ATLAS świętował na Gali Superbrands
5 kwietnia 2013 r. odbyła się uroczysta Gala Finałowa VII edycji Superbrands. ATLAS, uhonorowany tytułem Superbrands i Business Superbrands, znalazł się również w gronie firm, które otrzymały specjalną nagrodę wyróżniającą polskie marki - Superbrands Created in Poland.
Gala Finałowa VII edycji Superbrands zgromadziła przedstawicieli najsilniejszych marek biznesowych i konsumenckich. Marek o wysokiej rozpoznawalności i wyjątkowym, silnym wizerunku, odbieranych bardzo pozytywnie i polecanych nie tylko przez konsumentów, ale i niezależnych ekspertów branżowych. W tegorocznej, siódmej już edycji, nagrody zostały przyznane głosami członków Rady Marek oraz na podstawie badania na niespotykanej dotąd w Polsce próbie liczącej 15 tyś. respondentów.
To oni zdecydowali m.in. o tym, że ATLAS, lider chemii budowlanej, znalazł się wśród nagrodzonych. Nie był to jednak koniec nagród dla łódzkiej firmy. ATLAS znalazł w gronie uhonorowanych tytułem Supebrands Created in Poland. Jest to wyjątkowe wyróżnienie dla marek będących owocem polskiej myśli brandingowej.
"Cieszy nas ogromnie, że organizatorzy Superbrands docenili markę ATLAS, jej siłę i polskość. A polskość jest tym, co firma ATLAS zawsze podkreślała. Cieszy mnie też, i to chyba najbardziej, że o przyznaniu tytułu zadecydowali konsumenci, nasi klienci, dla których tworzymy i do których kierujemy nasze produkty. To dla firmy takiej, jak nasza, największa nagroda" - mówił Jacek Michalak, wiceprezes firmy ATLAS.
Statuetkę Superbrands i Business Superbrands oraz dyplom Superbrands Created in Poland odebrał w imieniu firmy ATLAS dr inż. Jacek Bik - Kierownik Grupy Produktowej Ściany i Dekoracje. Nagrody wręczyła Nina Kowalewska-Motlik, CEO firmy New Communications, wyłącznego przedstawiciela Superbrands w Polsce. ATLAS znalazł się w grupie nagrodzonych marek takich jak: Dr Irena Eris, Vistula, Nałęczowianka czy Wedel.
Superbrands Ltd. to organizacja działająca w 87 krajach na świecie, powołana w Wielkiej Brytanii w 1994 r. Wybiera i honoruje najsilniejsze marki na poszczególnych rynkach na drodze niezależnych badań i/lub w ramach oceny dokonywanej przez Rady Marek. W jej skład wchodzą krajowi eksperci z dziedziny marketingu, reklamy, PR i brandingu. Przez kilkanaście lat istnienia organizacji, tytuł Superbrands stał się na całym świecie rozpoznawalnym symbolem sukcesu marki.
Źródło i zdjęcia: ATLAS
CZYTAJ WIĘCEJ
ATLAS Filarem Polskiej Gospodarki
ATLAS głównym udziałowcem firmy FOX
Kosmiczna reklama firmy ATLAS
Fachowcy i Wyspiański na Mogilskim
Nagroda Architektoniczna POLITYKI przyznana
ATLAS Złotą Budowlaną Marką 2013
Złote Godło dla Grupy Atlas
Budujący sponsoring, czyli jak Łódź serwowała z Janowiczem i Atlasem
Większe moce wydobywcze w Kopalni Gipsu i Anhydrytu Nowy Ląd w Niwnicach
ATLAS: promocja "Puszka za dwa worki na miłe wieczorki"
Zaprojektuj z ATLASEM tor wyścigowy
Jak prowadzić firmę społecznie odpowiedzialną? Podpowiada Grupa Atlas...
Odpowiedzialność społeczna Grupy Atlas na PR Forum 2013
"Liderzy Filantropii 2013": PZU i Grupa Atlas zwycięzcami konkursu
Grupa Atlas uczestnikiem Europejskiego Forum Gospodarczego
Jakie marki budowlane doceniają Polacy? Poznaj wyniki plebiscytu Superbrands!
DODAJ KOMENTARZ
Wymagane: Zaloguj się aby dodać komentarz | > Zaloguj się |
ZOBACZ TAKŻE
B.M. Polska gościła dystrybutorów
Fasada roku 2008
Nowa fabryka firmy Kreisel
Przeprowadzka Knaufa
Nowa linia do produkcji skalnej wełny Rockwool
PREZENTACJA FIRM
Festool
TEMAT MIESIĄCA
Mamy 30 lat na modernizację wszystkich budynków. Czy Polska na tym skorzysta?Zgodnie z założeniami nowej dyrektywy, państwa członkowskie UE muszą opracować długoterminową strategię renowacji budynków, zarówno publicznych jak i prywatnych. Plan jest taki, by do 2050 roku wszystkie budynki w Polsce były budynkami o niemal zerowym zużyciu energii (tzw. standard nZEB). Założone plany powinny zawierać także cele pośrednie, które zrealizujemy w latach 2030 i 2040. Czytaj więcej
RAPORTY I ZESTAWIENIA
Raport o budowie domów w Polsce. Jakie budują Polacy?
Wyniki najnowszego "Raportu o budowie domów w Polsce" przygotow...
Wykonywanie tynków specjalnych
Poradnik stanowi obudowę dydaktyczną programu jednostki moduł...
Raport specjalny: Ocieplenie domu
Zimowe miesiące to okres, w którym szczególnie docenimy dobrz...
Jakie są styropiany do ociepleń? Teoria, a praktyka
Wnikliwi inwestorzy często zadają pytanie, jaki styropian wybr...
Raport specjalny: Farby ścienne
Przemalowanie ścian na zupełnie nowy kolor to jeden z najprost...
Aktualna sytuacja i perspektywy branży budowlanej w Republice Kazachstanu
Opracowanie rynkowe sporządzone na zamówienie Wydziału Promoc...
Krucho z wiedzą wykonawców ociepleń o wymogach prawa budowlanego
Wyniki III fali badania TNS Pentor Poznań nt. rynku ociepleń w...
Więcej kleju w kleju? Negatywne wyniki. Nie tylko
7 próbek na 25 przebadanych klejów do styropianu nie spełnia ...
Jak brudzi się elewacja?
Materiałami najczęściej stosowanymi do wykonania wierzchniej ...
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Błędy w wykonawstwie prac ociepleniowych
Wskazówki dla wykonawców tynków maszynowych
Błędy wykonawcze tynków gipsowych
Tynki gipsowe - nowa jakość ścian i sufitów
Uwaga - czarny styropian!
Tynki maszynowe w okresie zimowym
Urządzenia do nakladania tynków
Szlachetna alternatywa
Nowoczesne tynkowanie
Wykonywanie tynków cienkowarstwowych
Ocieplanie wełną mineralną
Ocieplanie ścian budynku z cegły
Tynki cementowo-wapienne. Wykonanie i pielęgnacja
Przyczyny powstawania czarnych smug i przebarwień na powierzchni tynków gipsowych
Usuwanie wykwitów solnych z elewacji
Wysychanie tynków gipsowych
Inwazja kolorów
Błędy w ocieplaniu balkonów
Osuszanie z wilgoci technologicznej
Pielęgnacja i suszenie tynków gipsowych
JEGER - farby i efekty dekoracyjne do ścian
Eksploatacja maszyn tynkarskich
Polepszenie właściwości zapraw - recepty
Korozja biologiczna elewacji budynków
Tynki gliniane - trwałe i naturalne
Szkolenia dla branży tynkarskiej
Tynk dla wymagających inwestorów. Knauf MP 75L Diamant
Tapety z włókna szklanego
System urządzeń wspomagających pracę z płytami g-k
Idealnie gładka powierzchnia