Odpowiedzialność społeczna Grupy Atlas na PR Forum 2013
16 października 2013 r., w warszawskim hotelu Marriott, odbyło się PR Forum, jedno z najważniejszych wydarzeń branży public relations w Polsce. Grupa Atlas zaprezentowała case study na przykładzie swojej działalności CSR i omówiła temat zaangażowania pracowników w tworzenie raportów społecznych.
Temat przewodni tegorocznej, XI już edycji, brzmiał: "PR nieklasycznie - koniec tradycyjnego podejścia? Efektywne mierzenie. Digital relations. CSR. Cyberreputacja". W części głównej prelegenci omówili najlepsze praktyki w zakresie mierzenia skuteczności działań w mediach społecznościowych, przeszłość reputacji firm w odniesieniu do działań w social media, w tym także światowe standardy na polskim gruncie. Pytali też o przyszłość mediów i rolę dziennikarzy oraz przedstawili ranking najlepszych wizerunkowo i zasięgowo kampanii PR.
Druga część została podzielona na trzy grupy tematyczne. Panel "Digital relations" poświęcono dyskusji na temat trendów w 2014 oraz "content seeding i Native Advertising" jako nowym sposobom wzmocnienia działań PR. Uczestnicy panelu o "Cyberreputacji" dowiedzieli się, jak w trosce o komplementarną komunikację (w nowych i tradycyjnych mediach) dbać o wizerunek i reputację w Internecie.
Grupa Atlas, będąca partnerem panelu poświęconego corporate social responsibility, zaprosiła uczestników PR do dyskusji nt. zaangażowania pracowników w proces tworzenia raportu społecznego. Łódzkiego producenta chemii budowlanej reprezentowali Jacek Michalak, wiceprezes ds. rozwoju Grupy Atlas i Adam Masiulanis, Dyrektor Public Relations.
W rozmowie wzięli udział eksperci branżowi: Irena Pichola (PricewaterhouseCoopers), Katarzyna Rózicka (Dyrektor Departamentu Dialogu Pracodawców RP), Mirella Panek-Owsiańska (Prezes Zarządu Forum Odpowiedzialnego Biznesu) oraz Paweł Oskanowicz (redaktor Radia PIN, prowadzący program dedykowany tematyce CSR). Dyskusję poprowadziła Lidia Mączyńska (PR Manager z Telma Communications Agency). Panel zakończyły warsztaty poświęcone tworzeniu raportów zgodnie z wytycznymi GRI (Global Reporting Initiative), poprowadzone przez Aleksandrę Stanek-Kowalczyk i Rafała Rudzkiego z PwC.
"W raporcie komunikujemy naszą misje, działania, cele i osiągnięcia i tę komunikację kierujemy nie tylko do dziennikarzy branżowych, ekonomicznych, partnerów biznesowych, ale przede wszystkim do naszych pracowników, społeczności lokalnej, klientów i użytkowników naszych produktów" - mówił w przerwie Jacek Michalak. "Raport staje się narzędziem w komunikacji PR, gdyż każda z tych grup znajdzie w nim coś dla siebie, dane i wartości, które są dla niej ważne".
PR Forum to jedno z najważniejszych wydarzeń dla branży public relations w Polsce, dające możliwość zapoznania się z najnowszymi trendami oraz skutecznymi i inspirującymi rozwiązaniami w ramach działań PR. To także okazja do spotkań, nawiązywania relacji, wymiany opinii i doświadczeń ze specjalistami i pasjonatami public relations z różnych branż. Organizatorem jest Związek Firm Public Relations.
Źródło: Grupa Atlas
Zdjęcie: Michał Gmitruk
Zdjęcie: Michał Gmitruk
CZYTAJ WIĘCEJ
ATLAS świętował na Gali Superbrands
ATLAS Filarem Polskiej Gospodarki
ATLAS głównym udziałowcem firmy FOX
Kosmiczna reklama firmy ATLAS
ATLAS: promocja "Puszka za dwa worki na miłe wieczorki"
Jak prowadzić firmę społecznie odpowiedzialną? Podpowiada Grupa Atlas...
"Liderzy Filantropii 2013": PZU i Grupa Atlas zwycięzcami konkursu
Grupa Atlas uczestnikiem Europejskiego Forum Gospodarczego
Marka Atlas po raz ósmy wyróżniona tytułem Superbrand
Grupa Atlas uruchomiła swój kanał w serwisie YouTube
DODAJ KOMENTARZ
Wymagane: Zaloguj się aby dodać komentarz | > Zaloguj się |
ZOBACZ TAKŻE
B.M. Polska gościła dystrybutorów
Fasada roku 2008
Nowa fabryka firmy Kreisel
Przeprowadzka Knaufa
Nowa linia do produkcji skalnej wełny Rockwool
PREZENTACJA FIRM
Festool
TEMAT MIESIĄCA
Mamy 30 lat na modernizację wszystkich budynków. Czy Polska na tym skorzysta?Zgodnie z założeniami nowej dyrektywy, państwa członkowskie UE muszą opracować długoterminową strategię renowacji budynków, zarówno publicznych jak i prywatnych. Plan jest taki, by do 2050 roku wszystkie budynki w Polsce były budynkami o niemal zerowym zużyciu energii (tzw. standard nZEB). Założone plany powinny zawierać także cele pośrednie, które zrealizujemy w latach 2030 i 2040. Czytaj więcej
RAPORTY I ZESTAWIENIA
Raport o budowie domów w Polsce. Jakie budują Polacy?
Wyniki najnowszego "Raportu o budowie domów w Polsce" przygotow...
Wykonywanie tynków specjalnych
Poradnik stanowi obudowę dydaktyczną programu jednostki moduł...
Raport specjalny: Ocieplenie domu
Zimowe miesiące to okres, w którym szczególnie docenimy dobrz...
Jakie są styropiany do ociepleń? Teoria, a praktyka
Wnikliwi inwestorzy często zadają pytanie, jaki styropian wybr...
Raport specjalny: Farby ścienne
Przemalowanie ścian na zupełnie nowy kolor to jeden z najprost...
Aktualna sytuacja i perspektywy branży budowlanej w Republice Kazachstanu
Opracowanie rynkowe sporządzone na zamówienie Wydziału Promoc...
Krucho z wiedzą wykonawców ociepleń o wymogach prawa budowlanego
Wyniki III fali badania TNS Pentor Poznań nt. rynku ociepleń w...
Więcej kleju w kleju? Negatywne wyniki. Nie tylko
7 próbek na 25 przebadanych klejów do styropianu nie spełnia ...
Jak brudzi się elewacja?
Materiałami najczęściej stosowanymi do wykonania wierzchniej ...
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Błędy w wykonawstwie prac ociepleniowych
Wskazówki dla wykonawców tynków maszynowych
Błędy wykonawcze tynków gipsowych
Tynki gipsowe - nowa jakość ścian i sufitów
Uwaga - czarny styropian!
Tynki maszynowe w okresie zimowym
Urządzenia do nakladania tynków
Szlachetna alternatywa
Nowoczesne tynkowanie
Wykonywanie tynków cienkowarstwowych
Ocieplanie wełną mineralną
Ocieplanie ścian budynku z cegły
Tynki cementowo-wapienne. Wykonanie i pielęgnacja
Przyczyny powstawania czarnych smug i przebarwień na powierzchni tynków gipsowych
Usuwanie wykwitów solnych z elewacji
Wysychanie tynków gipsowych
Inwazja kolorów
Błędy w ocieplaniu balkonów
Osuszanie z wilgoci technologicznej
Pielęgnacja i suszenie tynków gipsowych
JEGER - farby i efekty dekoracyjne do ścian
Eksploatacja maszyn tynkarskich
Polepszenie właściwości zapraw - recepty
Korozja biologiczna elewacji budynków
Tynki gliniane - trwałe i naturalne
Szkolenia dla branży tynkarskiej
Tynk dla wymagających inwestorów. Knauf MP 75L Diamant
Tapety z włókna szklanego
System urządzeń wspomagających pracę z płytami g-k
Idealnie gładka powierzchnia