Drewnochron z nową kampanią "Chrońmy drewno i wiedzę na lata"
W kwietniu br. ruszyła nowa kampania promująca markę Drewnochron, producenta środków do ochrony i dekoracji drewna, należącego do portfolio PPG Deco Polska. Koncept kreatywny nawiązuje do emocji związanych z rodzinnymi relacjami. Doświadczenia bohaterów narracji pokazują, jak wielka wartość tkwi w wiedzy przekazywanej z pokolenia na pokolenie.
Drewnochron - jedna z marek należąca do PPG Deco Polska - jest obecna na polskim rynku od niemal 36 lat. W tym roku, w ramach nowej kampanii marketingowej pod hasłem "Chrońmy wiedzę na lata", wprowadza pełną emocji narrację skierowaną do różnych pokoleń.
Kanwą komunikacji marki są codzienne historie, które każdy zna z własnego doświadczenia. Opowiadają o dzieciństwie, w którym ważniejsze niż odnawianie drewnianej ławki czy budowa karmnika z dziadkiem, było bieganie za piłką i zabawa w chowanego. Bohaterowie - już jako dorośli ludzie - stają przed różnorodnymi wyzwaniami we własnych domach. Często okazuje się, że pomóc może nie Internet, a właśnie telefon do bliskiej osoby. Drewnochron przedstawiając historie bliskie codzienności, zachęca do ochrony drewna, ale także wiedzy, którą starsze pokolenia przekazują młodszym.
"Drewniane meble, ozdoby czy zwykły płot stanowią nośniki wspomnień, a historie, które kryją się za nimi, są wiecznie żywe dla kolejnych pokoleń, m.in. dzięki produktom Drewnochronu. Chronią one drewno, ale także inspirują przekazywanie wiedzy na temat jego pielęgnacji. To naturalne - w ciągu 36 lat istnienia marki po nasze produkty sięgnęło już kilka pokoleń. To właśnie z tej obserwacji bierze źródło uniwersalny przekaz kampanii, który trafia zarówno do wiernych klientów marki, jak i dużo młodszych odbiorców. Wywołuje wspomnienia z dzieciństwa, ale także skłania do refleksji nad relacjami z bliskimi i jakością wspólnie spędzanych chwil" - mówi Kamila Adamczyk-Fojt, Brand Manager marki Drewnochron.
Kampanię reklamową oraz zakup mediów marka Drewnochron zrealizowała przy współpracy z agencją marketingu zintegrowanego Wills Integrated, agencją Proevent - specjalizującą się w digital marketingu oraz domem mediowym Starcom. Kampania z nową narracją to kolejny krok w rebrandingu marki przygotowanym całościowo przez Dział Marketingu Drewnochron. Na początku roku marka należąca do PPG Deco Polska zaprezentowała nowe logo oraz opakowania produktów, które odpowiadają obecnym potrzebom konsumentów.
Źródło i zdjęcie: Drewnochron
DODAJ KOMENTARZ
Wymagane: Zaloguj się aby dodać komentarz | > Zaloguj się |
ZOBACZ TAKŻE
B.M. Polska gościła dystrybutorów
Fasada roku 2008
Nowa fabryka firmy Kreisel
Przeprowadzka Knaufa
Nowa linia do produkcji skalnej wełny Rockwool
PREZENTACJA FIRM
Festool
TEMAT MIESIĄCA
Mamy 30 lat na modernizację wszystkich budynków. Czy Polska na tym skorzysta?Zgodnie z założeniami nowej dyrektywy, państwa członkowskie UE muszą opracować długoterminową strategię renowacji budynków, zarówno publicznych jak i prywatnych. Plan jest taki, by do 2050 roku wszystkie budynki w Polsce były budynkami o niemal zerowym zużyciu energii (tzw. standard nZEB). Założone plany powinny zawierać także cele pośrednie, które zrealizujemy w latach 2030 i 2040. Czytaj więcej
RAPORTY I ZESTAWIENIA
Raport o budowie domów w Polsce. Jakie budują Polacy?
Wyniki najnowszego "Raportu o budowie domów w Polsce" przygotow...
Wykonywanie tynków specjalnych
Poradnik stanowi obudowę dydaktyczną programu jednostki moduł...
Raport specjalny: Ocieplenie domu
Zimowe miesiące to okres, w którym szczególnie docenimy dobrz...
Jakie są styropiany do ociepleń? Teoria, a praktyka
Wnikliwi inwestorzy często zadają pytanie, jaki styropian wybr...
Raport specjalny: Farby ścienne
Przemalowanie ścian na zupełnie nowy kolor to jeden z najprost...
Aktualna sytuacja i perspektywy branży budowlanej w Republice Kazachstanu
Opracowanie rynkowe sporządzone na zamówienie Wydziału Promoc...
Krucho z wiedzą wykonawców ociepleń o wymogach prawa budowlanego
Wyniki III fali badania TNS Pentor Poznań nt. rynku ociepleń w...
Więcej kleju w kleju? Negatywne wyniki. Nie tylko
7 próbek na 25 przebadanych klejów do styropianu nie spełnia ...
Jak brudzi się elewacja?
Materiałami najczęściej stosowanymi do wykonania wierzchniej ...
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Błędy w wykonawstwie prac ociepleniowych
Wskazówki dla wykonawców tynków maszynowych
Błędy wykonawcze tynków gipsowych
Tynki gipsowe - nowa jakość ścian i sufitów
Uwaga - czarny styropian!
Tynki maszynowe w okresie zimowym
Urządzenia do nakladania tynków
Szlachetna alternatywa
Nowoczesne tynkowanie
Wykonywanie tynków cienkowarstwowych
Ocieplanie wełną mineralną
Ocieplanie ścian budynku z cegły
Tynki cementowo-wapienne. Wykonanie i pielęgnacja
Przyczyny powstawania czarnych smug i przebarwień na powierzchni tynków gipsowych
Usuwanie wykwitów solnych z elewacji
Wysychanie tynków gipsowych
Inwazja kolorów
Błędy w ocieplaniu balkonów
Osuszanie z wilgoci technologicznej
Pielęgnacja i suszenie tynków gipsowych
JEGER - farby i efekty dekoracyjne do ścian
Eksploatacja maszyn tynkarskich
Polepszenie właściwości zapraw - recepty
Korozja biologiczna elewacji budynków
Tynki gliniane - trwałe i naturalne
Szkolenia dla branży tynkarskiej
Tynk dla wymagających inwestorów. Knauf MP 75L Diamant
Tapety z włókna szklanego
System urządzeń wspomagających pracę z płytami g-k
Idealnie gładka powierzchnia