Strona główna | AktualnościSelena na targach NAHB International Builders Show

Selena na targach NAHB International Builders Show

Grupa Selena - globalny producent i dystrybutor chemii budowlanej z centralą w Polsce - wzięła udział w największych na świecie międzynarodowych targach budowlanych NAHB International Builders Show, które zorganizowano w dniach 20 - 22 stycznia w Las Vegas, w stanie Nevada, USA. Podczas targów przedstawiciele Seleny USA zaprezentowali flagowe produkty marki TYTAN oraz przeprowadzili prezentacje i szkolenia na żywo.
W trakcie wydarzenia Selena zaprezentowała szerokie spektrum produktów swojej flagowej marki Tytan Professional, w tym kleje wysokowydajne: Subfloor, Drywall, Heavy Duty, Outdoor&Landscape oraz pianokleje np. Bond All. Na stoisku Seleny zorganozowano także szkolenia dla niemal 200 osób. Była to demonstracja nowoczesności marki Tytan i jej innowacyjności na rynku amerykańskim wyrażonej hasłem "Join the revolution" - produkty Tytan rewolucjonizują pracę zmniejszając jednocześnie koszty budowy dzięki swojej wydajności i szybkości, z jaką można ich używać.

"Grupa Selena działa w USA już od czternastu lat. Systematycznie odnotowujemy na tym rynku wzrosty sprzedaży. Chcemy w dalszym ciągu umacniać naszą pozycję czerpiąc z doświadczeń zgromadzonych w innych krajach i dostosowując nasze rozwiązania do potrzeb amerykańskich klientów. Udział w tak prestiżowym wydarzeniu jakim są targi NAHB International Builders Show to doskonała okazja, aby zwiększyć świadomość marki Tytan wśród lokalnych klientów. Będziemy prezentować naszą amerykańską ofertę opartą na technologiach obecnie najbardziej pożądanych w naszej branży w USA. Pragniemy też wskazać Selenę USA jako członka Grupy Selena, tym samym zwiększając zaufanie naszych obecnych i potencjalnych kontrahentów z tego regionu" - mówi Jarosław Michniuk, prezes zarządu Selena FM SA, jednostki holdingowej w Grupie Selena.
 
"Priorytetem Seleny USA jest realizacja globalnej strategii oraz zbliżenie się do użytkownika końcowego naszych produktów zgodnie z hasłem globalnej strategii  "Closer to the user". Stąd decyzja o udziale w tegorocznej edycji targów NAHB International Builders Show. W trakcie wydarzenia odbędą się prezentacje oraz szkolenia na żywo umożliwiające zgromadzonym gościom dokładne zapoznanie się z zaletami oraz zastosowaniem poszczególnych produktów marki Tytan. Zapraszamy naszych klientów, aby dołączyli do rewolucji w sposobie wykonywania prac budowlanych, jaką niosą nasze nowe produkty. Stąd hasło Tytana w USA: "Join the revolution". Nawiązujemy w ten sposób do nowoczesności, wysokiej jakości oraz praktyczności produktów marki Tytan przy jednoczesnym wskazaniu zalet przemawiających do profesjonalistów branży budowlanej, takich jak: szybkość, wysoka wydajność i mniejsze koszty" - dodaje Wade Rector, prezes spółki Selena USA.
 
Targi NAHB International Builders Show - organizowane przez National Association of Home Builders - to największe wydarzenie targowe poświęcone budownictwu mieszkaniowemu oraz komercyjnemu na świecie. Wydarzenie rokrocznie cieszy się ogromną popularnością - targi odwiedza średnio ponad 60 tysięcy profesjonalistów z około 100 krajów.

Źródło: Selena


CZYTAJ WIĘCEJ

Selena: 10-lecie działalności w Kazachstanie
Grupa Selena rozwija swoją działalność w Rumunii
Selena: 10-lecie działalności w Brazylii
Selena: Krzysztof Domarecki uhonorowany medalem za współpracę z Chinami
Grupa Selena ogłasza wyniki finansowe za 2014 rok
Grupa Selena rozwija systemy ociepleń w Kazachstanie



DODAJ KOMENTARZ
Wymagane: Zaloguj się aby dodać komentarz > Zaloguj się
PREZENTACJA FIRM
Festool
TEMAT MIESIĄCA
Mamy 30 lat na modernizację wszystkich budynków. Czy Polska na tym skorzysta?

Zgodnie z założeniami nowej dyrektywy, państwa członkowskie UE muszą opracować długoterminową strategię renowacji budynków, zarówno publicznych jak i prywatnych. Plan jest taki, by do 2050 roku wszystkie budynki w Polsce były budynkami o niemal zerowym zużyciu energii (tzw. standard nZEB). Założone plany powinny zawierać także cele pośrednie, które zrealizujemy w latach 2030 i 2040. Czytaj więcej