Strona główna | AktualnościKnauf AMF: konkurs "Wnętrze z wyobraźnią" rozstrzygnięty

Knauf AMF: konkurs "Wnętrze z wyobraźnią" rozstrzygnięty

Znamy laureatów konkursu "Wnętrze z wyobraźnią", którego inicjatorem jest firma Knauf AMF. Konkurs trwał dwa miesiące i był skierowany do architektów, projektantów wnętrz i studentów architektury. Jury spośród czterdziestu pięciu nadesłanych prac wytypowało i nagrodziło trzy najlepsze projekty.
Zadaniem uczestników konkursu "Wnętrze z wyobraźnią" była aranżacja jednego z trzech wnętrz konkursowych przy wykorzystaniu tekstur wybranych produktów firmy Knauf AMF - marek AMF oraz Heradesign. Projekty uczestnicy mogli nadsyłać w trzech kategoriach. W pierwszej zadaniem była aranżacja wnętrza przedszkola, które będzie atrakcyjna dla dzieci a ich rodzicom da poczucie bezpieczeństwa. W drugiej kategorii uczestnicy zmierzyli się z projektem strefy wejściowej biura, która będzie nie tylko wizytówką firmy, ale także miejscem nieformalnych spotkań. Trzeci problem dotyczył koncepcji aranżacji sali konferencyjnej.

Jury wyłoniło po jednym laureacie w każdej kategorii. Główną nagrodę otrzymali:

1. Anna Jopek za koncepcję "Przedszkole dla małych i dużych".


Komisja doceniła podział pomieszczenia na strefy oraz stworzenie klimatycznej przestrzeni przeznaczonej zarówno do zabawy, jak i nauki.

2. Konrad Początek za koncepcję "Narada lekka i znośna".

 
W uzasadnieniu jury doceniło kompleksową dbałość o akustykę pomieszczenia, formę podania pracy oraz szczegółowe uzasadnienie doboru materiałów użytych do aranżacji wnętrza.

3. Agata Grzyb za koncepcję "Dobre wejście".
 

W projekcie zastosowano dwie warstwy sufitu podwieszanego w kontrastujących kolorach – jest to nowatorskie rozwiązanie, które nie tylko atrakcyjnie wygląda, ale także bardzo pozytywnie wpłynęłoby na akustykę strefy wejściowej.

Każdy z laureatów konkursu otrzymał w nagrodę tablet Galaxy Note 10.1 (model n8010) marki Samsung.

Knauf AMF jest międzynarodowym producentem akustycznych okładzin ściennych i sufitowych. Oferta Knauf AMF sięga od produktów o wysokiej odporności ogniowej, przez rozwiązania akustyczne aż do systemów dedykowanych do obiektów o podwyższonym reżimie higienicznym. W skład oferty Knauf AMF wchodzą także wyjątkowe rozwiązania z wełny drzewnej oferowane pod marką Heradesign.  Mają one cenioną przez architektów strukturę włóknistą,  wyjątkowe zalety ekologiczne oraz regulują naturalnie mikroklimat pomieszczeń.

Źródło i zdjęcia: Knauf AMF

CZYTAJ WIĘCEJ

Tynk dla wymagających inwestorów. Knauf MP 75L Diamant
Knauf Insulation podsumowuje 5 lat obecności w Polsce
Knauf AMF i Heradesign - dwie silne marki pod jednym dachem
"Wnętrze z wyobraźnią" - konkurs Knauf AMF i Heradesign
Akustyka w obiektach edukacyjnych? Kompleksowe rozwiązania Knauf AMF
Knauf Insulation partnerem Polskiej Akcji Humanitarnej
Konkurs "Wnętrze z wyobraźnią" - eksperymentuj z produktami Knauf AMF
W służbie zdrowiu - Knauf AMF szkoli projektantów obiektów medycznych
Współpraca PGE GiEK SA z Knauf w zakresie zagospodarowania gipsu możliwa nawet do 2050 r.
Knauf AMF radzi: jak skutecznie wyciszyć małe biura?
Funkcjonalność oraz unikalne wzornictwo płyt marki Heradesign
System F marki Knauf AMF - sufit przymocowany do ściany



DODAJ KOMENTARZ
Wymagane: Zaloguj się aby dodać komentarz > Zaloguj się
PREZENTACJA FIRM
Festool
TEMAT MIESIĄCA
Mamy 30 lat na modernizację wszystkich budynków. Czy Polska na tym skorzysta?

Zgodnie z założeniami nowej dyrektywy, państwa członkowskie UE muszą opracować długoterminową strategię renowacji budynków, zarówno publicznych jak i prywatnych. Plan jest taki, by do 2050 roku wszystkie budynki w Polsce były budynkami o niemal zerowym zużyciu energii (tzw. standard nZEB). Założone plany powinny zawierać także cele pośrednie, które zrealizujemy w latach 2030 i 2040. Czytaj więcej