20 lat kolorowych lat z marką Dekoral
Od dwudziestu lat marka Dekoral dostarcza wysokiej jakości farby oraz inspiruje, pokazuje, jak łączyć kolory by tworzyć ciekawe aranżacje. W tym roku w ramach swojego 20-lecia marka przygotowała szereg wyjątkowych aktywności dla klientów m.in. specjalną kolekcję 20-urodzinowych kolorów, konkursy z nagrodami, loterię konsumencką inspirowaną popularnym Kołem Fortuny czy live’y facebookowe z architektem.
Od początku swojego istnienia, marka Dekoral stara się być blisko swojego klienta, słucha i odpowiada na jego potrzeby. Oprócz oferowania wysokiej jakości farb w najmodniejszych kolorach, inspiruje, doradza, podpowiada, jak zaplanować i stworzyć wymarzoną aranżację. Stawia na rozwój nowych, praktycznych narzędzi, które maksymalnie ułatwią malowanie na każdym etapie. Z okazji 20-urodzin przygotowała dla klientów również wyjątkowe atrakcje związane z kreatywną zabawą z kolorem, jak i praktycznymi poradami.
Live’y z architektem z okazji 20-lecia marki Dekoral
Wyjątkowym spotkaniem w ramach 20-lecie marki Dekoral będą live’y z architektem na fanpage’u marki na FB. Wszyscy użytkownicy będą mogli w okresie od maja do sierpnia 2018 roku wziąć udział w tym wirtualnych spotkaniach podczas których dowiedzą np. jak łączyć kolory, powiększyć małą kuchnię.
Ta forma prezentacji zakłada również możliwość zadawania pytań przez uczestników, także, będzie to świetna okazja do wymiany poglądów z ekspertem. Video będzie archiwizowane w historii FB, co umożliwi powrót do niego w dowolnym czasie.
Dekoral nie zapomina o brandingu. Przez cały rok marka będzie witać nas urodzinowym logo w mediach. Powstanie urodzinowy landing page, na której można śledzić na bieżąco wydarzenia i akcje urodzinowe.
Zaczęło się od 3 farb, czyli trochę historii marki
Produktami, które zapoczątkowały rodzinę Dekoral były 3 farby emulsyjne: Polinak, Akrylit W i Akrotix oraz 2 emalie do drewna i metalu: Emakol oraz Akrylux. Obecnie klienci mogą wybierać spośród blisko 50 różnorodnych artykułów do aranżacji wnętrz. Są to m.in. farby lateksowe, akrylowe, emulsyjne, lakiery i impregnaty do drewna oraz preparaty do ochrony elementów żeliwnych.
Bogactwo i różnorodność farb to logo marki Dekoral
Marka Dekoral najbardziej znana jest z farb kolorowych, które występują w najmodniejszych odcieniach zgodnych z ogólnoświatowymi trendami. Produkty z tej grupy wyróżniają się doskonałymi właściwościami użytkowymi, jak wysoka odporność na szorowanie, hipoalergiczność, specjalne formuły zwiększające trwałość powłoki, a także głębokie nasycenie barw oraz unikalne efekty wykończenia. Farby Akrylit W umożliwią malowanie ścian oraz sufitów pokoi, natomiast emulsje Łazienka&Kuchnia pozwolą stworzyć kolorystyczne aranżacje odporne na wilgoć i zabrudzenia w pomieszczeniach użytkowych.
Wirtualny spacer z marką Dekoral
Wraz z rozwojem nowych technologii, Dekoral wprowadził szereg innowacyjnych i bezpłatnych aplikacji, które ułatwiają planowanie i malowanie wnętrza na wielu poziomach. Z Wizualizerem, dostępnym na stronie marki można planować metamorfozę wnętrza na komputerze, tablecie i smartfonie. Jeśli zainspiruje nas odcień na ulicznym muralu czy u przyjaciół w salonie, wystarczy zrobić zdjęcie, wgrać je w aplikację, a ta wskaże nam najbardziej zbliżony odcień z palet Dekoral. Karta kolorów umożliwia przeglądanie kolorów w technologii 360 stopni, iplaner pomoże nam zaplanować malowanie od początku do końca, (łącznie z wyborem terminów, wykonawców oraz narzędzi), a ikonsultant wirtualny doradca przy zakupie farby pokaże, gdzie można kupić produkt, potrzebną ilość etc.
Cały ten Fejm, czyli konkurs "Stwórz kolor wyjątkowy, jak Ty"
W organizowanych przez siebie akcjach marketingowych na przestrzeni 20 lat, Dekoral starał się zawsze wyjść naprzeciw konsumenta, zaprosić do zabawy z kolorem i aranżacją wnętrza, jednocześnie budować świadomość znaczenia i wpływu kolorów na nasze codzienne życie. Ostatnią akcją reklamową był konkurs zorganizowany przez markę, na przełomie sierpnia-września 2017 roku. W konkursie pod hasłem "Stwórz kolor wyjątkowy, jak Ty", konsumenci mieli okazję stworzyć własny, niepowtarzalny kolor oraz jego nazwę. Wśród wyróżnionych projektów królowały takie fantazyjne nazwy, jak Szara Eminencja, Kocham Jolkę, Beżowa Chmurka, czy Fejm. Jak potwierdzali uczestnicy, inspiracji można szukać wszędzie, w spotkaniu z odmienną kulturą, relacjach z bliskimi czy nawet w zapachu porannej kawy. Jeden ze stworzonych przez konsumentów kolorów, "Wyróżniony Róż" wszedł w pierwszych miesiącach 2018 roku do sieci sprzedaży w całej Polsce.
Źródło i zdjęcia: Dekoral
CZYTAJ WIĘCEJ
Farba hybrydowa zabezpieczy cały dom
DODAJ KOMENTARZ
Wymagane: Zaloguj się aby dodać komentarz | > Zaloguj się |
ZOBACZ TAKŻE
B.M. Polska gościła dystrybutorów
Fasada roku 2008
Nowa fabryka firmy Kreisel
Przeprowadzka Knaufa
Nowa linia do produkcji skalnej wełny Rockwool
PREZENTACJA FIRM
Festool
TEMAT MIESIĄCA
Mamy 30 lat na modernizację wszystkich budynków. Czy Polska na tym skorzysta?Zgodnie z założeniami nowej dyrektywy, państwa członkowskie UE muszą opracować długoterminową strategię renowacji budynków, zarówno publicznych jak i prywatnych. Plan jest taki, by do 2050 roku wszystkie budynki w Polsce były budynkami o niemal zerowym zużyciu energii (tzw. standard nZEB). Założone plany powinny zawierać także cele pośrednie, które zrealizujemy w latach 2030 i 2040. Czytaj więcej
RAPORTY I ZESTAWIENIA
Raport o budowie domów w Polsce. Jakie budują Polacy?
Wyniki najnowszego "Raportu o budowie domów w Polsce" przygotow...
Wykonywanie tynków specjalnych
Poradnik stanowi obudowę dydaktyczną programu jednostki moduł...
Raport specjalny: Ocieplenie domu
Zimowe miesiące to okres, w którym szczególnie docenimy dobrz...
Jakie są styropiany do ociepleń? Teoria, a praktyka
Wnikliwi inwestorzy często zadają pytanie, jaki styropian wybr...
Raport specjalny: Farby ścienne
Przemalowanie ścian na zupełnie nowy kolor to jeden z najprost...
Aktualna sytuacja i perspektywy branży budowlanej w Republice Kazachstanu
Opracowanie rynkowe sporządzone na zamówienie Wydziału Promoc...
Krucho z wiedzą wykonawców ociepleń o wymogach prawa budowlanego
Wyniki III fali badania TNS Pentor Poznań nt. rynku ociepleń w...
Więcej kleju w kleju? Negatywne wyniki. Nie tylko
7 próbek na 25 przebadanych klejów do styropianu nie spełnia ...
Jak brudzi się elewacja?
Materiałami najczęściej stosowanymi do wykonania wierzchniej ...
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Błędy w wykonawstwie prac ociepleniowych
Wskazówki dla wykonawców tynków maszynowych
Błędy wykonawcze tynków gipsowych
Tynki gipsowe - nowa jakość ścian i sufitów
Uwaga - czarny styropian!
Urządzenia do nakladania tynków
Tynki maszynowe w okresie zimowym
Szlachetna alternatywa
Nowoczesne tynkowanie
Wykonywanie tynków cienkowarstwowych
Ocieplanie wełną mineralną
Ocieplanie ścian budynku z cegły
Tynki cementowo-wapienne. Wykonanie i pielęgnacja
Przyczyny powstawania czarnych smug i przebarwień na powierzchni tynków gipsowych
Usuwanie wykwitów solnych z elewacji
Wysychanie tynków gipsowych
Inwazja kolorów
Błędy w ocieplaniu balkonów
Osuszanie z wilgoci technologicznej
Pielęgnacja i suszenie tynków gipsowych
JEGER - farby i efekty dekoracyjne do ścian
Eksploatacja maszyn tynkarskich
Polepszenie właściwości zapraw - recepty
Korozja biologiczna elewacji budynków
Tynki gliniane - trwałe i naturalne
Szkolenia dla branży tynkarskiej
Tynk dla wymagających inwestorów. Knauf MP 75L Diamant
Tapety z włókna szklanego
System urządzeń wspomagających pracę z płytami g-k
Idealnie gładka powierzchnia