Strona główna | AktualnościSuperbrands 2010

Superbrands 2010

27 marca w Warszawie wręczono statuetki Superbrands 2010.

27 marca w Warszawie wręczono statuetki Superbrands 2010. Nagrodę honorową w piątej edycji konkursu otrzymał prof. Jerzy Buzek, przewodniczący Parlamentu Europejskiego. Wśród 42 wyróżnionych firm znalazły się m.in. Atlas, Bosch, Dulux. Marki, biorące udział w konkursie, rozpatrywane są w dwóch kategoriach: marek konsumenckich i marek biznesowych. Pomysłodawcą całego programu jest światowa organizacja The Superbrands Ltd. z siedzibą w Londynie, działająca od kilkunastu lat w 80 krajach. Superbrands to organizacja, która ma za zadanie promować i nagradzać silne marki na poszczególnych rynkach lokalnych oraz rozpowszechniać ideę brandingu. Finałem każdej edycji projektu Superbrands w danym kraju jest wydanie albumu, zwanego „biblią brandingu” i uroczysta gala finałowa, podczas której wręczane są statuetki Superbrands.

Źródło: Tynki, nr 2 (11) 2011
DODAJ KOMENTARZ
Wymagane: Zaloguj się aby dodać komentarz > Zaloguj się
PREZENTACJA FIRM
Festool
TEMAT MIESIĄCA
Mamy 30 lat na modernizację wszystkich budynków. Czy Polska na tym skorzysta?

Zgodnie z założeniami nowej dyrektywy, państwa członkowskie UE muszą opracować długoterminową strategię renowacji budynków, zarówno publicznych jak i prywatnych. Plan jest taki, by do 2050 roku wszystkie budynki w Polsce były budynkami o niemal zerowym zużyciu energii (tzw. standard nZEB). Założone plany powinny zawierać także cele pośrednie, które zrealizujemy w latach 2030 i 2040. Czytaj więcej