Strona główna | AktualnościNie bać się wyróżniać

Nie bać się wyróżniać

Megachim, bułgarski producent farb i powłok, pragnie utrzymać pozycję preferowanej marki w segmencie farb do wnętrz i oferuje obecnie udoskonaloną wersję produktu Dekorator w nowym pojemniku.
Nowe opakowanie podkreśla wizerunek nowoczesnego produktu. Kto chce stale odnosić sukcesy nie może pozwolić sobie na spoczywanie na laurach. Stosując tę zasadę firma Megachim JSC opracowała nową strategię umocnienia i poszerzenia sukcesu swojej najpopularniejszej wodnej farby do wnętrz, Dekorator Color Weekend. Ostatnio Megachim unowocześnił sam produkt i opakowanie. Strategia firmy obejmuje specjalne opakowanie, w tym konkretnym przypadku Paintainer o pojemności 2,5 l z przezroczystą etykietą.

Źródło: Tynki, nr 6 (19) 2012
DODAJ KOMENTARZ
Wymagane: Zaloguj się aby dodać komentarz > Zaloguj się
PREZENTACJA FIRM
Festool
TEMAT MIESIĄCA
Mamy 30 lat na modernizację wszystkich budynków. Czy Polska na tym skorzysta?

Zgodnie z założeniami nowej dyrektywy, państwa członkowskie UE muszą opracować długoterminową strategię renowacji budynków, zarówno publicznych jak i prywatnych. Plan jest taki, by do 2050 roku wszystkie budynki w Polsce były budynkami o niemal zerowym zużyciu energii (tzw. standard nZEB). Założone plany powinny zawierać także cele pośrednie, które zrealizujemy w latach 2030 i 2040. Czytaj więcej