Strona główna | AktualnościRusza kampania telewizyjna dla nowej kolekcji farb Beckers

Rusza kampania telewizyjna dla nowej kolekcji farb Beckers

Wystartowała kampania telewizyjna marki Beckers promująca nową kolekcję farb - Beckers Designer Collection. Spoty emitowane są w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych. Za kreację odpowiada agencja Wiernik Pro, zakupem mediów zajął się natomiast dom mediowy Arena Media.

"W całej kolekcji Beckers Designer Collection nawiązujemy do skandynawskiego sposobu życia i filozofii dobrego mieszkania, opartej przede wszystkim na pozytywnym samopoczuciu domowników. Dlatego też w spocie  postawiliśmy na codzienność pełną radości, domowego ciepła i dobrej zabawy. Jednocześnie tłem dla każdej sceny są kolory z naszej najnowszej linii farb, które pozwalają uzyskać harmonię i stworzyć przyjazną przestrzeń sprzyjającą osiągnięciu wewnętrznej równowagi” – mówi Aneta Stopa, brand manager marki Beckers.

Spot w ramach najnowszej kampanii Beckers pojawi się w największych stacjach telewizyjnych oraz kanałach tematycznych. Można go również obejrzeć pod tym linkiem: https://www.youtube.com/watch?v=Q6l2cTLSMzw. Nowa linia farb wspierana będzie także kampanią w Internecie, działaniami PR oraz w mediach społecznościowych marki.

Nowa kolekcja farb Beckers Designer Collection, wokół której prowadzona jest kampania, to paleta 25 kolorów, stanowiących bazę dla aranżacji sprzyjających wyciszeniu i wygodnemu życiu. Podzielona jest na pięć części: The Art of Harmony, The Art of Enjoying, The Art of Being, The Art of Reflecting oraz The Art of Simple, nawiązujących do różnych aspektów życia: harmonii, radości, sztuki bycia tu i teraz, refleksji oraz prostoty. Najnowsze farby to jednak nie tylko skandynawska kolorystyka, ale też i wysoka funkcjonalność. Posiadają one ceramiczną recepturę i najwyższą odporność na zabrudzenia. Są przy tym bezpieczne dla zdrowia, czego potwierdzeniem jest rekomendacja Polskiego Towarzystwa Alergologicznego.

Źródło: Beckers
DODAJ KOMENTARZ
Wymagane: Zaloguj się aby dodać komentarz > Zaloguj się
PREZENTACJA FIRM
Festool
TEMAT MIESIĄCA
Mamy 30 lat na modernizację wszystkich budynków. Czy Polska na tym skorzysta?

Zgodnie z założeniami nowej dyrektywy, państwa członkowskie UE muszą opracować długoterminową strategię renowacji budynków, zarówno publicznych jak i prywatnych. Plan jest taki, by do 2050 roku wszystkie budynki w Polsce były budynkami o niemal zerowym zużyciu energii (tzw. standard nZEB). Założone plany powinny zawierać także cele pośrednie, które zrealizujemy w latach 2030 i 2040. Czytaj więcej