Strona główna | AktualnościBaumit prezentuje nowości na XIV targach Grupy Polskie Składy Budowlane

Baumit prezentuje nowości na XIV targach Grupy Polskie Składy Budowlane

W dniach 2-3 marca 2016 r. oczy sektora budowlanego zwrócone były w stronę Centrum Targowego Kielce. To tam po raz 14-sty spotkali się dostawcy i dystrybutorzy sieci Grupy PSB, by za zamkniętymi drzwiami negocjować i zawierać kontrakty handlowe przed rozpoczynającym się sezonem wykonawczym. Dla firmy Baumit, uczestniczącej w Targach Grupy PSB już po raz 9-ty, spotkanie stało się również znakomitą okazją do zaprezentowania tegorocznych nowości produktowych.

Targi, które po raz 14-sty odbyły się w Kielcach, odbiegają w swojej formule od tradycyjnych imprez tego typu. Wstęp na nie mają wyłącznie firmy kupieckie zrzeszone w ramach Grupy PSB oraz współpracujący z nią dostawcy. Innymi słowy, najwięksi producenci branży budowlanej, wykończeniowej i dekoracyjnej, których oferta jest dostępna w sieci sklepów PSB, PSB-Mrówka i PSB-Profi prezentują swoje oferty handlowe, a składy budowlane z całej Polski - negocjują i finalizują zakup określonych materiałów.

Na partnerskim szlaku

Marcowe spotkanie postrzegane jako "barometr budowlanej wiosny" po raz kolejny przyciągnęło do Kielc ponad trzystu reprezentantów wszystkich segmentów branży materiałów budowlanych. Wśród stałych dostawców Grupy PSB nie mogło zabraknąć firmy Baumit, która już po raz 9-ty uczestniczyła w kieleckich targach organizowanych przez Polskie Składy Budowlane, wymieniając doświadczenia i zacieśniając współpracę z obecnymi partnerami handlowymi Grupy.

"Targi Grupy PSB to - od blisko dekady - jedno z najważniejszych wydarzeń w kalendarzu spotkań firmy Baumit. Z powodzeniem można powiedzieć, że należymy już do stałych bywalców tej imprezy. Sprawdzona od lat formuła spotkania to dla producentów niezwykle efektywna forma działań promocyjnych i sprzedażowych, nieliczna z imprez targowych branży budowlanej, w której uczestnictwo przekłada się na rzeczywiste zamówienia biznesowe" - mówi Zbigniew Kaliciński, dyrektor handlowy w firmie Baumit.

Udane debiuty

Goście odwiedzający stanowisko Baumit mieli okazję do zapoznania się z ofertą przygotowaną na rozpoczynający się sezon 2016. W ramach ekspozycji ceniony w branży producent produktów elewacyjnych, systemów ociepleń, tynków maszynowych, systemów podłogowych oraz produktów do płytek  zaprezentował wybrane pozycje z każdej swojej grupy asortymentowej, kładąc nacisk na swoje flagowe rozwiązania i tegoroczne nowości. Szczególnym zainteresowaniem cieszyła się linia produktów szybkosprawnych, na czele z pierwszym na polskim rynku szybkowiążącym tynkiem cementowo-wapiennym Baumit MPI 30 Speed, oraz jego lekkiej wersji Baumit MPI 30 L Speed,  którego specjalnie opracowana procedura pozwala na skrócenie czasu od nałożenia do zatarcia, z nawet kilkunastu do zaledwie około dwóch godzin! Na niemniejszą uwagę zasługują również szybkowiążąca zaprawa klejowo-szpachlowa do niskich temperatur Baumit StarContact Speed oraz błyskawiczna posadzka cementowa Baumit Rapido 1 Speed.

"Obecność wśród największych producentów branży budowlanej po raz kolejny stworzyła okazję do zaprezentowania oferty, zawierania umów czy nawiązywania nowych kontaktów handlowych. Nasza oferta spotkała się z ogromnym zainteresowaniem akcjonariuszy Grupy. W trakcie dwóch dni targów odbyliśmy wiele spotkań biznesowych z reprezentantami składów PSB oraz PSB-Profi, co znalazło bezpośrednie przełożenie na wartości złożonych deklaracji zakupowych. W efekcie po raz kolejny wyjeżdżamy z Kielc w dobrych nastrojach i już dziś możemy zapowiedzieć, że w przyszłym roku znów powrócimy w Góry Świętokrzyskie, by kontynuować owocną współpracę z Grupą PSB" - podsumowuje Zbigniew Kaliciński, dyrektor handlowy w firmie Baumit.

Źródło i zdjęcie: Baumit
DODAJ KOMENTARZ
Wymagane: Zaloguj się aby dodać komentarz > Zaloguj się
PREZENTACJA FIRM
Festool
TEMAT MIESIĄCA
Mamy 30 lat na modernizację wszystkich budynków. Czy Polska na tym skorzysta?

Zgodnie z założeniami nowej dyrektywy, państwa członkowskie UE muszą opracować długoterminową strategię renowacji budynków, zarówno publicznych jak i prywatnych. Plan jest taki, by do 2050 roku wszystkie budynki w Polsce były budynkami o niemal zerowym zużyciu energii (tzw. standard nZEB). Założone plany powinny zawierać także cele pośrednie, które zrealizujemy w latach 2030 i 2040. Czytaj więcej