Strona główna | AktualnościMarka Opoczno wspiera kampanię "Ceramic. A safe choice"

Marka Opoczno wspiera kampanię "Ceramic. A safe choice"

W ramach Europejskiej Federacji Producentów Płytek Ceramicznych rozpoczęła się międzynarodowa kampania "Ceramic. A safe choice" - Marka Opoczno czynnie włączyła się w promocję tego przedsięwzięcia.

Płytki marki Opoczno

Europejska Federacja Producentów Płytek Ceramicznych (CET) zrzesza europejskich producentów płytek ceramicznych, którzy w swojej działalności promują proekologiczny wymiar tego materiału wykończeniowego i popularyzują stosowanie go w wewnętrznych i zewnętrznych przestrzeniach - mieszkalnych i użytkowych.

W kwietniu br. federacja rozpoczęła kampanię online "Ceramic. A safe choice", której celem jest zaprezentowanie wielowymiarowych cech płytek ceramicznych, zasięgiem obejmująca między innymi rynki: polski, hiszpański, niemiecki, włoski oraz angielski. W ramach tej inicjatywy powstał m.in. materiał video "Values of ceramics" - "Wartości ceramiki", który prezentuje szereg zalet, jakimi charakteryzują się płytki ceramiczne. Warto zwrócić uwagę na wyjątkowość ceramiki ze względu na jej walory estetyczne, parametry i wymiar ekologiczny. Nie do przecenienia jest także jej neutralny wpływ na zdrowie użytkowników dzięki standardom produkcji oraz zastosowaniu naturalnych składników do jej wytwarzania - mieszanki gliny, kaolinu i kruszyw. Część odpadów z produkcji z powodzeniem można recyklingować. Dodatkowo płytki ceramiczne charakteryzują się wysokim poziomem trwałości oraz wszechstronnością zastosowania. Są niezwykle łatwe w montażu, a w codziennej eksploatacji użytkownicy doceniają łatwość utrzymania ich w czystości. Bogactwo wzorów, kształtów oraz rozmiarów pozwoli wykreować wyjątkowe wnętrze domu, mieszkania i przestrzeni publicznej.

 - Cieszymy się, że możemy być częścią kampanii "Ceramic. A safe choice." i aktywnie angażować się w jej promocję. Jest to szczególna inicjatywa, której założenia są nam bardzo bliskie. Dbając
o zachowanie najwyższych standardów jakości i bezpieczeństwa użytkowania oraz stosując naturalne materiały, chcemy pokazywać, że działamy w poszanowaniu dla środowiska. Nasz asortyment produkujemy w technologii Continua+. Dzięki wbudowanemu w proces produkcyjny systemowi recyklingu, możemy w zrównoważony sposób gospodarować powstałymi podczas produkcji odpadami, które kierowane są do ponownego wykorzystania - mówi Małgorzata Matuzewicz, Brand Marketing Manager marki Opoczno.

Zapraszamy do śledzenia naszych kanałów Social media oraz strony www, gdzie będą dostępne wszystkie materiały dotyczące kampanii "Ceramic. A safe choice."

Źródło i zdjęcie: Opoczno
DODAJ KOMENTARZ
Wymagane: Zaloguj się aby dodać komentarz > Zaloguj się
PREZENTACJA FIRM
Festool
TEMAT MIESIĄCA
Mamy 30 lat na modernizację wszystkich budynków. Czy Polska na tym skorzysta?

Zgodnie z założeniami nowej dyrektywy, państwa członkowskie UE muszą opracować długoterminową strategię renowacji budynków, zarówno publicznych jak i prywatnych. Plan jest taki, by do 2050 roku wszystkie budynki w Polsce były budynkami o niemal zerowym zużyciu energii (tzw. standard nZEB). Założone plany powinny zawierać także cele pośrednie, które zrealizujemy w latach 2030 i 2040. Czytaj więcej