Strona główna | AktualnościStukPuk.pl - największy internetowy market budowlany w Polsce

StukPuk.pl - największy internetowy market budowlany w Polsce

StukPuk.pl jest największym internetowym marketem budowlanym w Polsce. Obecnie w sklepie można zakupić około 17 000 produktów, w połowie 2015 r. w ofercie będzie już ponad 23 000, a docelowo w markecie do wyboru ma być 36 000 produktów - podaje firma P4 Solutions z Wrocławia, która jest właścicielem sklepu.

Dla porównania stacjonarna Castorama ma w swoim punkcie średnio od 32 000 do 35 000 produktów w ofercie - oceniają przedstawiciele marketu StukPuk.pl. Market internetowy oferuje produkty z działów: chemia budowlana, zamocowania, narzędzia ręczne, elektronarzędzia, materiały budowlane, artykuły elektryczne oraz ogród. Sklep zapewnia produkty w kategoriach budget, standard i premium.

"Naszą ideą było zbudowanie największego marketu internetowego w Polsce, trochę na wzór największych tego typu marketów funkcjonujących w Wielkiej Brytanii" - mówi Tomasz Jankowski, prezes spółki P4 Solutions.

Konkurencja

Co wyróżnia StukPuk.pl na tle konkurencji? Między innymi to, że 95% produktów oferowanych przez sklep dostarczana jest do klientów w 48h. Produkty w StukPuk.pl są tańsze średnio o 30% od tych oferowanych w tradycyjnych marketach. Aż 70% produktów Stuk Puk, które widoczne są w kluczowych internetowych porównywarkach cen, jest na 1 bądź 2 miejscu. Sklep zapewnia też darmową dostawę zamówionych produktów, jeśli ich wartość przekracza 299 zł. Zakupy ze StukPuk.pl można też odebrać na stacjach Orlenu. Stacjonarne markety budowlane wprowadziły sprzedaż internetową, ale ceny produktów na połkach w przeważajacej większości nie różnią się od tych na stronach internetowych.  

Przyszłość

"Jesteśmy w połowie realizacji projektu stworzenia platformy dedykowanej do obsługi klientów B2B, którzy są w większości naszymi klientami. Platforma zapewni możliwość kosztorysowania budowy bądź remontu, będzie zawierała opcję ofertowania do klienta, przygotowania indywidualnych warunków handlowych dla danej firmy, a nawet opcje wystawiania faktur dla mniejszych firm, które nie posiadają takiego oprogramowania" - mówi Tomasz Jankowski.  Platforma ruszy we wrześniu tego roku. Jej koszt to ponad 1 mln złotych. Część środków wyłoży Unia Europejska.

Źródło: StukPuk.pl
DODAJ KOMENTARZ
Wymagane: Zaloguj się aby dodać komentarz > Zaloguj się
PREZENTACJA FIRM
Festool
TEMAT MIESIĄCA
Mamy 30 lat na modernizację wszystkich budynków. Czy Polska na tym skorzysta?

Zgodnie z założeniami nowej dyrektywy, państwa członkowskie UE muszą opracować długoterminową strategię renowacji budynków, zarówno publicznych jak i prywatnych. Plan jest taki, by do 2050 roku wszystkie budynki w Polsce były budynkami o niemal zerowym zużyciu energii (tzw. standard nZEB). Założone plany powinny zawierać także cele pośrednie, które zrealizujemy w latach 2030 i 2040. Czytaj więcej