupa PSB
CZYTAJ WIĘCEJ
Podsumowanie I Balu Karnawałowego Grupy PSB
Firma Baumit po raz ósmy na targach Grupy PSB
Grupa PSB: "Barometr Budowlanej Wiosny" wskazuje na optymizm
200 sklep PSB-Mrówka w Polsce
DODAJ KOMENTARZ
Wymagane: Zaloguj się aby dodać komentarz | > Zaloguj się |
ZOBACZ TAKŻE
B.M. Polska gościła dystrybutorów
Fasada roku 2008
Nowa fabryka firmy Kreisel
Przeprowadzka Knaufa
Nowa linia do produkcji skalnej wełny Rockwool
PREZENTACJA FIRM
Festool
TEMAT MIESIĄCA
Mamy 30 lat na modernizację wszystkich budynków. Czy Polska na tym skorzysta?Zgodnie z założeniami nowej dyrektywy, państwa członkowskie UE muszą opracować długoterminową strategię renowacji budynków, zarówno publicznych jak i prywatnych. Plan jest taki, by do 2050 roku wszystkie budynki w Polsce były budynkami o niemal zerowym zużyciu energii (tzw. standard nZEB). Założone plany powinny zawierać także cele pośrednie, które zrealizujemy w latach 2030 i 2040. Czytaj więcej
RAPORTY I ZESTAWIENIA
Raport o budowie domów w Polsce. Jakie budują Polacy?
Wyniki najnowszego "Raportu o budowie domów w Polsce" przygotow...
Wykonywanie tynków specjalnych
Poradnik stanowi obudowę dydaktyczną programu jednostki moduł...
Raport specjalny: Ocieplenie domu
Zimowe miesiące to okres, w którym szczególnie docenimy dobrz...
Jakie są styropiany do ociepleń? Teoria, a praktyka
Wnikliwi inwestorzy często zadają pytanie, jaki styropian wybr...
Raport specjalny: Farby ścienne
Przemalowanie ścian na zupełnie nowy kolor to jeden z najprost...
Aktualna sytuacja i perspektywy branży budowlanej w Republice Kazachstanu
Opracowanie rynkowe sporządzone na zamówienie Wydziału Promoc...
Krucho z wiedzą wykonawców ociepleń o wymogach prawa budowlanego
Wyniki III fali badania TNS Pentor Poznań nt. rynku ociepleń w...
Więcej kleju w kleju? Negatywne wyniki. Nie tylko
7 próbek na 25 przebadanych klejów do styropianu nie spełnia ...
Jak brudzi się elewacja?
Materiałami najczęściej stosowanymi do wykonania wierzchniej ...
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Błędy w wykonawstwie prac ociepleniowych
Wskazówki dla wykonawców tynków maszynowych
Błędy wykonawcze tynków gipsowych
Tynki gipsowe - nowa jakość ścian i sufitów
Uwaga - czarny styropian!
Tynki maszynowe w okresie zimowym
Urządzenia do nakladania tynków
Szlachetna alternatywa
Nowoczesne tynkowanie
Wykonywanie tynków cienkowarstwowych
Ocieplanie wełną mineralną
Tynki cementowo-wapienne. Wykonanie i pielęgnacja
Ocieplanie ścian budynku z cegły
Usuwanie wykwitów solnych z elewacji
Przyczyny powstawania czarnych smug i przebarwień na powierzchni tynków gipsowych
Wysychanie tynków gipsowych
Inwazja kolorów
Błędy w ocieplaniu balkonów
Osuszanie z wilgoci technologicznej
Pielęgnacja i suszenie tynków gipsowych
JEGER - farby i efekty dekoracyjne do ścian
Eksploatacja maszyn tynkarskich
Polepszenie właściwości zapraw - recepty
Korozja biologiczna elewacji budynków
Tynki gliniane - trwałe i naturalne
Szkolenia dla branży tynkarskiej
Tynk dla wymagających inwestorów. Knauf MP 75L Diamant
Tapety z włókna szklanego
System urządzeń wspomagających pracę z płytami g-k
Idealnie gładka powierzchnia