Strona główna | AktualnościTikkurila Marką Wysokiej Reputacji Premium Brand 2015

Tikkurila Marką Wysokiej Reputacji Premium Brand 2015

Marka Tikkurila została wyróżniona tytułem Marki Wysokiej Reputacji w kolejnej edycji projektu Premium Brand. Jest to jedyne na polskim rynku badanie, które w tak szeroki sposób analizuje reputację marek wśród konsumentów i firm w otoczeniu biznesowym.

Projekt Premium Brand prowadzony jest od 2006 roku, a jego organizatorem jest Fundacja na rzecz reputacji marki "Premium Brand". Wybór na obszar badania reputacji wiąże się ze wzrostem znaczenia tego pojęcia w biznesie, jak również ze zmianą i rozwojem oczekiwań konsumentów. Do stworzenia silnego brandu nie wystarczy konkurencyjna oferta i dobra jakość produktów. Na reputację wpływają wszystkie działania marki lub firmy, a grono ich odbiorców jest bardzo szerokie - to między innymi konsumenci, kontrahenci, pracownicy.

Badanie Premium Brand zrealizował Dom Badawczy Maison na próbie ponad pięciu tysięcy osób. Objęło ono pięć wymiarów, które w największym stopniu decydują o reputacji, czyli: zaufanie do marki, referencje (skłonność polecania marki innym osobom), atmosferę medialną wokół marki, społeczne zaangażowanie (CSR), postrzeganie marki lub firmy jako pracodawcy.

"Wyróżnienie zdobyte w oparciu o wyniki obejmujące tak szeroki obszar badawczy, jest dla nas szczególnie cenne" - mówi Karina Zawadzka, Brand Manager marki Tikkurila. "Cieszymy się, że doceniana jest zarówno wysoka jakość naszych produktów, ich bezpieczeństwo i komfort użytkowania, jak też inne działania marki. Po nagrodzie Laur Konsumenta, którą niedawno odebraliśmy, jest to kolejne wyróżnienie przyznane w oparciu o badanie środowiska, w którym marka funkcjonuje" - dodaje.

Źródło i grafika: Tikkurila, Premium Brand

CZYTAJ WIĘCEJ

Tikkurila: Kolorowa zmiana na lepsze
Nowość - Tikkurila Optiva Ceramic Super Matt [3]
Laur Konsumenta dla firmy Tikkurila
Postaw na kolor! Odmień swoje wnętrze z farbami Tikkurila
Farba tablicowa i magnetyczna marki Tikkurila - design i funkcjonalność w jednym
Sposoby na piękne wnętrze - krok po kroku. Filmy instruktażowe Tikkurila
Błękitne wspomnienie lata. Paleta farb Swoboda - Tikkurila Kolory Nastrojów
Tikkurila wspiera placówki oświatowe



DODAJ KOMENTARZ
Wymagane: Zaloguj się aby dodać komentarz > Zaloguj się
PREZENTACJA FIRM
Festool
TEMAT MIESIĄCA
Mamy 30 lat na modernizację wszystkich budynków. Czy Polska na tym skorzysta?

Zgodnie z założeniami nowej dyrektywy, państwa członkowskie UE muszą opracować długoterminową strategię renowacji budynków, zarówno publicznych jak i prywatnych. Plan jest taki, by do 2050 roku wszystkie budynki w Polsce były budynkami o niemal zerowym zużyciu energii (tzw. standard nZEB). Założone plany powinny zawierać także cele pośrednie, które zrealizujemy w latach 2030 i 2040. Czytaj więcej