Nowy wizerunek Tikkurila
Tikkurila, marka farb o ponad 150-letniej tradycji, prezentuje swój nowy wizerunek. Zmiany znajdują odzwierciedlenie w wielu obszarach - następuje unowocześnienie logotypu, modyfikacja szaty graficznej opakowań, jak również identyfikacji w punktach sprzedaży. Jednocześnie logo marki oraz firmy zostają ujednolicone.
Tikkurila to firma o ugruntowanej pozycji, jednocześnie kreująca nowe trendy i rozwiązania, które podnoszą komfort życia i inspirują. Nowy, spójny wizerunek marki i firmy pozwoli wzmocnić jej globalną siłę. "Znak rozpoznawczy marki - korona, będąca tradycyjną oznaką najwyższej jakości - stanowi doskonały symbol również dla naszej firmy" - mówi Aleksander Truszczyński, Prezes Zarządu Tikkurila Polska S.A. "Tikkurila jest bowiem zarówno prekursorem w swej dziedzinie, jak i jednym z wiodących producentów na rynku farb".
Poprzednia modyfikacja logo miała miejsce w latach 90. Teraz korona i typografia nazwy Tikkurila otrzymują bardziej nowoczesną i wyróżniającą się formę. Użyta w logotypie czerwień jest niezmienna od lat i jest własnym czerwonym kolorem Tikkurila. "Chcemy podkreślić, iż mając silne oparcie w ponad 150-letniej tradycji firmy, jesteśmy jednocześnie otwarci na nowe wyzwania, nowoczesne technologie i innowacyjne techniki, a wszystkie nasze produkty powstają z myślą o spełnieniu potrzeb i wymagań ich użytkowników" - mówi Aleksander Truszczyński, Prezes Zarządu Tikkurila Polska S.A.
Zmieniona została również szata graficzna opakowań. Nowe puszki, między innymi dzięki wyrazistym kolorom i charakterystycznym symbolom graficznym, będą wyróżniać się na półce. Ułatwi to konsumentowi szybką identyfikację produktu w punkcie sprzedaży. Dodatkowym ułatwieniem jest przejrzysta prezentacja najważniejszych właściwości farb na etykiecie. Nowe opakowania posiadają również prawidłowe oznaczenia bezpieczeństwa, które zgodnie z rozporządzeniem Unii Europejskiej mają wejść w życie w czerwcu 2015 r.
Udogodnieniem dla klientów będzie także inny rodzaj puszek dedykowanych wodorozcieńczalnym farbom do wnętrz. Nowe opakowania są bardziej przyjazne w użytkowaniu: lżejsze, łatwiejsze do otwierania i wygodniejsze w transporcie. Do nowego wizerunku marki dostosowana zostanie również identyfikacja wizualna w punktach sprzedaży produktów Tikkurila.
Zmiana logotypu weszła w życie 1 października. Odnowione opakowania będą się pojawiać na rynku sukcesywnie, począwszy od października 2014 r.
Źródło: Tikkurila
CZYTAJ WIĘCEJ
Kolekcja farb Tikkurila Kolory Nastrojów - paleta Entuzjazm
Kolekcja farb Tikkurila Kolory Nastrojów - paleta Relaks
Efekty dekoracyjne Tikkurila - wnętrze dla indywidualisty
Kolekcja farb Tikkurila Kolory Nastrojów - paleta Swoboda
Tikkurila Anti-Reflex white [2] - innowacyjna farba do sufitów
Kolekcja farb Tikkurila Kolory Nastrojów - paleta Fascynacja
"Kolory Nastrojów" z kolekcji Tikkurila w warszawskim metrze
Kolekcja farb Tikkurila Kolory Nastrojów - paleta Tajemniczość
Współpraca Tikkurila z warszawską ASP
Kolekcja farb Tikkurila Kolory Nastrojów - paleta Harmonia
Nowa odsłona strony internetowej firmy Tikkurila
Tikkurila organizuje szkolenia dla profesjonalistów
Tikkurila: Kolorowa zmiana na lepsze
Postaw na kolor! Odmień swoje wnętrze z farbami Tikkurila
DODAJ KOMENTARZ
Wymagane: Zaloguj się aby dodać komentarz | > Zaloguj się |
ZOBACZ TAKŻE
B.M. Polska gościła dystrybutorów
Fasada roku 2008
Nowa fabryka firmy Kreisel
Przeprowadzka Knaufa
Nowa linia do produkcji skalnej wełny Rockwool
PREZENTACJA FIRM
Festool
TEMAT MIESIĄCA
Mamy 30 lat na modernizację wszystkich budynków. Czy Polska na tym skorzysta?Zgodnie z założeniami nowej dyrektywy, państwa członkowskie UE muszą opracować długoterminową strategię renowacji budynków, zarówno publicznych jak i prywatnych. Plan jest taki, by do 2050 roku wszystkie budynki w Polsce były budynkami o niemal zerowym zużyciu energii (tzw. standard nZEB). Założone plany powinny zawierać także cele pośrednie, które zrealizujemy w latach 2030 i 2040. Czytaj więcej
RAPORTY I ZESTAWIENIA
Raport o budowie domów w Polsce. Jakie budują Polacy?
Wyniki najnowszego "Raportu o budowie domów w Polsce" przygotow...
Wykonywanie tynków specjalnych
Poradnik stanowi obudowę dydaktyczną programu jednostki moduł...
Raport specjalny: Ocieplenie domu
Zimowe miesiące to okres, w którym szczególnie docenimy dobrz...
Jakie są styropiany do ociepleń? Teoria, a praktyka
Wnikliwi inwestorzy często zadają pytanie, jaki styropian wybr...
Raport specjalny: Farby ścienne
Przemalowanie ścian na zupełnie nowy kolor to jeden z najprost...
Aktualna sytuacja i perspektywy branży budowlanej w Republice Kazachstanu
Opracowanie rynkowe sporządzone na zamówienie Wydziału Promoc...
Krucho z wiedzą wykonawców ociepleń o wymogach prawa budowlanego
Wyniki III fali badania TNS Pentor Poznań nt. rynku ociepleń w...
Więcej kleju w kleju? Negatywne wyniki. Nie tylko
7 próbek na 25 przebadanych klejów do styropianu nie spełnia ...
Jak brudzi się elewacja?
Materiałami najczęściej stosowanymi do wykonania wierzchniej ...
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Błędy w wykonawstwie prac ociepleniowych
Wskazówki dla wykonawców tynków maszynowych
Błędy wykonawcze tynków gipsowych
Tynki gipsowe - nowa jakość ścian i sufitów
Uwaga - czarny styropian!
Tynki maszynowe w okresie zimowym
Urządzenia do nakladania tynków
Szlachetna alternatywa
Nowoczesne tynkowanie
Wykonywanie tynków cienkowarstwowych
Ocieplanie wełną mineralną
Tynki cementowo-wapienne. Wykonanie i pielęgnacja
Ocieplanie ścian budynku z cegły
Usuwanie wykwitów solnych z elewacji
Przyczyny powstawania czarnych smug i przebarwień na powierzchni tynków gipsowych
Wysychanie tynków gipsowych
Inwazja kolorów
Błędy w ocieplaniu balkonów
Osuszanie z wilgoci technologicznej
Pielęgnacja i suszenie tynków gipsowych
JEGER - farby i efekty dekoracyjne do ścian
Eksploatacja maszyn tynkarskich
Polepszenie właściwości zapraw - recepty
Korozja biologiczna elewacji budynków
Tynki gliniane - trwałe i naturalne
Szkolenia dla branży tynkarskiej
Tynk dla wymagających inwestorów. Knauf MP 75L Diamant
Tapety z włókna szklanego
System urządzeń wspomagających pracę z płytami g-k
Idealnie gładka powierzchnia