Strona główna | AktualnościBudowlana Marka Roku 2009

Budowlana Marka Roku 2009

Po raz szósty firma ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku przeprowadziła ogólnopolskie badania rynku budowlanego

W tegorocznej, edycji Budowlanej Marki Roku Rockwool Polska zdobyła pierwszą nagrodę w swojej kategorii już po raz piąty. Nagrodę odebrał Jakub Dygas kierownik Działu Doradztwa i Komunikacji Rockwool Polska
Fot. Rockwool Polska


Po raz szósty firma ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku przeprowadziła ogólnopolskie badania rynku budowlanego, których zwieńczeniem jest Gala Wręczenia Nagród „Budowlana Marka Roku 2009” i „Dystrybutor Roku 2009”. Uroczystość odbyła się 15 czerwca 2010 r. w Teatrze Kamienica w Warszawie. Stanowi ona uhonorowanie najlepszych firm budowlanych na polskim rynku wyróżnianych w oparciu o Ranking Marek Budowlanych. Wciągu sześciu edycji tytuł „Budowlanej Marki Roku” został wręczony 133 razy – otrzymały go 53 firmy, 266 wyróżnień przyznano 116 firmom, w sumie na podium stanęły 124 marki.

Nagrody odzwierciedlają stopień konkurencyjności firm w danym roku określony na podstawie badań ankietowych przeprowadzonych wśród firm wykonawczych.

W wydarzeniu uczestniczyli przedstawiciele nagrodzonych firm - prezesi i dyrektorzy czołowych firm budowlanych, a także dyrektorzy marketingu i osoby odpowiedzialne za tworzenie marki w danych przedsiębiorstwach.

Otwarcia Gali dokonała dyrektor generalny i członek zarządu firmy ASM – Małgorzata Walczak, która następnie wręczała nagrody w postaci dyplomu dla wyróżnionych marek oraz statuetki dla zwycięzców Rankingu.

Główne laury – statuetkę Budowlanej Marki Roku 2009 – po raz kolejny zdobyła Grupa Atlas Sp. z o.o. W imieniu firmy odebrał ją Henryk Siodmok – prezes Grupy Atlas. Ponadto marki Grupy Atlas zostały uhonorowane w trzech kategoriach produktowych, marka Atlas jest więc zdecydowanym triumfatorem Rankingu.


Główne laury – statuetkę „Budowlanej Marki Roku 2009” – po raz kolejny zdobył Atlas. W imieniu firmy odebrał ją Henryk Siodmok – prezes Grupy Atlas
Fot. ASM Centrum Badań i Analiz Rynku


W trakcie uroczystości wręczone zostały również 54 firmom nagrody i wyróżnienia w 20 kategoriach produktowych marek budowlanych oraz w dwóch kategoriach dystrybutorów budowlanych.

W kategorii Farby wewnętrzne i zewnętrzne „Budowlaną Marką Roku” został Dekoral – marka PPG Deco Polska, wyróżnienia otrzymały Dulux – marka Akzo Nobel Decorative Paints oraz Farby Kabe Polska.

W kategorii Produkty gipsowe do wyrównywania i gładzenia ścian „Budowlaną Marką Roku” został Cekol – marka firmy Cedat, wyróżnienia otrzymały Knauf Bauprodukte Polska oraz Gipsar – marka Atlas.

W kategorii Piany i silikony „Budowlaną Marką Roku” został Tytan – marka Seleny, wyróżnienia otrzymały Soudal i Mapei Polska.

W kategorii Płyty gipsowo-kartonowe „Budowlaną Marką Roku” została Nida – marka Lafarge Gips, wyróżnienia otrzymały Knauf oraz Rigips – marka Saint-Gobain Construction Products Polska.

W kategorii Styropian „Budowlaną Marką Roku” została Termo Organika, wyróżnienia otrzymały Styropol oraz Austrotherm.

W kategorii Tynki dekoracyjne „Budowlaną Marką Roku” został Atlas, wyróżnienie otrzymały Ceresit – marka Henkel Polska i Knauf Bauprodukte Polska.

W kategorii Wełna mineralna i skalna „Budowlaną Marką Roku” został Rockwool Polska, a wyróżnienia otrzymały Isover – marka Saint-Gobain Construction Products Polska i Ursa Polska.

Po rozdaniu nagród i wyróżnień uczestnicy Gali mieli okazję wznieść toast za odniesione sukcesy a następnie odprężyć się przy występie artystycznym Jacka Kawalca oraz dzielić się doświadczeniami podczas bankietu i rozmów w kuluarach.

Źródło: Tynki, nr 3 (8) 2010
DODAJ KOMENTARZ
Wymagane: Zaloguj się aby dodać komentarz > Zaloguj się
PREZENTACJA FIRM
Festool
TEMAT MIESIĄCA
Mamy 30 lat na modernizację wszystkich budynków. Czy Polska na tym skorzysta?

Zgodnie z założeniami nowej dyrektywy, państwa członkowskie UE muszą opracować długoterminową strategię renowacji budynków, zarówno publicznych jak i prywatnych. Plan jest taki, by do 2050 roku wszystkie budynki w Polsce były budynkami o niemal zerowym zużyciu energii (tzw. standard nZEB). Założone plany powinny zawierać także cele pośrednie, które zrealizujemy w latach 2030 i 2040. Czytaj więcej