Strona główna | AktualnościGwiazdy w szczytnym celu - Termo Organika partnerem wydarzenia

Gwiazdy w szczytnym celu - Termo Organika partnerem wydarzenia

Największy polski producent styropianu oraz Kompletnego Systemu Ociepleń – firma Termo Organika została partnerem charytatywnego pokazu mody z udziałem gwiazd oraz ich dzieci, który zorganizowała Omenaa Mensah oraz Mustache.pl.

W trakcie pokazu zaprezentowano limitowaną kolekcję ubrań z wizerunkiem afrykańskich podopiecznych fundacji Omenaa Foundation. Dochód z ich sprzedaży zasili budowę szkoły dla dzieci ulicy w Ghanie. W trakcie pokazu zaprezentowano kolekcję T-shirtów, sukienek i toreb z wizerunkiem dzieci ulicy z Ghany. Efektowane i kolorowe grafiki na ubraniach przygotowały ilustratorki Olka Ossadzińska i Elena Ciuprina. Kolekcja dostępna będzie na platformie Mustache.pl. Dochód z jej sprzedaży zasili projekt budowy szkoły w Ghanie dla dzieci ulicy, realizowany przez Omenaa Foundation. W roli modeli na charytatywnym pokazie wystąpili m.in. Omenaa Mensah z córką Vanessą, Paulina Krupińska, Dagmara Kaczmarek-Szałkow z dziećmi, Katarzyna Zdanowicz z synem, Monika Mrozowska z córkami, Natasza Urbańska z córką, Joanna Kryńska-Marzec z dziećmi, Andre White, Bartek Jędrzejak i Rafał Maślak. Po pokazie w ogrodach Pałacu w Wilanowie odbył się kolorowy, rodzinny piknik w trakcie którego dzieci m.in budowały domki ze styropianowych klocków w rozmiarze XL przygotowanych przez Termo Organikę, partnera imprezy.

"Termo Organikę z Omeną połączyły wspólne cele, m.in. pomoc najbardziej potrzebującym. Od 2016 r. Omenaa została ambasadorką naszej marki, z którą prowadzimy wspólne projekty. Z ogromnym entuzjazmem podchodzimy również do nowych, charytatywnych inicjatyw podejmowanych przez Omenaa Foundation i chętnie je wspieramy" - mówi Witold Rams, wiceprezes Termo Organiki. "Zaangażowanie naszej firmy w dobroczynną pomoc to nic nowego, można powiedzieć norma. Na przykład od ponad 10 lat rokrocznie z każdego metra sześciennego styropianu przekazujemy 1 grosz na pomoc potrzebującym dzieciom. Ten, pozornie niewielki gest, pozwala zebrać nawet kilkadziesiąt tysięcy złotych rocznie na wsparcie trzech ośrodków społecznych - w Krakowie, Mielcu i Stoku Lackim".

Razem możemy więcej!
Termo Organika
wraz z ambasadorką marki Omeną Mensah razem wspierają popularyzację budownictwa energooszczędnego oraz pomagają najbardziej potrzebującym, m.in. dzieciom w Afryce, ale nie tylko. Planują również ocieplić od fundamentów aż po dach nowoczesne apartamenty budowane przez gwiazdę w Trójmieście. Izolacja termiczna wykonana produktami Termo Organiki daje gwarancję uzyskania wysokich parametrów energooszczędności, zgodnie z najnowszymi standardami budownictwa. Wnętrza inwestycji będą pomalowane farbami z nowej kolekcji Termo Organiki - Omenaa Exclusive Color. Część dochodu ze sprzedaży każdego opakowania farb Omenaa Exclusive Color zasila konto fundacji Omeny i wzbogaca fundusz budowy szkoły dla afrykańskich dzieci.

Źródło: Termo Organika

CZYTAJ WIĘCEJ

Styropian z rekomendacjami Instytutu Techniki Budowlanej
Kompletny System Ociepleń Termo Organika(R) - co wchodzi w jego skład?



DODAJ KOMENTARZ
Wymagane: Zaloguj się aby dodać komentarz > Zaloguj się
PREZENTACJA FIRM
Festool
TEMAT MIESIĄCA
Mamy 30 lat na modernizację wszystkich budynków. Czy Polska na tym skorzysta?

Zgodnie z założeniami nowej dyrektywy, państwa członkowskie UE muszą opracować długoterminową strategię renowacji budynków, zarówno publicznych jak i prywatnych. Plan jest taki, by do 2050 roku wszystkie budynki w Polsce były budynkami o niemal zerowym zużyciu energii (tzw. standard nZEB). Założone plany powinny zawierać także cele pośrednie, które zrealizujemy w latach 2030 i 2040. Czytaj więcej