Strona główna | AktualnościŚnieżka w rankingu Najcenniejszych Polskich Marek "Rzeczpospolitej" 2015

Śnieżka w rankingu Najcenniejszych Polskich Marek "Rzeczpospolitej" 2015

Już po raz 12. dziennik "Rzeczpospolita" zaprezentował ranking Najcenniejszych Polskich Marek. Bieżąca odsłona zestawienia przyniosła wzrost łącznej wyceny marek o ponad 4 mld zł, do kwoty 65,6 mld zł. Dobrym wynikiem może pochwalić się również Śnieżka, producent farb i lakierów.
Ranking Najcenniejszych Polskich Marek realizowany jest z inicjatywy dziennika "Rzeczpospolita", we współpracy z grupą ekspertów z firmy Acropolis Advisory. W klasyfikacji oceniono wartość 330 polskich brandów. Wśród nich nie mogło zabraknąć Śnieżki, która w zestawieniu ogólnym marek ujętych według wartości uplasowała się na 113. pozycji, a jej wartość w porównaniu do 2014 roku wzrosła o 7%, ze 107,6 mln zł do 114,9 mln zł.

Dobrą, 62. lokatę Śnieżka zajęła też w klasyfikacji 100 najsilniejszych marek, zaś w zestawieniu mocy brandów z kategorii "pozostałe produkty niespożywcze" uplasowała się na 22. miejscu, odnotowując jednocześnie wzrost mocy w stosunku do ubiegłego roku. Wartość marki jest pochodną jej siły. Powyższe wyniki pokazują, że Śnieżka to silny brand, który cieszy się uznaniem konsumentów i utrzymuje mocną pozycję na rynku oraz w świadomości odbiorców.

Źródło: Śnieżka

CZYTAJ WIĘCEJ

Nowe opakowania farb z palety Śnieżka Barwy Natury
Śnieżka prezentuje trendy kolorystyczne na 2016 rok
Marki Śnieżka i Magnat po raz kolejny zdobyły tytuł Superbrands
Śnieżka ponownie zagrała z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy
Śnieżka podsumowuje wyniki za 2015 rok
Śnieżka Satynowa z nową kampanią reklamową



DODAJ KOMENTARZ
Wymagane: Zaloguj się aby dodać komentarz > Zaloguj się
PREZENTACJA FIRM
Festool
TEMAT MIESIĄCA
Mamy 30 lat na modernizację wszystkich budynków. Czy Polska na tym skorzysta?

Zgodnie z założeniami nowej dyrektywy, państwa członkowskie UE muszą opracować długoterminową strategię renowacji budynków, zarówno publicznych jak i prywatnych. Plan jest taki, by do 2050 roku wszystkie budynki w Polsce były budynkami o niemal zerowym zużyciu energii (tzw. standard nZEB). Założone plany powinny zawierać także cele pośrednie, które zrealizujemy w latach 2030 i 2040. Czytaj więcej