Strona główna | AktualnościOpoczno dla całego domu - marka startuje z nową kampanią

Opoczno dla całego domu - marka startuje z nową kampanią

Z nami urządzisz cały dom - to hasło przewodnie najnowszej kampanii marki Opoczno, mówiącej o tym, jak stworzyć wymarzone wnętrza domu lub mieszkania z wykorzystaniem płytek. Poza wielokanałową kampanią, marka przygotowała również inspiracje i cykl porad dla swoich konsumentów, z wnętrzarskimi podpowiedziami oraz gotowymi aranżacjami z wybranymi kolekcjami. A wszystko po to, by pięknie mieszkać!

Płytki ceramiczne do całego domu

Głównym celem najnowszej kampanii Opoczno jest zainspirowanie klientów do tworzenia pięknych, oryginalnych wnętrz całego domu z wykorzystaniem płytek ceramicznych. Marka podpowiada osobom planującym remont lub urządzanie domu, jak w wyjątkowy sposób wykreować wnętrza, nie tylko łazienek, ale również salonów, kuchni, sypialni, a nawet na tarasów. Dzięki zróżnicowanej ofercie produktowej, konsumenci mogą perfekcyjnie dobrać kolekcje do konkretnego pomieszczenia według własnych upodobań. Oferta jest na tyle szeroka, że każde wnętrze można urządzić w wyjątkowy sposób, a jego bazą mogą być płytki ceramiczne, które nadadzą mu konkretnego charakteru.

Bogactwo wzorów i niebanalne rozwiązania


Płytki ceramiczne są obecnie dostępne w wielu wyjątkowych wzorach, wykończeniach, formatach i kolorach. Opoczno posiada w ofercie kolekcje, spośród których każdy znajdzie to co lubi, bądź dzięki podpowiedziom i aranżacjom odnajdzie swój własny styl. Marka czerpie inspiracje ze świata i natury, czego owocem jest seria Grand Concept. Płytki gresowe z kolekcji Grand Stone, Grand Concrete oraz Grand Wood, doskonale oddają wygląd kamienia, betonu oraz drewna, przy wysokiej odporności na uszkodzenia jaką daje gres. Fanom wzorzystych płytek z pewnością przypadną do gustu geometryczne printy znajdujące się w najnowszej kolekcji Patchwork, a aranżacje z ich wykorzystaniem idealnie uzupełnią proste w formie i dostępne w wielu najmodniejszych kolorach płytki Monoblock.

Płytki są dostępne w różnych formatach - od wielkoformatowych 120:120 do tych najmniejszych 10:30. Są chętnie wykorzystywane przez projektantów, którzy w efektowny sposób łączą je ze sobą, tworząc na ścianach niebanalne kompozycje, stanowiące element dekoracyjny sypialni, salonów czy kominków. O ich wyjątkowości świadczy fakt, że możemy je stosować zarówno na podłogach i ścianach, jak i frontach wysp kuchennych czy na blatach podumywalkowych - dzięki ich wyjątkowej odporności na uszkodzenia i wilgoć.

Wnętrzarskie inspiracje na wyciągnięcie ręki

Opoczno nie tylko proponuje płytki ceramiczne do różnych wnętrz, ale również pomaga konsumentom w ich wyborze. Na stronie internetowej powstała specjalna sekcja, w której można obejrzeć inspiracje dla konkretnych pomieszczeń. Dodatkowo stałym elementem jest wyszukiwarka płytek, z pomocą której osoba zainteresowana danym produktem, korzystając z wielu filtrów, będzie mogła odnaleźć najlepszą propozycję dla siebie. Kolejnym ukłonem w stronę konsumentów są materiały dostępne na stronie internetowej, social mediach oraz katalogach Opoczno. Mają one inspirować klientów do tworzenia unikalnych wnętrz, oraz ukazywać, jak konkretna płytka mogłaby wyglądać w danym pomieszczeniu, w jakiej kolorystyce i z jakimi dodatkami, co dla konsumenta, który jest zagubiony w szerokiej ofercie produktowej, jest nie lada pomocą.

"Najnowsza kampania Opoczno ma pokazać konsumentom, w jaki sposób można zaaranżować przestrzeń domu i jego otoczenia wykorzystując trwały i piękny materiał jakim są płytki ceramiczne. Chcemy również ułatwić konsumentom wybór spośród szerokiej gamy możliwości aranżacji, udostępniając im materiały inspiracyjne na stronie www.opoczno.eu oraz w social mediach, dzięki którym będą mogli zobaczyć, jak mogą wyglądać konkretne pomieszczenia z wykorzystaniem wybranych kolekcji. Pokazujemy różne wnętrza, w różnych aranżacjach wychodząc naprzeciw różnym oczekiwaniom i upodobaniom konsumentów" - Małgorzata Matuzewicz, Brand Marketing Manager marki Opoczno.

Działania promocyjne prowadzone będą w różnych kanałach - zarówno w prasie, jak i online. Materiały do kampanii przygotowała agencja Blue Milk, natomiast media plan przygotował Cube Group. Kampania potrwa do końca bieżącego roku.

Źródło i zdjęcie: Opoczno
DODAJ KOMENTARZ
Wymagane: Zaloguj się aby dodać komentarz > Zaloguj się
PREZENTACJA FIRM
Festool
TEMAT MIESIĄCA
Mamy 30 lat na modernizację wszystkich budynków. Czy Polska na tym skorzysta?

Zgodnie z założeniami nowej dyrektywy, państwa członkowskie UE muszą opracować długoterminową strategię renowacji budynków, zarówno publicznych jak i prywatnych. Plan jest taki, by do 2050 roku wszystkie budynki w Polsce były budynkami o niemal zerowym zużyciu energii (tzw. standard nZEB). Założone plany powinny zawierać także cele pośrednie, które zrealizujemy w latach 2030 i 2040. Czytaj więcej