Strona główna | AktualnościNajcenniejsze Polskie Marki

Najcenniejsze Polskie Marki

Dekoral ponownie znalazł się w Rankingu Najcenniejszych Polskich Marek, opracowanym przez dziennik „Rzeczpospolita”.
W kategorii produktów niespożywczych marka zajęła 17 miejsce, pokonując tym samym pozostałych producentów farb. Jak wynika z raportu „Rzeczpospolitej”, Dekoral należy także do czołówki najsilniejszych brandów w Polsce – w zestawieniu prezentującym silę wszystkich badanych marek zajął on 39 lokatę na 330 miejsc, co oznacza awans aż o 4 pozycje w stosunku do ubiegłego roku. W rankingach „świadomość marek” oraz „priorytet w świadomości” zdobyła odpowiednio 26 oraz 14 miejsce. W praktyce oznacza to, że większość konsumentów nie tylko ją zna, ale już podczas wyboru farb od razu przychodzi im na myśl właśnie Dekoral. Podobnie bardzo wielu klientów wielokrotnie decyduje się na zakup produktów marki, a także poleca je swym znajomym (świadczą o tym 21 i 19 pozycja w rankingach „lojalność klientów” i „stopa referencji”). Nie mniej konsumentów uważa farby Dekoral za produkty, odznaczające się bardzo dobrą jakością oraz wysokim prestiżem (odpowiednio 18 i 22 lokata w zestawieniach „postrzegana jakość” oraz „prestiż”). Jednakże najważniejsze pozostają wyniki szczegółowe, pokazujące, że nasza marka jest nie tylko dobrze znana polskim klientom, ale także cieszy się ich zaufaniem, lojalnością oraz dobrą opinią – podsumowuje Anna Łatoszyńska, manager marki Dekoral. Ranking Najcenniejszych Polskich Marek został opracowany przed redakcję dziennika „Rzeczpospolita” we współpracy z firmami Acropolis Advisory oraz AC Nielsen. W badaniu wzięło udział łącznie 330 marek.

Źródło: Tynki, nr 1 (14) 2012
DODAJ KOMENTARZ
Wymagane: Zaloguj się aby dodać komentarz > Zaloguj się
PREZENTACJA FIRM
Festool
TEMAT MIESIĄCA
Mamy 30 lat na modernizację wszystkich budynków. Czy Polska na tym skorzysta?

Zgodnie z założeniami nowej dyrektywy, państwa członkowskie UE muszą opracować długoterminową strategię renowacji budynków, zarówno publicznych jak i prywatnych. Plan jest taki, by do 2050 roku wszystkie budynki w Polsce były budynkami o niemal zerowym zużyciu energii (tzw. standard nZEB). Założone plany powinny zawierać także cele pośrednie, które zrealizujemy w latach 2030 i 2040. Czytaj więcej