Strona główna | AktualnościStyropol wspiera tyczkę

Styropol wspiera tyczkę

Styropol Sp. z o.o. jeden z liderów w branży styropianowej rozszerzył w lipcu br. swoją ofertę wprowadzając do sprzedaży wełnę szklaną Schwenk.

W czerwcu br. Styropol był sponsorem imprezy sportowej „Tyczka na molo”, która odbyła się w Sopocie
Fot. Styropol


Styropol Sp. z o.o. jeden z liderów w branży styropianowej rozszerzył w lipcu br. swoją ofertę wprowadzając do sprzedaży wełnę szklaną Schwenk. Dzięki temu firma Styropol proponuje kompletną ofertę produktów izolacyjnych „z jednej ręki”.

Działania Styropolu to nie tylko nowa oferta rynkowa. W czerwcu br. firma była sponsorem imprezy sportowej „Tyczka na molo”, która odbyła się w Sopocie. Było to wydarzenie na skalę światową z udziałem najlepszych sportowców i tysięcy widzów. To największa impreza tyczkarska odbywająca się cyklicznie poza stadionem.

Od 2005 r. konkurs tyczkarski na sopockim molo jest imprezą sportową uznawaną jako oficjalne zawody przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Federacji Lekkoatletycznych (IAAF). Impreza przeobraziła się z rekreacyjno-sportowej w ściśle sportową, na której uznawane są wszystkie rekordy. Tegoroczny konkurs zakończył się zwycięstwem Rosjanki Tatiany Polnowej przed Moniką Pyrek i gospodynią Anną Rogowską.

Źródło: Tynki, nr 1 (1) 2008
DODAJ KOMENTARZ
Wymagane: Zaloguj się aby dodać komentarz > Zaloguj się
PREZENTACJA FIRM
Festool
TEMAT MIESIĄCA
Mamy 30 lat na modernizację wszystkich budynków. Czy Polska na tym skorzysta?

Zgodnie z założeniami nowej dyrektywy, państwa członkowskie UE muszą opracować długoterminową strategię renowacji budynków, zarówno publicznych jak i prywatnych. Plan jest taki, by do 2050 roku wszystkie budynki w Polsce były budynkami o niemal zerowym zużyciu energii (tzw. standard nZEB). Założone plany powinny zawierać także cele pośrednie, które zrealizujemy w latach 2030 i 2040. Czytaj więcej