Strona główna | AktualnościMarka Dekoral startuje z nową kampanią

Marka Dekoral startuje z nową kampanią

"Twój dom - Twój styl" to hasło kampanii reklamowej farby HOME&STYLE - nowego produktu marki Dekoral (PPG Deco Polska). Akcji towarzyszy premiera spotu, który od poniedziałku można oglądać na antenie ogólnopolskich stacji telewizyjnych oraz w internetowych serwisach wideo. Reklama ukazuje różne postaci, które swój niepowtarzalny i oryginalny styl wyrażają kolorami.

Spot reklamowy został przygotowany na bazie oryginalnego manifestu, który przedstawia ludzi na różnych etapach życia: prawnik, mama, modelka, młoda para. Łączy ich wspólna cecha: każdy wyraża swój nietuzinkowy charakter i styl bycia za pomocą barw z palety HOME&STYLE. Na potrzeby kampanii przygotowano 30-sekundowy spot oraz jego dwie skrócone - 10-sekundowe wersje. Celem działań reklamowych jest zapoznanie klientów z zaletami nowego produktu, co ułatwi im podjęcie decyzji zakupowej. Prezentowanie niebanalnych zestawień barw pomoże natomiast w wyborze odpowiedniego koloru do aranżacji mieszkań. Emisja spotu w telewizji potrwa do 31 lipca oraz do końca sierpnia w kanałach video online.

Zintegrowana kampania 360


Kampania reklamowa została zaprojektowana z myślą o wykorzystaniu wielu kanałów komunikacji, które wzajemnie się uzupełniają i są ze sobą spójne. Pozwala to dokładnie monitorować zachowania konsumentów, a także precyzyjne analizować realizację działań. Kampanię 360 wspiera m.in. dedykowana strona: twojdomtwojstyl.pl oraz kampania bannerowa i testerowa - zachęcająca do wypróbowania darmowych testerów HOME&STYLE. Podjęte działania, oprócz promocji nowego produktu stanowią kontynuację strategii, mającej na celu odświeżenie wizerunku marki po zmianie logotypu, która miała miejsce na początku roku.

Nowe oblicze farb Dekoral

Nowa, ceramiczna farba HOME&STYLE przeznaczona jest do malowania ścian wewnętrznych i sufitów, tworzą głęboko matową, elegancką i trwałą powłokę. Zastosowanie innowacyjnych cząsteczek hydrofobowych gwarantuje odporność produktu na wnikanie płynnych plam i zabrudzeń. Farba pozostawia matowe wykończenie, a co najważniejsze jest przyjazna dla alergików. Jest łatwa w samodzielnej aplikacji, a dzięki ceramicznej formule z upływem czasy nie traci walorów estetycznych. HOME&STYLE jest dostępna w 56 oryginalnych kolorach - od pasteli aż po ciemne nasycone barwy.


Źródło i zdjęcie: Dekoral
DODAJ KOMENTARZ
Wymagane: Zaloguj się aby dodać komentarz > Zaloguj się
PREZENTACJA FIRM
Festool
TEMAT MIESIĄCA
Mamy 30 lat na modernizację wszystkich budynków. Czy Polska na tym skorzysta?

Zgodnie z założeniami nowej dyrektywy, państwa członkowskie UE muszą opracować długoterminową strategię renowacji budynków, zarówno publicznych jak i prywatnych. Plan jest taki, by do 2050 roku wszystkie budynki w Polsce były budynkami o niemal zerowym zużyciu energii (tzw. standard nZEB). Założone plany powinny zawierać także cele pośrednie, które zrealizujemy w latach 2030 i 2040. Czytaj więcej