Strona główna | AktualnościMarki Atlas i Gipsar nagrodzone podczas Gali Superbrands

Marki Atlas i Gipsar nagrodzone podczas Gali Superbrands

20 maja br. w warszawskim biurowcu Ufficio Primo odbyła się 9. Gala Finałowa Konkursu Superbrands Polska, skupiającego przedstawicieli najsilniejszych polskich brandów. Statuetki dla marek Atlas i Gipsar odebrał w imieniu łódzkiej firmy Jacek Michalak, wiceprezes ds. rozwoju w Grupie Atlas.

W tegorocznej edycji przyznano 24 statuetki Superbrands dla najsilniejszych marek konsumenckich i trzy statuetki Business Superbrands dla marek korporacyjnych i B2B. 32 marki otrzymały zaś nagrodę z kategorii Created in Poland Superbrands, dedykowaną markom będącym dziełem polskiej myśli brandingowej.

Największy polski producent chemii budowlanej został wyróżniony tytułami Superbrands 2014/2015 oraz Created in Poland Superbrands w kategorii "Materiały budowlane". Pierwszy z nich Atlas ma zaszczyt otrzymywać nieprzerwanie od momentu zainicjowania rankingu w 2004 r., zaś Created in Poland przyznano Atlasowi po raz trzeci. Po raz pierwszy wyróżniono zaś - tytułem Created In Poland Superbrands 2014/2015 - markę gładzi Gipsar, których producentem jest łódzka firma, i które od lat cieszą się bardzo dużym uznaniem wśród fachowców, architektów i inwestorów. Statuetki odebrał Jacek Michalak, wiceprezes ds. rozwoju Grupy Atlas.

"Nasza dziesięcioletnia obecność w rankingu Superbrands jest dla nas szczególnie ważna ze względu na fakt, iż marka jest oceniana z dwóch perspektyw" - mówi Jacek Michalak. "O wynikach badania decydują z jednej strony odbiorcy i użytkownicy produktów, z drugiej zaś: autorytety w dziedzinie marketingu, PR czy sprzedaży, a pod uwagę brana jest nie tylko jakość wyrobu, ale również to, jakie wartości i zasady brand, a wiec i firma, sobą reprezentują, zwłaszcza w kontekście wspierania krajowego rynku. Tym bardziej cieszy nas wyróżnienie przyznane markom Atlas i Gipsar, jako że naszą misją jest kreowanie polskiego budownictwa, a także inwestowanie w nowoczesne rozwiązania w każdej sferze prowadzenia biznesu" - dodaje.

Ponadto, w tym roku komisja przyznała Nagrodę Honorową Superbrands Robertowi Lewandowskiemu za promowanie poprzez sport wizerunku nowoczesnej marki Polski, a nagrodę Culture.pl Supebrands (dedykowaną twórcom i instytucjom najskuteczniej promującym polską kulturę zagranicą) - Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN.

Aby znaleźć się w zaszczytnym gronie laureatów konkursu, marki - w liczbie ponad 2400 zgłoszonych do rankingu, musiały przejść pozytywnie certyfikację opartą o badanie przeprowadzone wśród 15 tysięcy respondentów oraz weryfikację 60 ekspertów branżowych tworzących Radę Marek. Tym samym, nagrodzone brandy stały się elitarnymi, najbardziej rozpoznawalnymi i cieszącymi się wśród Polaków największym szacunkiem i najlepszym wizerunkiem w danej kategorii.

Superbrands to powstała w Wielkiej Brytanii w 1964 r. niezależna światowa organizacja promująca ideę brandingu poprzez identyfikację, nagradzanie i prezentację marek, które osiągnęły światowy sukces. Tytuł Superbrands stał się rozpoznawalnym znakiem sukcesu marki, wpływając na popularność produktów oznaczonych logotypem organizacji. Superbrands działa obecnie w 87 krajach - w Polsce od 2004 roku (gdzie jest największym badaniem konsumenckim brandów). Jej wyłączonym przedstawicielem w naszym kraju jest agencja New Communications.

Źródło: Atlas
Zdjęcie: K. Rainka

CZYTAJ WIĘCEJ

Atlas już od dekady z wyróżnieniem Superbrand
Grupa Atlas została Sponsorem Głównym Kamila Stocha
Atlas wśród najlepszych polskich firm w Wielkiej Brytanii
Firma Atlas publikuje nowe filmy instruktażowe
Atlas szkoli fachowców w "Akademii Treningowej" w Wielkiej Brytanii
Prosty wybór białej farby, czyli wspólna akcja Atlasa i sieci sklepów Biedronka
Atlas szkoli przyszłych budowlańców
Grupa Atlas nagrodzona przez IBM za wdrożenie Social Business
Atlas po raz dziesiąty Złotą Budowlaną Marką Roku
Firma Atlas na fali łódzkiej gospodarki z "Wiosłem Biznesu 2015"
Budujące 25 lat - urodziny łódzkiej firmy Atlas



DODAJ KOMENTARZ
Wymagane: Zaloguj się aby dodać komentarz > Zaloguj się
PREZENTACJA FIRM
Festool
TEMAT MIESIĄCA
Mamy 30 lat na modernizację wszystkich budynków. Czy Polska na tym skorzysta?

Zgodnie z założeniami nowej dyrektywy, państwa członkowskie UE muszą opracować długoterminową strategię renowacji budynków, zarówno publicznych jak i prywatnych. Plan jest taki, by do 2050 roku wszystkie budynki w Polsce były budynkami o niemal zerowym zużyciu energii (tzw. standard nZEB). Założone plany powinny zawierać także cele pośrednie, które zrealizujemy w latach 2030 i 2040. Czytaj więcej