Strona główna | AktualnościKosmiczna reklama firmy ATLAS

Kosmiczna reklama firmy ATLAS

Najpierw był poligon, potem Grunwald i hangar potężnego samolotu. 13 maja 2013 r. przyszedł czas na "Kosmicznych Fachowców". Największy polski producent chemii budowlanej, firma ATLAS, rusza z nieziemską reklamą.

ATLAS od początku swego istnienia jest mocno związany z profesjonalnymi wykonawcami, którzy są nie tylko klientami, ale i ambasadorami marki. "ATLAS wspiera fachowców", od lat hasło przewodnie szeregu działań prowadzonych przez łódzką firmę (programów lojalnościowych, doradztwa technicznego czy szkoleń), wyraża się także we współpracy z wykonawcami przy różnych projektach. Dlatego w reklamie nie zobaczymy aktorów, a siedmiu profesjonalnych wykonawców, użytkowników Portalu AtlasFachowca.pl. Wybrani z dziesiątek zgłoszeń, 16 kwietnia, w ciągu 21 godzin ciągłej pracy, wykonali "mały krok dla człowieka", wieki dla ATLASA". Efekt można oglądać w głównych stacjach telewizyjnych (np. TVP1, TVP2, Polsat, TVN), jak i mniejszych (Polsat Sport, Polsat Biznes, Puls) od 13 maja.


Obsadzając fachowców jako głównych bohaterów filmu, ATLAS pragnął wyrazić szacunek, jakim darzy wykonawców - ludzi o kosmicznej wiedzy i nieziemskich umiejętnościach. To ludzie, którym inwestorzy powierzają budowę domów, przeprowadzenie prac remontowych, ale i dobór materiałów budowlanych. Tynkarze, glazurnicy, malarze uczestniczą w procesie decyzyjnym jako eksperci, wybierając i rekomendując całe systemy rozwiązań. Te zaś mogą pochodzić, zgodnie z hasłem reklamowym "TYLKO ATLAS!", tylko od łódzkiej firmy.


"Pragniemy pokazać firmę i markę ATLAS jako dynamiczną, nowoczesną i kreatywną, z kompleksowym portfolio produktowym" - tłumaczy Oskar Solecki, Dyrektor Marketingu ATLAS, i dodaje: "Jest to pewien ciąg logiczny, gdyż charakter filmu nawiązuje do naszych poprzednich produkcji reklamowych. To takie mrugnięcie okiem do widza, który pamięta wcześniejsze projekty: oryginalne, z dystansem i humorem. Chcemy pokazać, że - parafrazując słynne hasło - Polak-fachowiec potrafi i nie ma dla niego rzeczy niemożliwych na Ziemi czy w jej okolicach, gdy ma pod ręką produkty firmy ATLAS".

W pracujących w przestrzeni kosmicznej glazurników wcielili się Radosław Kaflowski i Zbigniew Podkański. Na drugim planie wspierała ich reszta załogi kosmicznych fachowców: Daniel Żugaj, Marcin Najdora, Janusz Wapniewski, Aleksander Posled i Tomasz Auchim. O doping zadbała pozostała ekipa wykonawców obecna na planie zdjęciowym: Dariusz Tomana, Sławomir Paszkowski, Włodzimierz Krysiak, Andrzej Kowol, Marek Ogaza, Krystian Simka i Krzysztof Wójcik.


"Na planie panowała kosmicznie pozytywna atmosfera" - mówi Aleksandra Krzesimowska, Specjalista ds. E-Marketingu w firmie ATLAS, i dodaje: "Filmowa ekipa była pod wrażeniem profesjonalizmu naszych wykonawców, którzy w pełni zaangażowali się w projekt, ujawniając w wielu wypadkach ukryty do tej pory talent aktorski i sprawność godną kaskaderów. Wykazali się też ogromną cierpliwością i poczuciem humoru. Z jednej strony była to dla nich na pewno ciężka praca, ale przede wszystkim świetna zabawa. Na jej efekt czekaliśmy wszyscy od momentu gdy tylko padły magiczne słowa reżysera "Mamy to!", kończące pracę na planie zdjęciowym. Wtedy montażyści, graficy i dźwiękowcy przystąpili do obróbki materiału".

Reklama ma założenia zarówno wizerunkowe, jak i pro-sprzedażowe. Informuje o rozpoczynającej się "Kosmicznej Promocji" firmy ATLAS, w ramach której w wybranych punktach dystrybucji, klienci po kupieniu dwóch opakowań kleju z linii Atlas Plus, będą mogli za 1 gr nabyć preparat gruntujący Uni-Grunt (szczegóły dot. promocji znajdują się na stronie www.atlas.com.pl).  Główny spot będą wspierały krótsze filmiki, billboardy w wybranych miastach, działania w sieci i radiu. Nie zabraknie również "kosmicznych" narzędzi POS i innych materiałów promocyjnych, konkursów dla pracowników punktów dystrybucji. Film reklamowy stanie się także punktem wyjścia dla kolejnych projektów i działań marketingowych w przyszłości.

Reklamę można obejrzeć także na profilu Pozytywny ATLAS Polski:
https://www.facebook.com/pozytywnyatlaspolski/posts/457703357637694

Źródło i zdjęcia: ATLAS

CZYTAJ WIĘCEJ

System odporny na uszkodzenia Atlas XPS
Sportowy Atlas
Izolacyjność akustyczna systemu ociepleń Atlas
Ekspansja Atlasa na Wschód
Irlandzki certifikat Atlasa
ATLAS supermarką 2012
ATLAS w Stowarzyszeniu na Rzecz Systemów Ociepleń
Z wizytą w Atlasie
GRUPA ATLAS modernizuje swoją flotę transportową
ATLAS wprowadza nowe tynki do swojej oferty
ATLAS certyfikowany przez KPK OECD
Wysokoelastyczne kleje ATLAS PLUS na Rondzie Mogilskim w Krakowie
MAXIMUS, OPTIMUS i STONER - nowe produkty marki ATLAS GIPS
Piękne i praktyczne tynki Atlas
Potrójne złoto dla GRUPY ATLAS
GRUPA ATLAS Liderem Filantropii 2012
Nagroda specjalna dla GRUPY ATLAS
Tytuł supermarki przyznany ATLASOWI
ATLAS członkiem Global Compact
Atlas z tytułem Superbrands Created in Poland
Nowe tynki ATLAS
Wizytacja firmy Atlas
ATLAS świętował na Gali Superbrands
Fuga Elastyczna ATLAS Premium w nowej odsłonie
ATLAS Filarem Polskiej Gospodarki
ATLAS głównym udziałowcem firmy FOX
Fachowcy i Wyspiański na Mogilskim
ATLAS wspiera bociany i nadaje im imiona
Nagroda Architektoniczna POLITYKI przyznana
ATLAS Złotą Budowlaną Marką 2013
Trzecia odsłona kosmicznej promocji ATLASA
Budujący sponsoring, czyli jak Łódź serwowała z Janowiczem i Atlasem
Większe moce wydobywcze w Kopalni Gipsu i Anhydrytu Nowy Ląd w Niwnicach
Trwa promocja sprzedażowa "Puszka za 2 worki na miłe wieczorki"
Zaprojektuj z ATLASEM tor wyścigowy
Eko-Klekot, czyli z Atlasem o Ekologii piękną polszczyzną
Jak prowadzić firmę społecznie odpowiedzialną? Podpowiada Grupa Atlas...
Odpowiedzialność społeczna Grupy Atlas na PR Forum 2013



DODAJ KOMENTARZ
Wymagane: Zaloguj się aby dodać komentarz > Zaloguj się
PREZENTACJA FIRM
Festool
TEMAT MIESIĄCA
Mamy 30 lat na modernizację wszystkich budynków. Czy Polska na tym skorzysta?

Zgodnie z założeniami nowej dyrektywy, państwa członkowskie UE muszą opracować długoterminową strategię renowacji budynków, zarówno publicznych jak i prywatnych. Plan jest taki, by do 2050 roku wszystkie budynki w Polsce były budynkami o niemal zerowym zużyciu energii (tzw. standard nZEB). Założone plany powinny zawierać także cele pośrednie, które zrealizujemy w latach 2030 i 2040. Czytaj więcej