Strona główna | AktualnościŚnieżka zachęca do pozostania w domu - nowa linia komunikacji trzech czołowych marek

Śnieżka zachęca do pozostania w domu - nowa linia komunikacji trzech czołowych marek

W obecnym kryzysie mamy szansę docenić na nowo podstawowe wartości - rodzinę i ciepło domowego ogniska. Zwalniamy życiowe tempo, a więc dostrzegamy więcej i możemy wreszcie dokończyć to, co niedokończone, np. zatroszczyć się o dom i ogród dla naszych najbliższych. Do tego nurtu nawiązuje nowa komunikacja marek z portfolio FFiL Śnieżka SA. Firma chce bowiem wspierać swoich klientów w tym trudnym czasie, dlatego dołączyła do akcji społecznej #ZostańWDomu i nakłania ich do zachowania społecznej izolacji, przedstawiając pomysły na prace domowe i ogrodowe, dzięki którym troski dnia codziennego odchodzą w niepamięć.

Wiosna to tradycyjnie okres porządków i remontów. Wiele osób sięga wówczas po pędzel lub wałek, aby zmienić wygląd pomieszczeń. W obecnej sytuacji domowej izolacji można spożytkować czas na kreatywne działanie - pomalować ściany czy zabrać się za renowację mebli ogrodowych. Pomysły na prace remontowe rodzą się wręcz same, ale zawsze warto sięgnąć po ciekawe inspiracje. Takie, w ramach specjalnej komunikacji przygotowały marki MAGNAT, Śnieżka i VIDARON.

Główny rdzeń działań to banery internetowe z intrygującymi kreacjami oraz aktywności w social media (Facebook, Instagram), zachęcające do pozostania w domu lub ogrodzie. Dla każdej z marek przygotowano również landing page, gdzie odbiorcy znajdą artykuły inspiracyjne oraz poradnikowe, pomysły na DIY, a także podpowiedzi jak bezpiecznie dokonać zakupów zarówno online, jak i w stacjonarnych punktach sprzedaży.

Komunikacja dla Śnieżki - marki wysokiej jakości farb do wnętrz, emalii do drewna i metalu oraz gruntów i szpachli - opiera się na przekazie, że nie musimy już ograniczać swojej kreatywności i możemy teraz rozpocząć długo planowany remont lub też zakończyć dotychczas nieukończone prace.

W przypadku marki MAGNAT, oferującej wysokiej jakości farby i struktury dekoracyjne do wnętrz, działania nawiązują natomiast do sytuacji, kiedy wiele osób pracuje i spędza wolny czas w domu. Przygotowane tu treści pokazują znaczenie kolorów we wnętrzach, ich wpływu na samopoczucie człowieka, a także zasad łączenia poszczególnych barw. Dowiemy się również, jak urządzić dom i biuro na swoich warunkach, aby praca była jak najbardziej przyjemna i efektywna.

Do kreatywnego spędzenia czasu w ogrodzie i zadbania o przydomowe otoczenie, w komunikacji opartej na frazie #zostanwogrodzie, zachęca zaś VIDARON, marka specjalizująca się w produktach do ochrony i dekoracji drewna. Wiosna to okres, kiedy ogrodowych prac do wykonania jest mnóstwo, a w tej przestrzeni każdy może być swoim własnym szefem i zarządzać działaniami - dzięki skorzystaniu z praktycznych porad ogrodniczo-dekoratorskich przebiegną one szybko i sprawnie.

Zapraszamy do odwiedzenia dedykowanych stron internetowych i social media:

Śnieżka:
https://zostanwdomu.sniezka.pl
https://pl-pl.facebook.com/sniezkafarby

MAGNAT:
https://zostanwdomu.magnatfarby.pl
https://pl-pl.facebook.com/magnatfarby

VIDARON:
https://zostanwogrodzie.vidaron.pl https://pl-pl.facebook.com/VidaronDrewno/

Źródło i zdjęcie: Śnieżka

CZYTAJ WIĘCEJ

Śnieżka ponownie zaprasza na płatny staż



DODAJ KOMENTARZ
Wymagane: Zaloguj się aby dodać komentarz > Zaloguj się
PREZENTACJA FIRM
Festool
TEMAT MIESIĄCA
Mamy 30 lat na modernizację wszystkich budynków. Czy Polska na tym skorzysta?

Zgodnie z założeniami nowej dyrektywy, państwa członkowskie UE muszą opracować długoterminową strategię renowacji budynków, zarówno publicznych jak i prywatnych. Plan jest taki, by do 2050 roku wszystkie budynki w Polsce były budynkami o niemal zerowym zużyciu energii (tzw. standard nZEB). Założone plany powinny zawierać także cele pośrednie, które zrealizujemy w latach 2030 i 2040. Czytaj więcej