Dekoral w Rankingu Najcenniejszych Polskich Marek 2014
Już po raz kolejny Dekoral znalazł się w Rankingu Najcenniejszych Polskich Marek, opracowanym przez dziennik "Rzeczpospolita". W kategorii produktów niespożywczych marka zajęła 15 miejsce, zaliczając tym samym awans o trzy oczka w porównaniu z zeszłorocznym zestawieniem oraz wyprzedzając najbliższą konkurencję. Flagowy brand PPG Deco Poska okazał się być najmocniejszą marką farb w Polsce.
Według raportu Dekoral należy również do czołówki najsilniejszych brandów w Polsce - w klasyfikacji ogólnej uplasował się na 39. miejscu.Ponadto marka cieszy się dużą znajomością i rozpoznawalnością wśród polskich klientów - w rankingach "priorytet w świadomości" oraz "świadomość marek" zajęła odpowiednio 12. oraz 30. miejsce. Z rankingu wynika również, że wielu Polaków bardzo chętnie sięga po produkty wrocławskiego producenta (32. miejsce wśród "najczęściej wybieranych marek") a także a także rekomenduje je swym znajomym (świadczą o tym 32. i 18. pozycja w rankingach "lojalność klientów" i "stopa referencji"). Ankietowani wysoko ocenili również jakość marki Dekoral, dzięki czemu marka uplasowała się, odpowiednio na 18. i 22. miejscu w zestawieniach "postrzegana jakość" oraz "prestiż".
Obecność marki w zestawieniu przygotowywanym przez dziennik Rzeczpospolita oraz czołowe miejsca w poszczególnych kategoriach to dowód, że Dekoral jest nie tylko produktem rozpoznawalnym wśród polskich konsumentów, ale przede wszystkim chętnie wybieranym przez osoby, które planują prace remontowe i aranżacyjne we własnych mieszkaniach. To wyraz zaufania naszych konsumentów, którzy postanowili postawić na jakość, wieloletnią tradycję oraz doświadczenie naszej firmy- mówi Anna Łatoszyńska, manager marki Dekoral, PPG Deco Polska.
Marka Dekoral to flagowy brand firmy PPG Deco Polska sp. z o.o. - producenta wiodących na polskim rynku farb i lakierów. Do PPG Deco Polska należą także marki: Dekoral Professional, Dekoral Gold, Bondex, Malfarb, Domalux, Drewnochron, Cieszynka oraz Sigma.
Dekoral była wielokrotnie nagradzana w prestiżowych rankingach. W 2002 roku Dekoral został wyróżniony godłem Teraz Polska. Ponadto marka wyróżniana jest, nieprzerwanie od 2006 roku, tytułem Złotej Budowlanej Marki Roku w rankingu Budowlana Marka Roku. Dekoral otrzymała Złoty Laur Konsumenta w kategorii farb fasadowych, nagrodę Satysfakcji Klientów "Gold Standard 2007", tytuł marki o najwyższej reputacji Premium Brand 2008 w plebiscycie organizowanym przez magazyn Forbes oraz tytuł "Marka Roku 2014" w rankingu publikowanym przez redakcję dodatku Biznes Trendy w dzienniku Rzeczpospolita oraz redakcję dodatku Forum Biznesu w Dzienniku Gazecie Prawnej. Dodatkowo marka od 4 lat zaliczana jest do elitarnym grona najmocniejszych marek w Polsce "Superbrands". W roku 2007 farbom Dekoral Power Paint przyznano specjalne wyróżnienie "Odkrycie roku" w ramach nagrody "Laur Konsumenta 2007".
Źródło: Dekoral
CZYTAJ WIĘCEJ
Tytuł "Marka Roku 2014" dla Dekoral
Aranżacja pomieszczenia z wykorzystaniem Diamentowej Kolekcji Dekoral Fashion
Dwadzieścia odcieni farby Łazienka & Kuchnia marki Dekoral
Wnętrza w stylu glamour według marki Dekoral
Ruszył konkurs Młody Malarz Roku Dekoral Professional 2015
Odkryj możliwości Wizualizera 2.0 od Dekoral
DODAJ KOMENTARZ
Wymagane: Zaloguj się aby dodać komentarz | > Zaloguj się |
ZOBACZ TAKŻE
B.M. Polska gościła dystrybutorów
Fasada roku 2008
Nowa fabryka firmy Kreisel
Przeprowadzka Knaufa
Nowa linia do produkcji skalnej wełny Rockwool
PREZENTACJA FIRM
Festool
TEMAT MIESIĄCA
Mamy 30 lat na modernizację wszystkich budynków. Czy Polska na tym skorzysta?Zgodnie z założeniami nowej dyrektywy, państwa członkowskie UE muszą opracować długoterminową strategię renowacji budynków, zarówno publicznych jak i prywatnych. Plan jest taki, by do 2050 roku wszystkie budynki w Polsce były budynkami o niemal zerowym zużyciu energii (tzw. standard nZEB). Założone plany powinny zawierać także cele pośrednie, które zrealizujemy w latach 2030 i 2040. Czytaj więcej
RAPORTY I ZESTAWIENIA
Raport o budowie domów w Polsce. Jakie budują Polacy?
Wyniki najnowszego "Raportu o budowie domów w Polsce" przygotow...
Wykonywanie tynków specjalnych
Poradnik stanowi obudowę dydaktyczną programu jednostki moduł...
Raport specjalny: Ocieplenie domu
Zimowe miesiące to okres, w którym szczególnie docenimy dobrz...
Jakie są styropiany do ociepleń? Teoria, a praktyka
Wnikliwi inwestorzy często zadają pytanie, jaki styropian wybr...
Raport specjalny: Farby ścienne
Przemalowanie ścian na zupełnie nowy kolor to jeden z najprost...
Aktualna sytuacja i perspektywy branży budowlanej w Republice Kazachstanu
Opracowanie rynkowe sporządzone na zamówienie Wydziału Promoc...
Krucho z wiedzą wykonawców ociepleń o wymogach prawa budowlanego
Wyniki III fali badania TNS Pentor Poznań nt. rynku ociepleń w...
Więcej kleju w kleju? Negatywne wyniki. Nie tylko
7 próbek na 25 przebadanych klejów do styropianu nie spełnia ...
Jak brudzi się elewacja?
Materiałami najczęściej stosowanymi do wykonania wierzchniej ...
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Błędy w wykonawstwie prac ociepleniowych
Wskazówki dla wykonawców tynków maszynowych
Błędy wykonawcze tynków gipsowych
Tynki gipsowe - nowa jakość ścian i sufitów
Uwaga - czarny styropian!
Tynki maszynowe w okresie zimowym
Urządzenia do nakladania tynków
Szlachetna alternatywa
Nowoczesne tynkowanie
Wykonywanie tynków cienkowarstwowych
Ocieplanie wełną mineralną
Ocieplanie ścian budynku z cegły
Tynki cementowo-wapienne. Wykonanie i pielęgnacja
Przyczyny powstawania czarnych smug i przebarwień na powierzchni tynków gipsowych
Usuwanie wykwitów solnych z elewacji
Wysychanie tynków gipsowych
Inwazja kolorów
Błędy w ocieplaniu balkonów
Osuszanie z wilgoci technologicznej
Pielęgnacja i suszenie tynków gipsowych
JEGER - farby i efekty dekoracyjne do ścian
Eksploatacja maszyn tynkarskich
Polepszenie właściwości zapraw - recepty
Korozja biologiczna elewacji budynków
Tynki gliniane - trwałe i naturalne
Szkolenia dla branży tynkarskiej
Tynk dla wymagających inwestorów. Knauf MP 75L Diamant
Tapety z włókna szklanego
System urządzeń wspomagających pracę z płytami g-k
Idealnie gładka powierzchnia