Strona główna | AktualnościRockwool: Już teraz wyposaż swój dom w supermoce

Rockwool: Już teraz wyposaż swój dom w supermoce

Trwa kolejna wiosenna odsłona największej kampanii reklamowej w historii Rockwool Polska - "Wybierz dobrze. Wybierz Rockwool". Bohaterowie kampanii - mała Mila i jej tata odkrywają, że produkty ze skalnej wełny Rockwool mogą obdarzyć ich dom niezwykłymi mocami - m.in. trwałością i bezpieczeństwem.

W świat wyjątkowych SUPERMOCY w kampanii "Wybierz dobrze. Wybierz ROCKWOOL" wprowadzają nas sympatyczni bohaterowie - mała dziewczynka Mila i jej tata. W przystępny sposób zwracają naszą uwagę na najważniejsze dla komfortu i bezpieczeństwa domowników moce, wynikające z właściwości wełny skalnej ROCKWOOL. Wełna skalna ROCKWOOL użyta podczas budowania lub docieplania domu potrafi więcej niż inne materiały izolacyjne - jest trwała, niepalna i zapewnia komfort akustyczny w pomieszczeniach. O tych niezwykłych właściwościach możemy się więcej dowiedzieć od Mili i jej taty oglądając główne stacje telewizyjne, informacyjne i tematyczne, słuchając radia, czytając prasę oraz surfując po Internecie. Dla bardziej dociekliwych, chcących się dowiedzieć jak to w praktyce jest możliwe, że ten niepozorny, niewidoczny materiał może zapewnić SUPERMOCE dla domu, które gwarantują domownikom bezpieczeństwo i komfort na lata, ROCKWOOL przygotował serię filmików, pokazujących w praktyce niezwykłe właściwości wełny skalnej.

Kampania telewizyjna rozpoczęła się na początku maja, a bohaterów poszukujących SUPERMOCY dla swojego domu można zobaczyć w największych stacjach telewizji ogólnopolskiej (Polsat, TVN, TVP1, TVP2) oraz w dziesiątkach stacji tematycznych - m.in. TVN Style, Polsat News, AXN, Universal Channel.

"Zazwyczaj komunikowanie przewag materiałów budowlanych w Polsce odbywa się w wąskich kanałach i jest kierowane do wąskiego grona specjalistów - profesjonalistów. Naszym zdaniem to jednak inwestorzy indywidualni - budujący i remontujący swoje domy powinni być edukowani co jest najistotniejsze, aby ich dom był trwały, bezpieczny i komfortowy na lata. Dlatego już trzeci rok z rzędu prowadzimy tak szerokie działania komunikacyjne. Połączyliśmy wszystkie możliwe kanały dotarcia do inwestorów tak, żeby dotrzeć z komunikatem do jak najszerszej grupy odbiorców. W tym roku przekaz wzmocniliśmy także poprzedzającą obecność w telewizji, serią filmików na Youtube, w których w praktyce i w humorystyczny sposób pokazujemy, że wełna skalna faktycznie posiada te SUPERMOCE, o których tyle mówimy. W filmach człowiek ubrany w "zbroję" z wełny skalnej poddawany jest próbom miotacza ognia, mrozu, wody oraz silnika odrzutowego. Za każdym razem wychodzi z nich bez szwanku. To podejście z przymrużeniem oka pozwala nam zwrócić uwagę na najważniejszą kwestię - dom budujemy dla siebie i swoich najbliższych na długie lata, dlatego warto zadbać, aby posiadał "supermoce" - podkreśla Łukasz Glapa, Dyrektor Marketingu ROCKWOOL Polska.

Przedstawione w aktualnie trwającej kampanii reklamowej zalety wełny skalnej ROCKWOOL oraz jej doskonałe właściwości termiczne sprawiają, że jest idealnym materiałem do izolacji domów - poddaszy, ścian działowych oraz ścian zewnętrznych.

Filmiki pokazujące w praktyce wytrzymałóść i "supermoce" wełny skalnej można znaleźć na kanale Youtube: http://bit.ly/1Y0oUf7

Źródło i zdjęcie: Rockwool
DODAJ KOMENTARZ
Wymagane: Zaloguj się aby dodać komentarz > Zaloguj się
PREZENTACJA FIRM
Festool
TEMAT MIESIĄCA
Mamy 30 lat na modernizację wszystkich budynków. Czy Polska na tym skorzysta?

Zgodnie z założeniami nowej dyrektywy, państwa członkowskie UE muszą opracować długoterminową strategię renowacji budynków, zarówno publicznych jak i prywatnych. Plan jest taki, by do 2050 roku wszystkie budynki w Polsce były budynkami o niemal zerowym zużyciu energii (tzw. standard nZEB). Założone plany powinny zawierać także cele pośrednie, które zrealizujemy w latach 2030 i 2040. Czytaj więcej