Strona główna | AktualnościMarka Dulux rusza z nową kampanią reklamową

Marka Dulux rusza z nową kampanią reklamową

"Czas na zmianę" to przewodnie hasło kampanii reklamowej Dulux, którą można zobaczyć na antenie największych stacji telewizyjnych. Celem kampanii jest dalsze zwiększenie świadomości marki oraz ugruntowanie jej pozycji jako eksperta w dziedzinie kolorów i lidera innowacji.

Kampania "Czas na zmianę" jest kontynuacją zapoczątkowanej w ubiegłym roku i odnoszącej sukcesy linii komunikacyjnej wzmacniającej wizerunek marki jako inicjatora pozytywnych zmian. Jest skierowana do konsumentów poszukujących inspiracji oraz innowacyjnych narzędzi ułatwiających wybór odpowiedniego koloru.

Odbiorcy reklamy utożsamiają się z bohaterką spotu, która znudzona otaczającą ją szarością, pragnie zmienić coś w swoim życiu i wykreować nową jakość otaczającej ją przestrzeni. Za pomocą bogatego zestawu narzędzi doboru kolorów: Dulux Let’s Colour Studio dostępnych na stronie www.dulux.pl, wybiera odpowiedni odcień farby Dulux i - dodając koloru - odmienia swoje życie. Tegoroczna odsłona kampanii Dulux "Czas na zmianę" promuje nową, interaktywną aplikację - mobilną wersję Karty Kolorów Dulux. Spot można znaleźć na kanale marki na youtube:

www.youtube.com/DuluxLetsColorPolska

Karta Kolorów jest kolejną aplikacją Dulux Let’s Colour Studio - zestawu interaktywnych narzędzi ułatwiających wybór koloru i inspirujących do poszukiwania innowacyjnych rozwiązań przy planowaniu wystroju wnętrz.

Za design Karty Kolorów (zarówno katalogu drukowanego, jak i mobilnych aplikacji) jest odpowiedzialna agencja 360 marketing.Za adaptację tegorocznego spotu telewizyjnego - agencja ArtGraph, za planowanie i zakup mediów - MediaCom, a za działania Public Relations na polskim rynku - agencja Ciszewski MSL. Kampania "Czas na zmianę" potrwa przez cały sezon remontowy i swoim zasięgiem obejmie telewizję, prasę i Internet.

Źródło i zdjęcie: Dulux


CZYTAJ WIĘCEJ

Dulux na bulwarze nad Odrą
Zgłoś lokalizację do trzeciej edycji Dulux Lets Colour
Trwa konkurs Dulux Lets Colour
Kolejni zwycięzcy ogólnopolskiej rywalizacji Dulux Lets Colour
Podsumowanie akcji Dulux Lets Colour w Warszawie
Podsumowanie akcji Dulux Lets Colour w Wałbrzychu



DODAJ KOMENTARZ
Wymagane: Zaloguj się aby dodać komentarz > Zaloguj się
PREZENTACJA FIRM
Festool
TEMAT MIESIĄCA
Mamy 30 lat na modernizację wszystkich budynków. Czy Polska na tym skorzysta?

Zgodnie z założeniami nowej dyrektywy, państwa członkowskie UE muszą opracować długoterminową strategię renowacji budynków, zarówno publicznych jak i prywatnych. Plan jest taki, by do 2050 roku wszystkie budynki w Polsce były budynkami o niemal zerowym zużyciu energii (tzw. standard nZEB). Założone plany powinny zawierać także cele pośrednie, które zrealizujemy w latach 2030 i 2040. Czytaj więcej