Strona główna | AktualnościLaur Klienta dla marki Caparol

Laur Klienta dla marki Caparol

Srebrny „Laur Klienta 2009” to tegoroczne wyróżnienie dla marki Caparol w kategorii „Farby”.
Srebrny „Laur Klienta 2009” to tegoroczne wyróżnienie dla marki Caparol w kategorii „Farby”. Klienci po raz kolejny docenili i wybrali jakość produktów spod znaku słonia, potwierdzając w ten sposób ich renomę na polskim rynku.

Konkurs „Laur Klienta” to jeden z największych i najbardziej prestiżowych programów konsumenckich, który organizowany jest w naszym kraju od 5 lat. Co roku, w wielu różnych kategoriach, klienci wybierają firmy, produkty i usługi obecne na rynku, które w sposób najbardziej efektywny i zadowalający spełniły ich oczekiwania.

Zaszczytny Srebrny Laur Klienta jest tym bardziej wyjątkowy dla firmy Caparol z powodu znacznego spowolnienia gospodarczego, jakie stało się udziałem setek firm budowlanych i wnętrzarskich na całym świecie. Międzynarodowy kryzys ekonomiczny, który dotkliwie ugodził właśnie w tą branżę, był często bezpośrednią przyczyną zniknięcia z rynku lub znacznego spadku sprzedaży przez największe firmy budowlane. Firma Caparol zanotowała we wrześniu 2009 r. rekordową w swojej historii sprzedaż produktów w Polsce.

Źródło: Tynki, nr 1 (6) 2010

CZYTAJ WIĘCEJ

Kreatywne modelowanie fasad
Kolory ścian polskich mieszkań
Dlaczego warto ocieplić dom?
Marka Histolith uruchomiła nową platformę informacyjną dedykowaną renowacji zabytków
Farba elewacyjna Thermosan NQG
Caparol prezentuje farbę Histolith Sol-Silikat



DODAJ KOMENTARZ
Wymagane: Zaloguj się aby dodać komentarz > Zaloguj się
PREZENTACJA FIRM
Festool
TEMAT MIESIĄCA
Mamy 30 lat na modernizację wszystkich budynków. Czy Polska na tym skorzysta?

Zgodnie z założeniami nowej dyrektywy, państwa członkowskie UE muszą opracować długoterminową strategię renowacji budynków, zarówno publicznych jak i prywatnych. Plan jest taki, by do 2050 roku wszystkie budynki w Polsce były budynkami o niemal zerowym zużyciu energii (tzw. standard nZEB). Założone plany powinny zawierać także cele pośrednie, które zrealizujemy w latach 2030 i 2040. Czytaj więcej