Strona główna | AktualnościStytopian MEN - akcja edukacyjna dla konsumentów. Druga edycja

Stytopian MEN - akcja edukacyjna dla konsumentów. Druga edycja

Polskie Stowarzyszenie Producentów Styropianu, którego firm ARSANIT jest członkiem, realizuje drugą edycję kampanii STYROPIAN MEN.

Akcja przybliża konsumentom właściwości, zastosowanie i zalety styropianu - najpopularniejszego produktu do termoizolacji w Polsce.

W kampanii wykorzystane są personifikacje czterech rodzajów styropianu (białego, szarego, wodoodpornego i twardego), które w zabawny ale i bardzo skuteczny sposób komunikują swoje właściwości i w wielu wypadkach obalają mity z nimi związane.

Przebieg kampanii STYROPIAN MEN w szczegółach można śledzić na stronie www kampanii, na profilu facebook i na kanale YouTube.


Źródło: Arsanit
DODAJ KOMENTARZ
Wymagane: Zaloguj się aby dodać komentarz > Zaloguj się
PREZENTACJA FIRM
Festool
TEMAT MIESIĄCA
Mamy 30 lat na modernizację wszystkich budynków. Czy Polska na tym skorzysta?

Zgodnie z założeniami nowej dyrektywy, państwa członkowskie UE muszą opracować długoterminową strategię renowacji budynków, zarówno publicznych jak i prywatnych. Plan jest taki, by do 2050 roku wszystkie budynki w Polsce były budynkami o niemal zerowym zużyciu energii (tzw. standard nZEB). Założone plany powinny zawierać także cele pośrednie, które zrealizujemy w latach 2030 i 2040. Czytaj więcej