Strona główna | AktualnościDekoral: konsumenci stworzyli autorskie nazwy farb

Dekoral: konsumenci stworzyli autorskie nazwy farb

Bawią, inspirują, pobudzają zmysły, zapadają w pamięć. Nazwy farb wzbudzają wiele emocji. Dzięki marce Dekoral każdy mógł puścić wodze fantazji i skomponować niepowtarzalny kolor oraz podać autorską nazwę. Wśród zwycięskich projektów w konkursie Stwórz kolor wyjątkowy jak ty znalazł się Niezły pasztet, Fejm czy Tort mandarynkowy.

Kto wymyśla te nazwy farb?

Podstawą do stworzenia nazwy koloru są skojarzenia. Przy projektowaniu nawiązuje się głównie do wspomnień - smaków, zapachów czy charakterystycznych obrazów. Niekiedy z kolei jest to po prostu gra słowna. Właśnie takie nazwy poprzez śmieszną i ciekawą treść mają największy potencjał i z ogromną prędkością rozchodzą się w mediach społecznościowych. Intrygują i często prowadzą do pytania: kto wymyśla te hasła? A co, gdyby oddać to zadanie konsumentom? Na przełomie sierpnia i września Dekoral zorganizował konkurs na zaprojektowanie własnej barwy i nazwy farby do wnętrz. Efekty były zaskakujące.


Wyobraźnia - czas start

Inspiracji można szukać wszędzie. Jedni zdecydowali się na tradycyjne nazwy, sięgające mniej lub bardziej bezpośrednio do tonacji farby: Niebiański azuryt, Malinowy ogród czy Tort mandarynkowy. Inni dali upust swojej kreatywności, tworząc Niezły pasztet, Kocham Jolkę czy Fejm. Jedno jest pewne - wszystkie nazwy były niepowtarzalne, a ich autorzy otrzymali certyfikaty potwierdzające, że to właśnie ich dzieło.

Produkt szyty na miarę

Dziś coraz chętniej korzystamy z produktów spersonalizowanych, mających namiastkę indywidualnego charakteru. Chcemy, by mówiły o naszej osobowości i były częścią wnętrza, w którym czujemy się komfortowo. To właśnie dlatego Dekoral dał szansę nie tylko skomponować własną barwę i zaproponować jej autorską nazwę, lecz także stworzyć wymarzoną aranżację w mieszkaniu. Każdy ze stu laureatów otrzymał spersonalizowaną puszkę z lateksową farbą do wnętrz, a niektóre ze zwycięskich prac mają szansę znaleźć się w oficjalnej palecie Dekoral na rok 2018.

Źródło i zdjęcie: Dekoral
DODAJ KOMENTARZ
Wymagane: Zaloguj się aby dodać komentarz > Zaloguj się
PREZENTACJA FIRM
Festool
TEMAT MIESIĄCA
Mamy 30 lat na modernizację wszystkich budynków. Czy Polska na tym skorzysta?

Zgodnie z założeniami nowej dyrektywy, państwa członkowskie UE muszą opracować długoterminową strategię renowacji budynków, zarówno publicznych jak i prywatnych. Plan jest taki, by do 2050 roku wszystkie budynki w Polsce były budynkami o niemal zerowym zużyciu energii (tzw. standard nZEB). Założone plany powinny zawierać także cele pośrednie, które zrealizujemy w latach 2030 i 2040. Czytaj więcej