Firma Rockwool z nowoczesnym serwisem internetowym
Rockwool Polska, producent materiałów izolacyjnych, uruchomił nowy serwis internetowy dedykowany każdemu, kto zamierza zbudować lub wyremontować swój dom lub po prostu pracuje na co dzień z wełną, projektuje, sprzedaje materiały budowlane.
Przebudowa strony podyktowana była nowym podejściem do użytkowników serwisu - ich potrzeb. Jest to odpowiedź na sposób w jaki odbiorcy dziś szukają informacji, jakie materiały są dla nich najważniejsze i kiedy ich szukają. Zastosowanie podejścia od strony użytkownika wymaga zmiany sposobu myślenia i podejścia przez samego producenta.
W obecnym świecie, gdzie jesteśmy z każdej strony otaczani oceanem nowych informacji, a jednocześnie mamy coraz mniej czasu na ich konsumowanie, treści w serwisach muszą być podane w prosty, łatwy i wygodny sposób i przede wszystkim wizualny i zrozumiały. Wszystko po to, aby użytkownik był w stanie w szybki i łatwy sposób odnaleźć potrzebne mu informacje. Jeżeli tak się nie stanie może opuścić serwis, nie uzyskawszy oczekiwanych odpowiedzi. Stąd wydawać by się mogło proste, aczkolwiek istotne oznaczenie podziału na produkty wsparcie i bazę wiedzy. Takie zdefiniowanie treści odzwierciedla z jednej strony to czego szuka inwestor indywidualny, architekt czy wykonawca.
Dużą zmianą jest też skupienie szeregu treści, które mogą interesować użytkownika na jednej stronie, np. czytając o danym produkcie możemy nie tylko zapoznać się z jego danymi technicznymi, ale również poznać wskazówki wykonawcze jego montażu, pobrać broszury, przeczytać odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania czy odnaleźć dystrybutora, u którego można dokonać zakupu tego produktu.
"Świat zmienia się dynamicznie. Pierwszym elementem styczności klienta z jakąkolwiek marką jest dziś najczęściej serwis internetowy firmy. I to właśnie to doświadczenie, te odczucia towarzyszące "pierwszemu spotkaniu z marką" były kluczem do zmian związanych z naszym serwisem internetowym. Postanowiliśmy spojrzeć na to wszystko oczami użytkowników - osób, które nie znają naszego serwisu i intuicyjnie poszukują w nim informacji o produktach i rozwiązaniach. Dodatkowo dzieląc się swoim doświadczeniem, zapewniamy wsparcie na każdym etapie realizacji projektu budowy/renowacji domu - planowania, projektowania i realizacji. To zupełnie nowa jakość w branży budowlanej" - podkreśla Łukasz Glapa, Dyrektor Marketingu w ROCKWOOL Polska.
Nowa strona jest przystosowana do przeglądania na urządzeniach mobilnych. Nawigacja w serwisie jest intuicyjna i bardzo prosta. Z poziomu pierwszego widoku scrollowanej strony możemy przejść bezpośrednio do zakładek: produkty, wsparcie, baza wiedzy - w których znajdują się szczegółowe informacje o produktach i rozwiązaniach, a także porady eksperckie. Z tego poziomu możemy także wybrać interesujący nas rodzaj produktów kierując się rodzajem przegrody, którą planujemy ocieplić lub wyciszyć. Są to najczęściej wyszukiwane tematy, dlatego dostęp do tych treści został maksymalnie ułatwiony i uproszczony.
Strona jest także atrakcyjna graficznie i zawiera wiele materiałów multimedialnych, w tym szczególnie treści video. Użytkownicy mogą znaleźć na niej krótkie filmy poradnikowe dla wykonawców - np. izolacja akustyczna ściany działowej lub jak sie przygotować do ocieplenia poddasza. Na stronie znajdują się także filmy pokazujące w interesujący sposób unikalne właściwości wełny skalnej, o których warto pamiętać w sytuacji wyboru produktu do ocieplenia. Materiały video pomogą też m.in. odpowiedzieć na pytanie - "Czy człowiek przetrwa w płomieniach miotacza ognia?".
Źródło i zdjęcia: Rockwool
CZYTAJ WIĘCEJ
Rockwool zainwestował 330 mln zł w nową linię produkcyjną
Rockwool z nagrodą Manufacturer of the Year
Rockwool Polska z modelami BIM
Frontrock 35 - nowa płyta fasadowa do termoizolacji budynków
DODAJ KOMENTARZ
Wymagane: Zaloguj się aby dodać komentarz | > Zaloguj się |
ZOBACZ TAKŻE
B.M. Polska gościła dystrybutorów
Fasada roku 2008
Nowa fabryka firmy Kreisel
Przeprowadzka Knaufa
Nowa linia do produkcji skalnej wełny Rockwool
PREZENTACJA FIRM
Festool
TEMAT MIESIĄCA
Mamy 30 lat na modernizację wszystkich budynków. Czy Polska na tym skorzysta?Zgodnie z założeniami nowej dyrektywy, państwa członkowskie UE muszą opracować długoterminową strategię renowacji budynków, zarówno publicznych jak i prywatnych. Plan jest taki, by do 2050 roku wszystkie budynki w Polsce były budynkami o niemal zerowym zużyciu energii (tzw. standard nZEB). Założone plany powinny zawierać także cele pośrednie, które zrealizujemy w latach 2030 i 2040. Czytaj więcej
RAPORTY I ZESTAWIENIA
Raport o budowie domów w Polsce. Jakie budują Polacy?
Wyniki najnowszego "Raportu o budowie domów w Polsce" przygotow...
Wykonywanie tynków specjalnych
Poradnik stanowi obudowę dydaktyczną programu jednostki moduł...
Raport specjalny: Ocieplenie domu
Zimowe miesiące to okres, w którym szczególnie docenimy dobrz...
Jakie są styropiany do ociepleń? Teoria, a praktyka
Wnikliwi inwestorzy często zadają pytanie, jaki styropian wybr...
Raport specjalny: Farby ścienne
Przemalowanie ścian na zupełnie nowy kolor to jeden z najprost...
Aktualna sytuacja i perspektywy branży budowlanej w Republice Kazachstanu
Opracowanie rynkowe sporządzone na zamówienie Wydziału Promoc...
Krucho z wiedzą wykonawców ociepleń o wymogach prawa budowlanego
Wyniki III fali badania TNS Pentor Poznań nt. rynku ociepleń w...
Więcej kleju w kleju? Negatywne wyniki. Nie tylko
7 próbek na 25 przebadanych klejów do styropianu nie spełnia ...
Jak brudzi się elewacja?
Materiałami najczęściej stosowanymi do wykonania wierzchniej ...
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Błędy w wykonawstwie prac ociepleniowych
Wskazówki dla wykonawców tynków maszynowych
Błędy wykonawcze tynków gipsowych
Tynki gipsowe - nowa jakość ścian i sufitów
Uwaga - czarny styropian!
Tynki maszynowe w okresie zimowym
Urządzenia do nakladania tynków
Szlachetna alternatywa
Nowoczesne tynkowanie
Wykonywanie tynków cienkowarstwowych
Ocieplanie wełną mineralną
Tynki cementowo-wapienne. Wykonanie i pielęgnacja
Ocieplanie ścian budynku z cegły
Usuwanie wykwitów solnych z elewacji
Przyczyny powstawania czarnych smug i przebarwień na powierzchni tynków gipsowych
Wysychanie tynków gipsowych
Inwazja kolorów
Błędy w ocieplaniu balkonów
Osuszanie z wilgoci technologicznej
Pielęgnacja i suszenie tynków gipsowych
JEGER - farby i efekty dekoracyjne do ścian
Eksploatacja maszyn tynkarskich
Polepszenie właściwości zapraw - recepty
Korozja biologiczna elewacji budynków
Tynki gliniane - trwałe i naturalne
Szkolenia dla branży tynkarskiej
Tynk dla wymagających inwestorów. Knauf MP 75L Diamant
Tapety z włókna szklanego
System urządzeń wspomagających pracę z płytami g-k
Idealnie gładka powierzchnia