Strona główna | AktualnościAtlas: Projekt "Zrobimy Cię na Biało" wyróżniony

Atlas: Projekt "Zrobimy Cię na Biało" wyróżniony

Eksperci z branży reklamowej i public relations docenili kampanię firmy Atlas "Zrobimy Cię na Biało". Projekt otrzymał statuetkę w konkursie "Złote Spinacze 2014" jako najbardziej kreatywny, zaś w "Kreaturach 2014" został wyróżniony w kategorii "Kreatura Open".

Uroczysta gala "Złotych Spinaczy 2014" odbyła się 5 grudnia br. w Hotelu Westin w Warszawie. Celem konkursu, organizowanego przez Związek Firm Public Relations, jest podnoszenie standardów w branży PR i tworzenie jej pozytywnego wizerunku poprzez promowanie najlepszych projektów w Polsce. Jury, w skład którego wchodzą przedstawiciele świata mediów i biznesu, oceniło w 12. edycji łącznie 232 projekty, zgłoszone w ramach 27 kategorii.

Przyznano 76 nominacji, w tym dla projektu "Zrobimy Cię na Biało" firmy ATLAS, który okazał się najlepszym w kategorii "Kreatywność". Kampania ATLASA walczyła o statuetkę z akcjami Coca-Coli, Stowarzyszenia Twórców Contur, Carlo Rossi i Allegro.pl. Złotego Spinacza z rąk Marcina Gruszki, rzecznika prasowego Play, odebrali Jacek Bik, Kierownik Komunikacji ATLAS i Błażej Bierczyński z Telma Communications Agency, czyli biura prasowego firmy, odpowiedzialnego za komunikację projektu i zgłoszenie go do konkursu. Odczytując werdykt, Marcin Gruszka stwierdził, że przy realizacji swojej następnej kampanii zdecydowanie widziałby autorów projektu "Zrobimy Cię na Biało".

Kilka dni wcześniej, 26 listopada, w warszawskim Teatrze & Clubie Capitol, wręczono nagrody w 18. edycji "Ogólnopolskiego Konkursu Reklamy Kreatura 2014". Ideą inicjatywy jest uhonorowanie najlepszych projektów reklamowych, wyróżniających się największą kreatywnością i niestandardowym, zaskakującym podejściem. W jury zasiadają branżowi eksperci w dziedzinie marketingu, komunikacji, kreacji i reklamy. Oprócz Grand Prix, przyznano 12 nagród głównych i 24 wyróżnienia w kilkunastu kategoriach.

Dyplom dla projektu "Zrobimy Cię na Biało" - wyróżnienie w kategorii "Kreatura Open", odebrał Mariusz Piętkiewicz, Dyrektor Zarządzający Studia Filmowego M5 (które zrealizowało koncepcję firmy ATLAS) i zespół ATLASA: Jacek Bik, Dominika Sumisławska-Subko, Kierownik Grupy Produktowej, i Aleksandra Krzesimowska, Koordynator ds. Komunikacji e-Marketingowej.

W obydwu przypadkach, branżowi eksperci docenili ogromny wysiłek kreacyjny, produkcyjny i komunikacyjny oraz poczucie humoru, dystans i bardzo szybką reakcję ATLASA na możliwości zaprezentowania nowych białych farb i marki jako nowoczesnej i kreatywnej. Projekt wyróżnił się jako sprawne połączenie real-time marketingu, sponsoringu sportowego i PR-u produktowego.

Źródło i zdjęcie: Atlas

CZYTAJ WIĘCEJ

Marka Atlas wśród 25 symboli 25-lecia polskiej wolności
Kampania firmy Atlas w finale konkursu Złote Spinacze 2014
Jerzy Janowicz i Fachowiec Atlasa w nowym spocie
Grupa Atlas Liderem Filantropii 2014
Atlas już od dekady z wyróżnieniem Superbrand
Grupa Atlas została Sponsorem Głównym Kamila Stocha
Atlas wśród najlepszych polskich firm w Wielkiej Brytanii
Firma Atlas publikuje nowe filmy instruktażowe



DODAJ KOMENTARZ
Wymagane: Zaloguj się aby dodać komentarz > Zaloguj się
PREZENTACJA FIRM
Festool
TEMAT MIESIĄCA
Mamy 30 lat na modernizację wszystkich budynków. Czy Polska na tym skorzysta?

Zgodnie z założeniami nowej dyrektywy, państwa członkowskie UE muszą opracować długoterminową strategię renowacji budynków, zarówno publicznych jak i prywatnych. Plan jest taki, by do 2050 roku wszystkie budynki w Polsce były budynkami o niemal zerowym zużyciu energii (tzw. standard nZEB). Założone plany powinny zawierać także cele pośrednie, które zrealizujemy w latach 2030 i 2040. Czytaj więcej