Strona główna | RynekTikkurila Marką Wysokiej Reputacji

Tikkurila Marką Wysokiej Reputacji

Tikkurila zdobyła tytuł Marki Wysokiej Reputacji w VIII edycji badania Premium Brand. To jedyne na polskim rynku badanie, które w tak szeroki sposób analizuje reputację marek wśród konsumentów i firm w otoczeniu biznesowym.
Projekt PremiumBrand prowadzony jest od 2006 r. Wybór reputacji jako problemu badawczego wiąże się ze wzrostem wagi tego pojęcia w biznesie. Oczekiwania współczesnego konsumenta wobec marki są niezwykle szerokie i - poza wysoką jakością produktów - obejmują również zaangażowanie w głębsze wartości, jak między innymi etyka działań czy wrażliwość ekologiczna.

Marka Tikkurila zdobyła tytuł Marki Wysokiej Reputacji w badaniu pilotażowym PremiumBrand 2013, przeprowadzonym metodą CATI po raz pierwszy na grupie specjalistów rynku budowlanego. Ocenę reputacji przeprowadzono z uwzględnieniem czterech wymiarów: "trwały", "godny polecenia", "warty swojej ceny" oraz "funkcjonalny".

"Kluczowym wyznacznikiem naszych działań jest nie tylko najwyższa jakość oferowanych produktów, ale też dbałość, by były one bezpieczne dla zdrowia i środowiska" - mówi Karina Zawadzka, Brand Manager marki Tikkurila, i dodaje: "Dlatego tytuł Marki Wysokiej Reputacji jest dla nas szczególnie cenny". Organizatorem PremiumBrand jest MMT Management, a za realizację badania odpowiada Dom Badawczy Maison.

Źródło i grafika: Tikkurila

CZYTAJ WIĘCEJ

Zatrzymaj lato - słoneczne i energetyzujące aranżacje Tikkurila
Biblioteki kolorów Tikkurila na portalu Archispace
Złoty Laur Konsumenta 2012 dla marki Tikkurila
Ornamenty ścienne z farbami Tikkurila
Tikkurila Pure White
Aranżacja kuchni wg marki Tikkurila
Szablony malarskie - ścienne dekoracje Tikkurila
Certyfikat Ecolabel dla farb Tikkurila Optiva
Żółcienie z Katalogu Inspiracji Tikkurila
Ekotrendy - kolekcja odcieni z Katalogu Inspiracji Tikkurila
Aranżacje pokojów dziecięcych z Tikkurila Optiva
Tikkurila zdobywcą Brązowej Budowlanej Marki Roku 2013
Kolekcja czerwieni z Katalogu Inspiracji Tikkurila
Niebieskie tonacje z Katalogu Inspiracji Tikkurila
Nostalgiczne beże i brązy z kolekcji farb Tikkurila Optiva
Marka Tikkurila obecna na Łódź Design Festival
Łódź Design Festival - podsumowanie wg marki Tikkurila
Paleta farb off white z kolekcji Tikkurila Optiva - łagodna elegancja
Farby Tikkurila w strefie Business Executive Lounge na lotnisku Poznań-Ławica
Laur Konsumenta - Lider Dekady dla marki Tikkurila



DODAJ KOMENTARZ
Wymagane: Zaloguj się aby dodać komentarz > Zaloguj się
PREZENTACJA FIRM
Festool
TEMAT MIESIĄCA
Mamy 30 lat na modernizację wszystkich budynków. Czy Polska na tym skorzysta?

Zgodnie z założeniami nowej dyrektywy, państwa członkowskie UE muszą opracować długoterminową strategię renowacji budynków, zarówno publicznych jak i prywatnych. Plan jest taki, by do 2050 roku wszystkie budynki w Polsce były budynkami o niemal zerowym zużyciu energii (tzw. standard nZEB). Założone plany powinny zawierać także cele pośrednie, które zrealizujemy w latach 2030 i 2040. Czytaj więcej