Strona główna | AktualnościNowe serwisy internetowe Grupy Selena uruchomione

Nowe serwisy internetowe Grupy Selena uruchomione

Grupa Selena - globalny producent i dystrybutor chemii budowlanej z centralą w Polsce - kolejno uruchamia nowe wersje językowe korporacyjnego serwisu internetowego oraz portale dedykowane kluczowym markom produktowym. Działające od niedawna odświeżone strony przeznaczone są dla użytkowników z istotnych zagranicznych rynków, m.in. rosyjskiego, tureckiego, brazylijskiego i hiszpańskiego.

W ciągu ostatnich miesięcy Grupa Selena uruchomiła następując portale:
  • www.selenavostok.ru, www.selenaturk.com.tr i www.selenausa.com - rosyjska, turecka i amerykańska odsłona serwisu korporacyjnego Grupy Selena, uruchomionego na początku roku 2014;
  • www.tytanpro.com.br, www.tytan.bg, www.tytan.cz, www.tytan.kz, www.tytan-professional.ru, www.tytan.ro, www.tytanpro.sk, www.tytan.ua, www.tytan.hu i www.tytan-italia.it - regionalne wersje serwisu dedykowane flagowej marce Seleny - TYTAN Professional - dostępne w takich krajach jak: Brazylia, Bułgaria, Czechy, Kazachstan, Rosja, Rumunia, Słowacja, Ukraina, Węgry i Włochy;
  • www.quilosa.es - serwis kluczowej marki z portfolio Seleny dedykowanej na rynek iberyjski - Quilosa;
  • www.artelit.pl i www.artelitpro.ru - serwisy produktowe czołowej marki Seleny dedykowanej systemom podłogowym - Artelit.
Uruchomienie kolejnych regionalnych odsłon nowego serwisu korporacyjnego pozwala na szersze dotarcie do odbiorców zainteresowanych szczegółami działalności Grupy Selena na świecie, a także ułatwia budowanie relacji biznesowych na lokalnych rynkach. Dostarczając przydatne narzędzia i informacje portale produktowe dedykowane markom TYTAN, Quilosa i Artelit stanowią odpowiedź na potrzeby klientów korzystających z produktów sygnowanych kluczowymi markami Seleny.

"Obecność naszych produktów w ponad 70 krajach świata stawia przed Grupą Selena wciąż nowe wyzwania. Jednym z nich jest ułatwienie lokalnym użytkownikom dostępu do najważniejszych informacji o spółce oraz oferowanych przez nią produktach. Kolejne odsłony naszego nowego serwisu korporacyjnego są doskonałymi narzędziami wspierającymi rozwój firmy i poszerzającymi grono naszych klientów. Cieszymy się też z inauguracji kolejnych wersji nowych serwisów poświęconych  kluczowym markom Seleny. Jesteśmy przekonani, że jeszcze bardziej umocnią one pozycję wizerunkową i sprzedażową marek TYTAN, Artelit i Quilosa. Wszystkie działania ułatwiające dostęp do informacji na temat spółki stanowią jeden z elementów realizacji naszej nowej misji, która brzmi: Razem budujemy sprawniej i lepiej - Together we deliver better building performance" - mówi Jarosław Michniuk, prezes zarządu Selena FM SA, jednostki nadrzędnej w Grupie Selena.

Nowa, bazowa odsłona serwisu korporacyjnego Seleny - dostępna w językach polskim i angielskim - została uruchomiona na początku 2014 r. i jest dostępna pod adresem www.selena.com. Jednym z głównych założeń nowego serwisu korporacyjnego jest usprawnienie relacji inwestorskich. Platforma Seleny umożliwia przeglądanie jej zawartości na urządzeniach mobilnych oraz szybkie odnajdywanie poszukiwanych informacji dzięki uproszczonej nawigacji.

Źródło i zdjęcie: Grupa Selena

CZYTAJ WIĘCEJ

Selena: 10-lecie działalności w Kazachstanie
Selena uhonorowana "Certyfikatem Dynamiczna Firma"
Selena otrzymała tytuł rosyjskiej Firmy Roku 2013
Selena uczestnikiem brazylijskich targów Feicon Batimat 2014
Selena wśród laureatów Nagrody Gospodarczej Prezydenta RP
Grupa Selena rozwija swoją działalność w Rumunii
Selena: 10-lecie działalności w Brazylii
Grupa Selena ogłasza wyniki finansowe za 2014 rok



DODAJ KOMENTARZ
Wymagane: Zaloguj się aby dodać komentarz > Zaloguj się
PREZENTACJA FIRM
Festool
TEMAT MIESIĄCA
Mamy 30 lat na modernizację wszystkich budynków. Czy Polska na tym skorzysta?

Zgodnie z założeniami nowej dyrektywy, państwa członkowskie UE muszą opracować długoterminową strategię renowacji budynków, zarówno publicznych jak i prywatnych. Plan jest taki, by do 2050 roku wszystkie budynki w Polsce były budynkami o niemal zerowym zużyciu energii (tzw. standard nZEB). Założone plany powinny zawierać także cele pośrednie, które zrealizujemy w latach 2030 i 2040. Czytaj więcej