Klimas Wkręt-met powiększa firmową flotę
Jeden z wiodących producentów technik zamocowań - Klimas Wkręt-met realizuje kolejne inwestycje. Tym razem firma powiększa swoją flotę samochodów o nowe pojazdy marek Hyundai, Toyota i Skoda. Obecnie flota Klimas Wkręt-met liczy łącznie ponad 200 pojazdów.
W ostatnim czasie Klimas Wkręt-met wymienia i powiększa flotę samochodów firmowych. Najnowszy zakup obejmuje nieużytkowane wcześniej pojazdy marki Hyundai i30 Kombi, Hyundai i30 Hatchback, oraz znane i sprawdzone pojazdy marki Skoda Octavia i Skoda Superb. Do końca pierwszego kwartału 2020 r. firma planuje nabyć jeszcze kilkadziesiąt samochodów marki Toyota Yaris oraz Skoda Octavia.
"Klimas Wkręt-met corocznie przeznacza znaczne środki na inwestycje w rozwój firmy, w tym flotę samochodową" - twierdzi Tomasz Sojski, Dyrektor Rozwoju Nowych Kanałów Sprzedaży Klimas Wkręt-met. "Jest to związane ze stałym rozbudowywaniem sieci sprzedaży, która obejmuje rynek polski oraz rynki zagraniczne. Przypomnę, że firma współpracuje z partnerami handlowymi w ponad 60 krajach świata - zarówno w Europie, jak również w Azji, Afryce czy Australii. Aby nasi przedstawiciele mogli szybko i bezpiecznie docierać do Klientów, konieczna jest systematyczna wymiana i unowocześnianie floty samochodowej".
Wszystkie pojazdy w taborze Klimas Wkręt-met posiadają wysokiej jakości wyposażenie, zwiększające komfort i bezpieczeństwo jazdy. Część z nich to nowoczesne modele z automatyczną skrzynią biegów, nawigacją satelitarną oraz niestandardowym doposażeniem. Mając na względzie czynniki ekologiczne, firma zakupiła też część pojazdów z napędem hybrydowym.
"Nowo zakupione samochody w zdecydowanej części zostaną przeznaczone dla naszych pracowników z działu sprzedaży detalicznej. Druga część pojazdów będzie skierowana do obsługi Klientów w segmentach inwestycje, B2B i eksport, gdzie ze względu na rosnące zapotrzebowanie stale poszerzamy nasze kadry" - dodaje Tomasz Sojski.
Nowe pojazdy Klimas Wkręt-met są obecnie rejestrowane i znakowane firmowym logotypem, budującym rozpoznawalność marki w otoczeniu. Po tych działaniach samochody w ciągu kilku tygodniu wyruszą w trasę.
Aktualnie flota pojazdów Klimas Wkręt-met liczy łącznie ponad 200 aut, w tym osobowych, dostawczych i ciężarowych. Większość z nich to nowe samochody marki Toyota , Skoda, Hyundai, Ford i Volvo. W bieżącym roku został też zakupiony nowy model Mercedes Benz Sprinter, z niestandardową zabudową, przeznaczony do celów szkoleniowych. Samochód jest wyposażony w stacje testowe i pod nazwą Mobilna Strefa Montażu dociera do wielu miejsc w Polsce, gdzie organizowane są szkolenia i prezentacje produktowe dla Klientów firmy.
Przypomnijmy, że flota samochodowa Klimas Wkręt-met służy do biznesowej obsługi Klientów firmy. Natomiast w kwestii dystrybucji swoich produktów Klimas Wkręt-met korzysta z usług renomowanych film logistycznych, obsługujących rynek krajowy oraz rynki zagraniczne.
Źródło: Klimas Wkręt-met
Zdjęcie: MM Cars
Zdjęcie: MM Cars
CZYTAJ WIĘCEJ
Klimas Wkręt-met digitalizuje sprzedaż
DODAJ KOMENTARZ
Wymagane: Zaloguj się aby dodać komentarz | > Zaloguj się |
ZOBACZ TAKŻE
B.M. Polska gościła dystrybutorów
Fasada roku 2008
Nowa fabryka firmy Kreisel
Przeprowadzka Knaufa
Nowa linia do produkcji skalnej wełny Rockwool
PREZENTACJA FIRM
Festool
TEMAT MIESIĄCA
Mamy 30 lat na modernizację wszystkich budynków. Czy Polska na tym skorzysta?Zgodnie z założeniami nowej dyrektywy, państwa członkowskie UE muszą opracować długoterminową strategię renowacji budynków, zarówno publicznych jak i prywatnych. Plan jest taki, by do 2050 roku wszystkie budynki w Polsce były budynkami o niemal zerowym zużyciu energii (tzw. standard nZEB). Założone plany powinny zawierać także cele pośrednie, które zrealizujemy w latach 2030 i 2040. Czytaj więcej
RAPORTY I ZESTAWIENIA
Raport o budowie domów w Polsce. Jakie budują Polacy?
Wyniki najnowszego "Raportu o budowie domów w Polsce" przygotow...
Wykonywanie tynków specjalnych
Poradnik stanowi obudowę dydaktyczną programu jednostki moduł...
Raport specjalny: Ocieplenie domu
Zimowe miesiące to okres, w którym szczególnie docenimy dobrz...
Jakie są styropiany do ociepleń? Teoria, a praktyka
Wnikliwi inwestorzy często zadają pytanie, jaki styropian wybr...
Raport specjalny: Farby ścienne
Przemalowanie ścian na zupełnie nowy kolor to jeden z najprost...
Aktualna sytuacja i perspektywy branży budowlanej w Republice Kazachstanu
Opracowanie rynkowe sporządzone na zamówienie Wydziału Promoc...
Krucho z wiedzą wykonawców ociepleń o wymogach prawa budowlanego
Wyniki III fali badania TNS Pentor Poznań nt. rynku ociepleń w...
Więcej kleju w kleju? Negatywne wyniki. Nie tylko
7 próbek na 25 przebadanych klejów do styropianu nie spełnia ...
Jak brudzi się elewacja?
Materiałami najczęściej stosowanymi do wykonania wierzchniej ...
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Błędy w wykonawstwie prac ociepleniowych
Wskazówki dla wykonawców tynków maszynowych
Błędy wykonawcze tynków gipsowych
Tynki gipsowe - nowa jakość ścian i sufitów
Uwaga - czarny styropian!
Tynki maszynowe w okresie zimowym
Urządzenia do nakladania tynków
Szlachetna alternatywa
Nowoczesne tynkowanie
Wykonywanie tynków cienkowarstwowych
Ocieplanie wełną mineralną
Tynki cementowo-wapienne. Wykonanie i pielęgnacja
Ocieplanie ścian budynku z cegły
Przyczyny powstawania czarnych smug i przebarwień na powierzchni tynków gipsowych
Usuwanie wykwitów solnych z elewacji
Wysychanie tynków gipsowych
Inwazja kolorów
Błędy w ocieplaniu balkonów
Osuszanie z wilgoci technologicznej
Pielęgnacja i suszenie tynków gipsowych
JEGER - farby i efekty dekoracyjne do ścian
Eksploatacja maszyn tynkarskich
Polepszenie właściwości zapraw - recepty
Korozja biologiczna elewacji budynków
Tynki gliniane - trwałe i naturalne
Szkolenia dla branży tynkarskiej
Tynk dla wymagających inwestorów. Knauf MP 75L Diamant
Tapety z włókna szklanego
System urządzeń wspomagających pracę z płytami g-k
Idealnie gładka powierzchnia