PPG Deco Polska laureatem programu "Firma Przyjazna Klientowi"
Firma PPG Deco Polska ponownie znalazła się w gronie laureatów Programu Certyfikującego "Firma Przyjazna Klientowi". Na uwagę zasługuje fakt, że koncern otrzymał zaszczytne Godło przyznawane przez Fundację Obserwatorium Zarządzania w Warszawie już po raz dziesiąty.
Prestiżowe godło to symbol i gwarancja przynależności do grona firm wyróżniających się pod względem nowoczesnej i profesjonalnej obsługi klienta. "Jakość i dbałość o obsługę klienta jest dla nas bardzo ważnym aspektem działalności wpisanym w założenia polityki firmy. W efekcie już od wielu lat do dyspozycji naszych klientów są specjaliści tworzący działy: Sprzedaży, Obsługi Klienta, Szkoleń i Call Center, Zespołu Obsługi Reklamacji oraz Zespołu Serwisu i Aplikacji. Doradcy m.in. udzielają porad i odpowiedzi, pomagają nawet w najtrudniejszych problemach, obsługują reklamacje i rekomendują najlepsze rozwiązania z wykorzystaniem asortymentu marek w portfolio PPG Deco Polska: Dekoral, Dekoral Professional, Sigma, Malfarb, Domalux, Drewnochron i innych. Co więcej, mamy świadomość, że na zaszczytne miano "Firmy Przyjaznej Klientowi" pracują wszyscy pracownicy" - tłumaczy Jarosław Domowicz, Menedżer Akademii Technik Malarskich Dekoral Professional (PPG Deco).Podstawą badania jakości obsługi klientów w programie "Firma Przyjazna Klientowi" jest telemarketingowe zebranie informacji o doświadczeniach klientów w kontaktach z firmą i ich subiektywna ocena satysfakcji. Badanie realizowane jest przy użyciu kwestionariusza badającego obszary: ogólne zadowolenie klientów, ocena współpracy, jakość kontaktów z firmą, prawdopodobieństwo rekomendacji. Pozytywne oceny w każdym z badanych obszarów muszą wynosić minimum 80%, a całościowa ocena (indeks) minimum 85%. Firma PPG Deco Polska uzyskała całościowy indeks na poziomie 92%, a we wszystkich badanych obszarach oceny powyżej 90%.
Najsilniejszymi stronami współpracy z PPG są, zdaniem respondentów, uprzejmi i kompetentni pracownicy Pionu Sprzedaży i Call Center oraz atrakcyjna oferta produktowa. Przekłada się to na wysoki wskaźnik rekomendacji firmy i produktów innym klientom.
Nagroda jest wyrazem uznania dla wysokiej jakości obsługi klientów i skuteczności realizowania założeń polityki handlowej firmy. Otrzymane Godło to symbol i gwarancja nowoczesnej i profesjonalnej obsługi.
Źródło i zdjęcie: PPG Deco
CZYTAJ WIĘCEJ
PPG Deco Polska w Stowarzyszeniu na Rzecz Systemów Ociepleń
DODAJ KOMENTARZ
Wymagane: Zaloguj się aby dodać komentarz | > Zaloguj się |
ZOBACZ TAKŻE
B.M. Polska gościła dystrybutorów
Fasada roku 2008
Nowa fabryka firmy Kreisel
Przeprowadzka Knaufa
Nowa linia do produkcji skalnej wełny Rockwool
PREZENTACJA FIRM
Festool
TEMAT MIESIĄCA
Mamy 30 lat na modernizację wszystkich budynków. Czy Polska na tym skorzysta?Zgodnie z założeniami nowej dyrektywy, państwa członkowskie UE muszą opracować długoterminową strategię renowacji budynków, zarówno publicznych jak i prywatnych. Plan jest taki, by do 2050 roku wszystkie budynki w Polsce były budynkami o niemal zerowym zużyciu energii (tzw. standard nZEB). Założone plany powinny zawierać także cele pośrednie, które zrealizujemy w latach 2030 i 2040. Czytaj więcej
RAPORTY I ZESTAWIENIA
Raport o budowie domów w Polsce. Jakie budują Polacy?
Wyniki najnowszego "Raportu o budowie domów w Polsce" przygotow...
Wykonywanie tynków specjalnych
Poradnik stanowi obudowę dydaktyczną programu jednostki moduł...
Raport specjalny: Ocieplenie domu
Zimowe miesiące to okres, w którym szczególnie docenimy dobrz...
Jakie są styropiany do ociepleń? Teoria, a praktyka
Wnikliwi inwestorzy często zadają pytanie, jaki styropian wybr...
Raport specjalny: Farby ścienne
Przemalowanie ścian na zupełnie nowy kolor to jeden z najprost...
Aktualna sytuacja i perspektywy branży budowlanej w Republice Kazachstanu
Opracowanie rynkowe sporządzone na zamówienie Wydziału Promoc...
Krucho z wiedzą wykonawców ociepleń o wymogach prawa budowlanego
Wyniki III fali badania TNS Pentor Poznań nt. rynku ociepleń w...
Więcej kleju w kleju? Negatywne wyniki. Nie tylko
7 próbek na 25 przebadanych klejów do styropianu nie spełnia ...
Jak brudzi się elewacja?
Materiałami najczęściej stosowanymi do wykonania wierzchniej ...
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Błędy w wykonawstwie prac ociepleniowych
Wskazówki dla wykonawców tynków maszynowych
Błędy wykonawcze tynków gipsowych
Tynki gipsowe - nowa jakość ścian i sufitów
Uwaga - czarny styropian!
Tynki maszynowe w okresie zimowym
Urządzenia do nakladania tynków
Szlachetna alternatywa
Nowoczesne tynkowanie
Wykonywanie tynków cienkowarstwowych
Ocieplanie wełną mineralną
Tynki cementowo-wapienne. Wykonanie i pielęgnacja
Ocieplanie ścian budynku z cegły
Usuwanie wykwitów solnych z elewacji
Przyczyny powstawania czarnych smug i przebarwień na powierzchni tynków gipsowych
Wysychanie tynków gipsowych
Inwazja kolorów
Błędy w ocieplaniu balkonów
Osuszanie z wilgoci technologicznej
Pielęgnacja i suszenie tynków gipsowych
JEGER - farby i efekty dekoracyjne do ścian
Eksploatacja maszyn tynkarskich
Polepszenie właściwości zapraw - recepty
Korozja biologiczna elewacji budynków
Tynki gliniane - trwałe i naturalne
Szkolenia dla branży tynkarskiej
Tynk dla wymagających inwestorów. Knauf MP 75L Diamant
Tapety z włókna szklanego
System urządzeń wspomagających pracę z płytami g-k
Idealnie gładka powierzchnia