Pełna swoboda w programie lojalnościowym
Polacy coraz częściej biorą udział w programach lojalnościowych. Widoczny rozwój w tej dziedzinie można zauważyć także w branży chemii budowlanej. Liderzy w tej dziedzinie wiedzą, że dobry program partnerski to narzędzie wymagające od jego twórców wiele pracy. Budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z klientami jest jednak warte wysiłku.
To, że programy lojalnościowe są efektywne i mają realny wpływ na sprzedaż, dowodzą prowadzone od kilku lat badania marketingowe. Klienci mając do wyboru: kupić i nic nie dostać, albo kupić i dostać coś jeszcze, korzystają z drugiej możliwości. Dlatego też programy lojalnościowe mają realny wpływ na sprzedaż - dodatkowa gratyfikacja daje klientom poczucie oszczędzania. Ankietowani przyznają, że najchętniej biorą udział w programach, w których mogą otrzymać pieniądze za punkty lub natychmiastowy rabat. Wysoko oceniona w badaniach została również możliwość wymiany punktów na nagrody rzeczowe (źródło: "Dziennik - Gazeta Prawna" z 11.09.2012).Jak działa program lojalnościowy?
Program lojalnościowy to także skuteczny sposób na nawiązanie relacji z fachowcem z branży budowlanej. Im program jest bardziej dopracowany i spójny, tym łatwiej dociera do świadomości odbiorców. Wśród liderów warto wymienić takie firmy jak: ATLAS, Mapei, Weber czy Ceresit.
Sposób działania tego narzędzia można opisać na przykładzie Programu Fachowiec firmy ATLAS. Jak większość tego typu ofert na rynku, działa on w oparciu o system zbierania punktów i wymiany ich na nagrody potrzebne w codziennej pracy oraz w domu.
By otrzymać dostęp do Programu, należy zarejestrować się (poprzez stronę internetową lub papierowy formularz zgłoszeniowy dostępny w katalogu nagród), używać produktów oraz zbierać punkty na indywidualnym koncie.
Program rozwija się i pracuje na zaufanie fachowców od 2008 r. Tylko w ubiegłym roku oferta zyskała nową, funkcjonalną stronę www oraz poszerzyła pakiet proponowanych nagród. W lipcu 2012 ATLAS przygotował także mobilną wersję strony internetowej Programu Fachowiec, dzięki której szybko i w każdym miejscu można sprawdzić liczbę naliczonych punktów, stan konta czy zamówione nagrody.
To, co sprawia, że Program Fachowiec firmy ATLAS jest wyjątkowy na tle podobnych mu ofert, to dynamika w obrębie nowości: różnorodnych promocji nagród, mnożenia punktów, a także wyróżnianie najbardziej lojalnych uczestników, dla których przygotowano dodatkowe atrakcje - m.in. możliwość zamawiania nagród spoza katalogu. Kolejne zmiany, pod hasłem "PEŁNA SWOBODA", zapowiadane są na listopad br.
"Chcemy, by Fachowcy wiedzieli, że o nich dbamy. Dlatego też stale zwiększamy atrakcyjność Programu Fachowiec" - podkreśla Ewa Kubiak, specjalista ds. komunikacji branżowej z firmy ATLAS.
Rosnąca świadomość użytkowników pozwala zakładać, że programy lojalnościowe w branży budowlanej będą działać coraz prężniej, ich jakość będzie coraz wyższa, a uczestnictwo jeszcze bardziej opłacalne.
Źródło i zdjęcia: ATLAS
DODAJ KOMENTARZ
Wymagane: Zaloguj się aby dodać komentarz | > Zaloguj się |
ZOBACZ TAKŻE
B.M. Polska gościła dystrybutorów
Fasada roku 2008
Nowa fabryka firmy Kreisel
Przeprowadzka Knaufa
Nowa linia do produkcji skalnej wełny Rockwool
PREZENTACJA FIRM
Festool
TEMAT MIESIĄCA
Mamy 30 lat na modernizację wszystkich budynków. Czy Polska na tym skorzysta?Zgodnie z założeniami nowej dyrektywy, państwa członkowskie UE muszą opracować długoterminową strategię renowacji budynków, zarówno publicznych jak i prywatnych. Plan jest taki, by do 2050 roku wszystkie budynki w Polsce były budynkami o niemal zerowym zużyciu energii (tzw. standard nZEB). Założone plany powinny zawierać także cele pośrednie, które zrealizujemy w latach 2030 i 2040. Czytaj więcej
RAPORTY I ZESTAWIENIA
Raport o budowie domów w Polsce. Jakie budują Polacy?
Wyniki najnowszego "Raportu o budowie domów w Polsce" przygotow...
Wykonywanie tynków specjalnych
Poradnik stanowi obudowę dydaktyczną programu jednostki moduł...
Raport specjalny: Ocieplenie domu
Zimowe miesiące to okres, w którym szczególnie docenimy dobrz...
Jakie są styropiany do ociepleń? Teoria, a praktyka
Wnikliwi inwestorzy często zadają pytanie, jaki styropian wybr...
Raport specjalny: Farby ścienne
Przemalowanie ścian na zupełnie nowy kolor to jeden z najprost...
Aktualna sytuacja i perspektywy branży budowlanej w Republice Kazachstanu
Opracowanie rynkowe sporządzone na zamówienie Wydziału Promoc...
Krucho z wiedzą wykonawców ociepleń o wymogach prawa budowlanego
Wyniki III fali badania TNS Pentor Poznań nt. rynku ociepleń w...
Więcej kleju w kleju? Negatywne wyniki. Nie tylko
7 próbek na 25 przebadanych klejów do styropianu nie spełnia ...
Jak brudzi się elewacja?
Materiałami najczęściej stosowanymi do wykonania wierzchniej ...
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Błędy w wykonawstwie prac ociepleniowych
Wskazówki dla wykonawców tynków maszynowych
Błędy wykonawcze tynków gipsowych
Tynki gipsowe - nowa jakość ścian i sufitów
Uwaga - czarny styropian!
Tynki maszynowe w okresie zimowym
Urządzenia do nakladania tynków
Szlachetna alternatywa
Nowoczesne tynkowanie
Wykonywanie tynków cienkowarstwowych
Ocieplanie wełną mineralną
Tynki cementowo-wapienne. Wykonanie i pielęgnacja
Ocieplanie ścian budynku z cegły
Usuwanie wykwitów solnych z elewacji
Przyczyny powstawania czarnych smug i przebarwień na powierzchni tynków gipsowych
Wysychanie tynków gipsowych
Inwazja kolorów
Błędy w ocieplaniu balkonów
Osuszanie z wilgoci technologicznej
Pielęgnacja i suszenie tynków gipsowych
JEGER - farby i efekty dekoracyjne do ścian
Eksploatacja maszyn tynkarskich
Polepszenie właściwości zapraw - recepty
Korozja biologiczna elewacji budynków
Tynki gliniane - trwałe i naturalne
Szkolenia dla branży tynkarskiej
Tynk dla wymagających inwestorów. Knauf MP 75L Diamant
Tapety z włókna szklanego
System urządzeń wspomagających pracę z płytami g-k
Idealnie gładka powierzchnia