Strona główna | AktualnościPełna swoboda w programie lojalnościowym

Pełna swoboda w programie lojalnościowym

Polacy coraz częściej biorą udział w programach lojalnościowych. Widoczny rozwój w tej dziedzinie można zauważyć także w branży chemii budowlanej. Liderzy w tej dziedzinie wiedzą, że dobry program partnerski to narzędzie wymagające od jego twórców wiele pracy. Budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z klientami jest jednak warte wysiłku.
To, że programy lojalnościowe są efektywne i mają realny wpływ na sprzedaż, dowodzą prowadzone od kilku lat badania marketingowe. Klienci mając do wyboru: kupić i nic nie dostać, albo kupić i dostać coś jeszcze, korzystają z drugiej możliwości. Dlatego też programy lojalnościowe mają realny wpływ na sprzedaż - dodatkowa gratyfikacja daje klientom poczucie oszczędzania. Ankietowani przyznają, że najchętniej biorą udział w programach, w których mogą otrzymać pieniądze za punkty lub natychmiastowy rabat. Wysoko oceniona w badaniach została również możliwość wymiany punktów na nagrody rzeczowe (źródło: "Dziennik - Gazeta Prawna" z 11.09.2012).

Jak działa program lojalnościowy?

Program lojalnościowy to także skuteczny sposób na nawiązanie relacji z fachowcem z branży budowlanej. Im program jest bardziej dopracowany i spójny, tym łatwiej dociera do świadomości odbiorców. Wśród liderów warto wymienić takie firmy jak: ATLAS, Mapei, Weber czy Ceresit.

Sposób działania tego narzędzia można opisać na przykładzie Programu Fachowiec firmy ATLAS. Jak większość tego typu ofert na rynku, działa on w oparciu o system zbierania punktów i wymiany ich na nagrody potrzebne w codziennej pracy oraz w domu.


By otrzymać dostęp do Programu, należy zarejestrować się (poprzez stronę internetową lub papierowy formularz zgłoszeniowy dostępny w katalogu nagród), używać produktów oraz zbierać punkty na indywidualnym koncie.

Program rozwija się i pracuje na zaufanie fachowców od 2008 r. Tylko w ubiegłym roku oferta zyskała nową, funkcjonalną stronę www oraz poszerzyła pakiet proponowanych nagród. W lipcu 2012 ATLAS przygotował także mobilną wersję strony internetowej Programu Fachowiec, dzięki której szybko i w każdym miejscu można sprawdzić liczbę naliczonych punktów, stan konta czy zamówione nagrody.

To, co sprawia, że Program Fachowiec firmy ATLAS jest wyjątkowy na tle podobnych mu ofert, to dynamika w obrębie nowości: różnorodnych promocji nagród, mnożenia punktów, a także wyróżnianie najbardziej lojalnych uczestników, dla których przygotowano dodatkowe atrakcje - m.in. możliwość zamawiania nagród spoza katalogu. Kolejne zmiany, pod hasłem "PEŁNA SWOBODA", zapowiadane są na listopad br.

"Chcemy, by Fachowcy wiedzieli, że o nich dbamy. Dlatego też stale zwiększamy atrakcyjność Programu Fachowiec" - podkreśla Ewa Kubiak, specjalista ds. komunikacji branżowej z firmy ATLAS.

Rosnąca świadomość użytkowników pozwala zakładać, że programy lojalnościowe w branży budowlanej będą działać coraz prężniej, ich jakość będzie coraz wyższa, a uczestnictwo jeszcze bardziej opłacalne.

Źródło i zdjęcia: ATLAS
DODAJ KOMENTARZ
Wymagane: Zaloguj się aby dodać komentarz > Zaloguj się
PREZENTACJA FIRM
Festool
TEMAT MIESIĄCA
Mamy 30 lat na modernizację wszystkich budynków. Czy Polska na tym skorzysta?

Zgodnie z założeniami nowej dyrektywy, państwa członkowskie UE muszą opracować długoterminową strategię renowacji budynków, zarówno publicznych jak i prywatnych. Plan jest taki, by do 2050 roku wszystkie budynki w Polsce były budynkami o niemal zerowym zużyciu energii (tzw. standard nZEB). Założone plany powinny zawierać także cele pośrednie, które zrealizujemy w latach 2030 i 2040. Czytaj więcej