Strona główna | AktualnościKolorowa Polska - Kampania badająca preferencje kolorystyczne Polaków

Kolorowa Polska - Kampania badająca preferencje kolorystyczne Polaków

Jaki jest ulubiony kolor warszawiaków, a jaki wrocławian? Czerwień flamenco, a może tweedowa zieleń? Jakie kolory lubią singielki, a jakie mężczyźni w związkach? Jaki kolor damskich szpilek najbardziej podoba się studentom z Krakowa, a jakie kolory najczęściej przewijają się w polskich piosenkach?

Na te oraz wiele innych pytań postara się odpowiedzieć producent farb, marka Dekoral Fashion, organizator nietuzinkowej kampanii reklamowej na temat kolorów o nazwie Kolorowa Polska, która właśnie wystartowała.

Dekoral Fashion podczas akcji "Kolorowa Polska" będzie zbierał dane w internecie oraz na ulicach polskich miast. Dane zebrane w akcji będą automatycznie aktualizowane na stronie www.KolorowaPolska.pl, która jest platformą akcji.

Jednocześnie rusza w internecie kampania bannerowa, która będzie prezentowała... różne kolory. W zależności od tego w jaki kolor banneru kliknie użytkownik, będzie to miało odzwierciedlenie w kolorze strony www.KolorowaPolska.pl, który mu się wyświetli. Co ciekawe i niestandardowe, bannery nie będą oznaczone marką Dekoral Fashion. Chyba po raz pierwszy na świecie w jednej kampanii zostaną wykorzystane aż 3744 bannery.

W akcji rejestrowana będzie ilość kliknięć w bannery oraz wszelkie dane demograficzne pobierane za pomocą Facebooka za zgodą użytkowników (tzw. Big Data) oraz dane podane przez internautów. Na stronie jest dostępna również ankieta, w której będą zbierane szczegółowe dane na temat preferencji kolorystycznych.

Zebrane dane są na bieżąco przetwarzane i automatycznie publikowane na stronie w formie infografik i podsumowań. Jakie dane Cię zaskoczą? A jakie okażą się pożyteczne? Odwiedź www.KolorowaPolska.pl i przekonaj się ile wiesz o kolorach. Akcji towarzyszy konkurs, w którym można wygrać iPhone C - oczywiście w wybranym przez siebie kolorze. Jeśli interesujesz się designem, aranżacją wnętrz i kolorami zostań fanem marki Dekoral Fashion na Facebooku: https://www.facebook.com/DekoralFashion

Źródło i grafika: Dekoral

CZYTAJ WIĘCEJ

Kreacje Dekoral Fashion: Lekka sypialnia w stylu eco
Kreacje Dekoral Fashion: salon w weneckim stylu
Kreacje Dekoral Fashion: odważny salon w wydaniu modern
Kreacje Dekoral Fashion: Niebanalna jadalnia w wydaniu vintage
Kremowe Boucle - Dekoral Fashion prezentuje Kolor Roku 2014



DODAJ KOMENTARZ
Wymagane: Zaloguj się aby dodać komentarz > Zaloguj się
PREZENTACJA FIRM
Festool
TEMAT MIESIĄCA
Mamy 30 lat na modernizację wszystkich budynków. Czy Polska na tym skorzysta?

Zgodnie z założeniami nowej dyrektywy, państwa członkowskie UE muszą opracować długoterminową strategię renowacji budynków, zarówno publicznych jak i prywatnych. Plan jest taki, by do 2050 roku wszystkie budynki w Polsce były budynkami o niemal zerowym zużyciu energii (tzw. standard nZEB). Założone plany powinny zawierać także cele pośrednie, które zrealizujemy w latach 2030 i 2040. Czytaj więcej