Dekoral wśród najsilniejszych marek 2015
1 grudnia 2015 roku dziennik "Rzeczpospolita" opublikował Ranking Najsilniejszych oraz Najcenniejszych Marek 2015. Wśród laureatów Rankingu Siły Marek na pozycji 43. znalazła się marka Dekoral, zajmując najlepsze miejsce spośród producentów farb i lakierów.
O sile marki decydują następujące czynniki: pozycja rynkowa, relacje z klientami, postrzeganie marki oraz rynek. Na każdą z kategorii składają się wskaźniki, które po zsumowaniu określają, jaką dana marka ma siłę. Na zlecenie "Rzeczpospolitej" firma Millward Brown przeprowadziła badanie metodą wywiadów indywidualnych na grupie 1200 osób powyżej 15 roku życia. Respondentów zapytano, m.in. o znajomość marek, ich zakup i polecanie oraz ocenę marek w różnych wymiarach. Zebrane dane zostały przyporządkowane poszczególnym kategoriom i przeliczone zgodnie ze współczynnikiem siły marki.
Na ich podstawie opracowano Ranking Najsilniejszych Marek 2015, który obok głównego zestawienia prezentuje także wyniki w poszczególnych kategoriach. W rankingu Postrzegania jakości marka znalazła się na miejscu 50., a w zestawieniach Lojalności klientów i Prestiżu Dekoral zajął pozycje 45. Warto zauważyć, że wśród 60 wykazanych w rankingu Prestiżu firm marka Dekoral pojawiła się jako jedyna z branży farb i lakierów.
W zestawieniu Stopa referencji, określającym gotowość klientów do polecania marki innym Dekoral znalazł się bardzo dobrym 18. miejscu, co świadczy o dużym zaufaniu klientów do marki oraz jej produktów. W kategorii Priorytet w świadomości, z którym mamy do czynienia kiedy marka jest wymieniana przez respondenta na pierwszym miejscu w teście na pamięć marki Dekoral zajął miejsce 9., tym samym najwyższe wśród producentów farb i lakierów, co świadczy o bardzo wysokiej świadomości klientów.
W rankingu Mocy Marek w kategorii pozostałe produkty niespożywcze Dekoral uplasował się na miejscu 20., zajmując najwyższą pozycję spośród marek branży chemii budowlanej.
Ranking Marek według Wartości
Określenie najcenniejszych marek jest kompilacją danych finansowych ze świadomością i lojalnością konsumentów, rozpoznawalnością oraz jakością produktu. Całość składa się na wartość marki. W tegorocznym Rankingu Najcenniejszych Marek, na 330 wyłonionych firm, Dekoral zajął 131. miejsce. Co w porównaniu z ubiegłym rokiem oznacza polepszenie wyniku aż o 17 pozycji!
Źródło: Dekoral
CZYTAJ WIĘCEJ
Dekoral: Toyota w kolorze Blue Velvet w rękach zwycięzcy
Dekoral: Przerabiamy pokój niemowlaka na królestwo przedszkolaka
Zakończenie loterii konsumenckiej Dekoral
Dekoral kończy 18 lat
DODAJ KOMENTARZ
Wymagane: Zaloguj się aby dodać komentarz | > Zaloguj się |
ZOBACZ TAKŻE
B.M. Polska gościła dystrybutorów
Fasada roku 2008
Nowa fabryka firmy Kreisel
Przeprowadzka Knaufa
Nowa linia do produkcji skalnej wełny Rockwool
PREZENTACJA FIRM
Festool
TEMAT MIESIĄCA
Mamy 30 lat na modernizację wszystkich budynków. Czy Polska na tym skorzysta?Zgodnie z założeniami nowej dyrektywy, państwa członkowskie UE muszą opracować długoterminową strategię renowacji budynków, zarówno publicznych jak i prywatnych. Plan jest taki, by do 2050 roku wszystkie budynki w Polsce były budynkami o niemal zerowym zużyciu energii (tzw. standard nZEB). Założone plany powinny zawierać także cele pośrednie, które zrealizujemy w latach 2030 i 2040. Czytaj więcej
RAPORTY I ZESTAWIENIA
Raport o budowie domów w Polsce. Jakie budują Polacy?
Wyniki najnowszego "Raportu o budowie domów w Polsce" przygotow...
Wykonywanie tynków specjalnych
Poradnik stanowi obudowę dydaktyczną programu jednostki moduł...
Raport specjalny: Ocieplenie domu
Zimowe miesiące to okres, w którym szczególnie docenimy dobrz...
Jakie są styropiany do ociepleń? Teoria, a praktyka
Wnikliwi inwestorzy często zadają pytanie, jaki styropian wybr...
Raport specjalny: Farby ścienne
Przemalowanie ścian na zupełnie nowy kolor to jeden z najprost...
Aktualna sytuacja i perspektywy branży budowlanej w Republice Kazachstanu
Opracowanie rynkowe sporządzone na zamówienie Wydziału Promoc...
Krucho z wiedzą wykonawców ociepleń o wymogach prawa budowlanego
Wyniki III fali badania TNS Pentor Poznań nt. rynku ociepleń w...
Więcej kleju w kleju? Negatywne wyniki. Nie tylko
7 próbek na 25 przebadanych klejów do styropianu nie spełnia ...
Jak brudzi się elewacja?
Materiałami najczęściej stosowanymi do wykonania wierzchniej ...
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Błędy w wykonawstwie prac ociepleniowych
Wskazówki dla wykonawców tynków maszynowych
Błędy wykonawcze tynków gipsowych
Tynki gipsowe - nowa jakość ścian i sufitów
Uwaga - czarny styropian!
Tynki maszynowe w okresie zimowym
Urządzenia do nakladania tynków
Szlachetna alternatywa
Nowoczesne tynkowanie
Wykonywanie tynków cienkowarstwowych
Ocieplanie wełną mineralną
Tynki cementowo-wapienne. Wykonanie i pielęgnacja
Ocieplanie ścian budynku z cegły
Usuwanie wykwitów solnych z elewacji
Przyczyny powstawania czarnych smug i przebarwień na powierzchni tynków gipsowych
Wysychanie tynków gipsowych
Inwazja kolorów
Błędy w ocieplaniu balkonów
Osuszanie z wilgoci technologicznej
Pielęgnacja i suszenie tynków gipsowych
JEGER - farby i efekty dekoracyjne do ścian
Eksploatacja maszyn tynkarskich
Polepszenie właściwości zapraw - recepty
Korozja biologiczna elewacji budynków
Tynki gliniane - trwałe i naturalne
Szkolenia dla branży tynkarskiej
Tynk dla wymagających inwestorów. Knauf MP 75L Diamant
Tapety z włókna szklanego
System urządzeń wspomagających pracę z płytami g-k
Idealnie gładka powierzchnia